Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spart til skjegg i seks uker nå. Begynner virkelig å komme seg. Har kun fjernet litt av det helt nederste nakkeskjegget hittil.

Kan noen anbefale en god barberer i Osloområdet? Tenker det etter hvert vil være smart å søke profesjonell veiledning (sammen med den første stussen), i stedet for blind 'trial and error'. De har nok et langt bedre øye for hva jeg bør gå for basert på potensialet mitt enn hva jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal investere i å la en skikkelig barberer fikse skjegget når det tid kommer.

Eneste problemet jeg har med det er å prioritere penger til skjegget annet enn de produktene jeg trenger.

Hva koster en skjeggklipp liksom? 1000-lapp? Da blir det iallefall ikke helt verdt det, og prøver selv igjen. :)

Men takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal investere i å la en skikkelig barberer fikse skjegget når det tid kommer.

Eneste problemet jeg har med det er å prioritere penger til skjegget annet enn de produktene jeg trenger.

Hva koster en skjeggklipp liksom? 1000-lapp? Da blir det iallefall ikke helt verdt det, og prøver selv igjen. :)

Men takk for tips.

på cowboys ang angels på solsiden kostet det ca 1000 for skjegg stuss + klipping av håret så regner med runft 600 for bare skjegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...