Jump to content
Bicepsbro

SKJEGG

Recommended Posts

Det er ikke slik det funker min gode mann. Ikke si at du har skjegg utelukkende fordi du liker hvordan du ser ut med det, og at du ikke er engang litt preget av at det er trendy.

Det er overraskende mange folk rundt 30, som plutselig mener at de ser bra ut med skjegg, som ikke har gått en dag med det før...

Disse samme folkene hevder hardnakket at de ikke beskjegger seg fordi det er trendy.

Det er morsomt :)

Fortsetter under...

Kan vi pls ha skjegg fordi vi liker hvordan vi ser ut med det istedenfor "fordi det er qlt, mandig å inn å sånn" og "automagisk lengre kuk fordi skjegget er lengre" ?

Kvifor ein har skjegg, eller ynskjer å ha skjeggvekst. Er i mitt hovud heilt opp til ein sjølv. Det tar tid og tålmodighet å gro eit langt skjegg. Det er også krevende å holde det velstelt. Eg beudrar andre som har langt og velstelt skjegg fordi eg veit at det ligger ein dedikert mann bak det.

Latskap > trend, ihvertfall for meg. Kjipt å bruke tid på barbering mer enn 1 gang pr. uke :p

razor-blade-psd-450507.png

Begynn å bruk disse + en grevling, så blir det et jævlig ålreit rituale.

(pluss, å plutselig blø fra halve fjeset gjør det spennende)

razor-blade-psd-450507.png

Begynn å bruk disse + en grevling, så blir det et jævlig ålreit rituale.

(pluss, å plutselig blø fra halve fjeset gjør det spennende)

Julegave fra pappa. Brukt 1 gang hittil, endte med noen særdeles morsomme kuttskader :p

Må tydeligvis sette av litt tid for å bli vant til den

post-22450-14440996366315_thumb.jpg

Annonse

Annonse

Mange ustelte skjegg å se i Norges land. Det er også mange med ukomplett skjeggvekst som ikke burde prøve å gro skjegg. Det eneste som skjer er at folk ser at du har patetisk skjeggvekst. Don't.

Synes det er kult med skjegg, MEN, det bør være velfrisert og stusset, så sant målet ikke er å se ut som en ustelt slask eller fyllik. Men om det er målet: mission accomplished. :D

Men jeg må innrømme at jeg misliker at skjegg har blitt 'in'. Har alltid hatt skjegg. Nå har plutselig alle andre det også. :cry:

Men jeg må innrømme at jeg misliker at skjegg har blitt 'in'. Har alltid hatt skjegg. Nå har plutselig alle andre det også. :cry:

Bilder av skjegget?

Bilder av skjegget?

Holder helst en lav profil her inne, men det er et beskjedent skjegg. Omtrent 10 dager langt og så stusser jeg det med skjeggtrimmer når jeg synes det blir for langt. Bruker høvel for å barbere rette skjegglinjer på hals, side og kinn. :)