Gå til innhold

SKJEGG


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Kan vi pls ha skjegg fordi vi liker hvordan vi ser ut med det istedenfor "fordi det er qlt, mandig å inn å sånn" og "automagisk lengre kuk fordi skjegget er lengre" ?

Kvifor ein har skjegg, eller ynskjer å ha skjeggvekst. Er i mitt hovud heilt opp til ein sjølv. Det tar tid og tålmodighet å gro eit langt skjegg. Det er også krevende å holde det velstelt. Eg beudrar andre som har langt og velstelt skjegg fordi eg veit at det ligger ein dedikert mann bak det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mange ustelte skjegg å se i Norges land. Det er også mange med ukomplett skjeggvekst som ikke burde prøve å gro skjegg. Det eneste som skjer er at folk ser at du har patetisk skjeggvekst. Don't.

Synes det er kult med skjegg, MEN, det bør være velfrisert og stusset, så sant målet ikke er å se ut som en ustelt slask eller fyllik. Men om det er målet: mission accomplished. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...