Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Jester

La oss holde oss til meningen med tråden, inspirasjon for jentene. Om man er uenig i fysikken eller slikt så får man ta det i en egen tråd eller bare innse at folk ikke nødvendigvis har de samme målene.

Tips: synes du fysikkene som blir postet her ikke er motiverende så kan man jo se i en annen tråd, eller aller helst bidra med de man selv føler motiverer eller er forbilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss holde oss til meningen med tråden, inspirasjon for jentene. Om man er uenig i fysikken eller slikt så får man ta det i en egen tråd eller bare innse at folk ikke nødvendigvis har de samme målene.

Tips: synes du fysikkene som blir postet her ikke er motiverende så kan man jo se i en annen tråd, eller aller helst bidra med de man selv føler motiverer eller er forbilder :)

+1

Har du ikke noe pent å si, så vær stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss holde oss til meningen med tråden, inspirasjon for jentene. Om man er uenig i fysikken eller slikt så får man ta det i en egen tråd eller bare innse at folk ikke nødvendigvis har de samme målene.

Tips: synes du fysikkene som blir postet her ikke er motiverende så kan man jo se i en annen tråd, eller aller helst bidra med de man selv føler motiverer eller er forbilder :)

Jeg synes strengt tatt alltid at alle meninger skal frem i lyset. Det kalles diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes strengt tatt alltid at alle meninger skal frem i lyset. Det kalles diskusjon.

Nå burde egentlig ikke jeg skrive her, for det står at jeg ikke har lov til det :p Men...dette er ikke en diskusjonstråd. Du får helle starte en diskusjon om hva man synes er fint eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg synes strengt tatt alltid at alle meninger skal frem i lyset. Det kalles diskusjon.

Selvfølgelig er det muligheter for å diskutere hva man synes om de forskjellige fysikkene, forumet er vidåpent for å starte tråder om hva man måtte ønske. Men akkurat DENNE tråden er ikke for det formålet, dette er en samling bilder, filmer osv som folk synes er motiverende for å komme seg på trening. Så da lar vi tråden spille sin rolle for det den var ment. Du kan jo legge inn bilder av slik du mener det bør være. Og som sagt, du er hjertlig velkommen til å starte en tråd der man kan diskutere hva som er fint eller ikke, er nok mange der ute som har sterke meninger om det som vil hive seg med. Men husk også at noe mere subjektivt en utseende skal man lete lenge etter, så å diskutere "fint/ikke fint" blir en veldig subjektiv sak som det ikke er noe fasit på.

La oss holde denne tråden til motivasjon, og alle er velkommen til å legge ved hva DE synes er flott/motiverende osv. Så tar vi diskusjonen i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...