Gå til innhold

solstraale

Medlemmer
  • Innholdsteller

    119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av solstraale

  1. wow, for en kropp!! Bra jobba:)

    1. xZinix

      xZinix

      Ååå, tusen takk for det! :)

  2. Ser den aldri i butikkene, så den har jeg glemt litt.
  3. Så hvis man trener 4-5 ganger i uka, er kvinne og ønsker å bygge muskler og minke fettprosenten.. H-melk? Fett skal jo liksom være bra det om man trener mye, men inneholder melk "riktig" type fett? Blir litt småforvirra av det hele jeg... kaloriunderskudd eller lchf?
  4. Hvor mange øl er det i en six-pack?
  5. Hahahah, jeg hadde DÆVVA hvis noen plutselig sto og veide manualene med en bagasjevekt på senteret!
  6. solstraale

    Vørterøl

    Hvor sunt er egentlig vørterøl?
  7. Ok, mine er også en blanding av skinn og tøy fra Optimum. Lurer på hva som skjer hvis jeg vasker de på 40 grader.... (vasker jo ingenting annet på 30...)
  8. Er det mulig å vaske treningshansker i skinn? De lukter jo ganske stramt..i og med at jeg svetter i de fire ganger i uka, men tør ikke putte de i vaskemaskinen i frykt for å ødelegge de.
  9. Jeg har fått bekreftet at jeg gjør øvelsene riktig av en som kan det, men jeg får uansett sinnsykt vondt i høyre del av korsryggen etterpå. Var hos en biopat som kjente på ryggen min og hun sa at jeg har skjev rygg... Skal bestille røntgentime tenkte jeg så jeg får se om det stemmer. Men jeg må hvertfall finne noen bra erstatningsøvelser for rumpe og lår:) Utgangspunktet er heldigvis ikke så verst, men det er likevel greit med vedlikehold!
  10. Hei! Pga. en skade i korsryggen kan jeg hverken utføre knebøy eller markløft. Pleier isteden å ta bulgarsk utfall, leg press og glute bridge, men føler at ikke dette er nok for å trene spesielt rumpa til å bli så spretten som mulig! Noen som har noen bra øvelser på lur??
  11. OK, da misforsto jeg artikkelen. Fant ikke noe sted som antydet at det kan være farlig, tenkte at det er på lik linje med et hvilket som helst annet kosttilskudd. Men da skal jeg ikke prøve det:P Takk for svar!
  12. Jeg leste en artikkel i dag om vann i kroppen, og lurte på om det er noen som har erfaring med å ta kalium som kosttilskudd? Gjør dette virkelig at musklene vil bli mer fremtredende?
  13. Jeg ville satt pris på det! Kan jo være skadelig å gjøre øvelser feil, så vil jo gjerne slippe det:)
  14. Joda, de krymper! Gikk fra størrelse 75 c til 75 b. Ikke det verste, men jeg ser og kjenner stor forskjell! Men magen er flatere og rumpa er strammere så det får nå bare være:)
  15. Fikk den i dag heldigvis:) Men det tok jammen tid!
  16. Noen som har opplevd å ikke få iherb-pakken dere har bestilt? Jeg bestilte i begynnelsen av mai, og det er jo nå en måned siden. Synes det er veldig rart at jeg ikke har fått den enda. Har bestilt fra iherb tidligere, og da tok det bare et par uker. Vil ha kreatinen min!
  17. TUSEN takk for svært godt forklarende svar! Skjønner at jeg skal gå til innkjøp av en pulsklokke hvertfall:) Ett spørsmål til; hvordan finner man ut maxpuls? Vet man kan regne seg til det med vanlig klokke, men er det lettere å finne det ut med en pulsklokke?
  18. Nå har jeg lest litt om dette programmet som visstnok skal være den beste cardiotreningen for lavere fettprosent og bedre kondisjon. Men jeg synes allikevel det er vanskelig å forstå helt hvordan det lar seg gjøre i praksis. Kan det gjøres både med sykkel og løping? Og hvordan utløper én intervall seg av de 4 man skal gjennom? Kanskje dumme spørsmål, men jeg har ingen erfaring med intervalltrening, jeg bare setter meg på ergoemeteren og sykler
  19. Ok, så nøkkelordet for å gå ned i fettprosent er i tillegg til trening kaloriunderskudd? Jeg har aldri satt meg inn i lavkarbogreiene for det første fordi jeg liker mat med karbohydrater og kunne aldri klart å droppe/minke det, i tillegg til at jeg, som jeg nevnte tidligere, ikke tenker på fett som spesielt sunt. Dette er et forum og da må det være greit å stille spørsmål/påstander uten å bli latterliggjort. Jeg har bare trent styrketrening aktivt i ett års tid og det er det som har vært fokuset mitt. Har aldri spist spesielt usunt eller mye, så jeg har jeg latt kostholdet være og begynner s
  20. Nei, jeg er ingen ekspert nei. Åå,det er så typisk jenter å ty til "haha jeg ler av deg fordi du ikke kan nok om dette, isteden for å forklare hvordan det henger sammen siden jeg er en ekspert selv!" like sjarmerende hver gang.
  21. Kan noen gi et eksempel på dette? :whistling: Jeg pleier å bytte intensitet (1-8) hvert 5. minutt, da går jeg fra 3 til 4 til 5 til 4 til 5 osv til helt mot slutten der jeg går fra 5 til 6. Skjønte noen noe av hva jeg mente her?
  22. For å få ned fettprosenten sier det seg seg vel selv at man ikke skal dytte i seg fett. Har skjønt at CC er sunt, jeg sier bare at det er overraskende når man ser innholdet (i min verden har jeg aldri sett på fløte som sunt).
×
×
  • Opprett ny...