Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nydelige skuldre!!

374656_339034779447644_337038079647314_1312846_522913729_n.jpg

Hvordan i Helve*e har hun fått til det der? Jeg elsker skuldre, og vil ha store selv, men det der syns jeg faktisk var litt i meste laget tror jeg. Uansett så vil jeg gjerne ha oppskrifta :D

Hvordan i Helve*e har hun fått til det der? Jeg elsker skuldre, og vil ha store selv, men det der syns jeg faktisk var litt i meste laget tror jeg. Uansett så vil jeg gjerne ha oppskrifta :D
hihi, ja skulle gjerne hatt den oppskrifta selv;) tror heller ikke de skuldrene er så svære om hun ikke poserer, så jeg er ikke redd for at de skal bli for store...;)

Liker denne tråden! :) Ser at mange legger ut bilder av disse "superdamene" med muskler og sener som buler.. Det er ikke helt motivasjon for meg for slik ønsker jeg aldri å se ut - jeg blir mer motivert av kropper som denne:

Marisa Miller

post-7146-14440839338375_thumb.jpg

Annonse

Liker denne tråden! :) Ser at mange legger ut bilder av disse "superdamene" med muskler og sener som buler.. Det er ikke helt motivasjon for meg for slik ønsker jeg aldri å se ut - jeg blir mer motivert av kropper som denne:

Marisa Miller

Jo mer jeg ser her inne, jo mer innser jeg at jeg generelt sett bare liker jenter og ikke har noen veldig spesiell type :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...