Gå til innhold

Seleya

Medlemmer
  • Innholdsteller

    48
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Fit Men Cook har mye sunn og god mat. Lagde kylling-quesadillaene hans en gang, og de ble EPIC. https://www.youtube.com/user/fitmencook
  2. Takk for fornuftig svar. Synes det er rart å være så slapp når jeg faktisk ligger ganske høyt på kaloriene, men det er mulig at en blanding av for lite søvn, stress og psykisk belastning spiller inn også. Har eksamen om en uke, så det er kanskje ikke rart at det blir mye. Det blir nok automatisk litt mindre trening den neste uka, så håper at ting blir lettere på andre sida.
  3. Hei, Har nå prøvd å passe på kostholdet en måneds tid for å få ned fettprosenten litt til sommeren. Utgangspunktet var ca. 70 kg og fettprosent ca. 30 %, 177 cm høy. Har nå gått ned ca. 2,5 kg, og er selvfølgelig fornøyd med det, for det har så langt gått veldig greit. Spiser ca. 2000 kcal, fordelt ca. 50 E% karbohydrat, 20 E% protein og 30 E% fett. Veier (stort sett) og logger maten og har rimelig god kontroll der. Jeg er ikke spesielt sulten, men energinivået har vært veldig lavt den siste uken. Inntil da har jeg klart å presse meg bra på trening, men nå synes jeg det er veldig de
  4. Brød er faktisk en viktig kilde til salt, så da kan det være lurt å velge de med lavere saltinnhold, for eksempel de merket med nøkkelhull
  5. Går ganske bra! Endelig funnet et opplegg som fungerer for meg, og som gir nok frihet til å leve livet (men smågodtet sparer jeg til påske). Og formen kommer seg sakte men sikkert.
  6. Sko Headphones Loggbok og penn Drikkeflaske Hengelås Har en tendens til å glemme igjen kalk og alt mulig på gymmet, så prøver å holde det enkelt.
×
×
  • Opprett ny...