Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Dette er jo bare M O T I V A S J O N!!! Har venninner som ikke takler å se andre slik, så det er supert å kunne si fritt her inne at ME GONNA!

Fant forresten vedlagte bilde på en logg her inne, tror jenta hadde laget det selv? Nå har jeg det som bakgrunn på mac og ipad, så hvis jenta ser det... Håper det er greit! :D

post-2805-14440850807852_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare M O T I V A S J O N!!! Har venninner som ikke takler å se andre slik, så det er supert å kunne si fritt her inne at ME GONNA!

Fant forresten vedlagte bilde på en logg her inne, tror jenta hadde laget det selv? Nå har jeg det som bakgrunn på mac og ipad, så hvis jenta ser det... Håper det er greit! :D

[ATTACH=full]25947[/ATTACH]

Haha, syns jeg så et veldig kjent bilde i bilderekka på fremsida, så er det jaggu bildet jeg lagde sjæl ;) Helt greit at du bruker det selvfølgelig! Motivasjonen min er på BÅNN om dagen, men dette gjorde susen. Gjett hvem som skal trene etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Så kult at du dukket opp igjen her, har prøvd å finne deg igjen for å si fra at det er MOTIVASJONEN min nå:D

Jeg skal følge deg og jage deg, hvis ikke du følger det selv fremover:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brasiliansk body fitness - noe litt annerledes enn den norske? ;P

[ATTACH=full]22279[/ATTACH]

[ATTACH=full]22280[/ATTACH]

[ATTACH=full]22281[/ATTACH]

[ATTACH=full]22282[/ATTACH]

Rumpe, lår og former er tingen ;)

DET var noe annet, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...