Jump to content

Seleya

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

  1. Fit Men Cook har mye sunn og god mat. Lagde kylling-quesadillaene hans en gang, og de ble EPIC. https://www.youtube.com/user/fitmencook
  2. Takk for fornuftig svar. Synes det er rart å være så slapp når jeg faktisk ligger ganske høyt på kaloriene, men det er mulig at en blanding av for lite søvn, stress og psykisk belastning spiller inn også. Har eksamen om en uke, så det er kanskje ikke rart at det blir mye. Det blir nok automatisk litt mindre trening den neste uka, så håper at ting blir lettere på andre sida.
  3. Hei, Har nå prøvd å passe på kostholdet en måneds tid for å få ned fettprosenten litt til sommeren. Utgangspunktet var ca. 70 kg og fettprosent ca. 30 %, 177 cm høy. Har nå gått ned ca. 2,5 kg, og er selvfølgelig fornøyd med det, for det har så langt gått veldig greit. Spiser ca. 2000 kcal, fordelt ca. 50 E% karbohydrat, 20 E% protein og 30 E% fett. Veier (stort sett) og logger maten og har rimelig god kontroll der. Jeg er ikke spesielt sulten, men energinivået har vært veldig lavt den siste uken. Inntil da har jeg klart å presse meg bra på trening, men nå synes jeg det er veldig demotiverende å være så tung og treg i muskulaturen. Hviledager har ikke hatt noe særlig effekt. I løpet av uka trener jeg 4 styrkeøkter (overkropp/underkropp-splitt) og 1-2 løpeøkter på 30-40 minutter, i tillegg til sykling til og fra skole. Synes det blir vanskelig å opprettholde trykket på trening, og blir redd for å miste muskelmasse om jeg ikke klarer å opprettholde aktivitetsnivået. Er også usikker på om jeg klarer å fortsette å gå ned på 2000 kcal, men det frister ekstra lite å kutte mer når jeg har det sånn som nå. Akkurat nå føles det som at det eneste som hjelper er å stappe i seg kjeks og smågodt, men har ikke så veldig lyst til å sabotere meg selv heller. What to do?
  4. Brød er faktisk en viktig kilde til salt, så da kan det være lurt å velge de med lavere saltinnhold, for eksempel de merket med nøkkelhull
  5. Går ganske bra! Endelig funnet et opplegg som fungerer for meg, og som gir nok frihet til å leve livet (men smågodtet sparer jeg til påske). Og formen kommer seg sakte men sikkert.
  6. Sko Headphones Loggbok og penn Drikkeflaske Hengelås Har en tendens til å glemme igjen kalk og alt mulig på gymmet, så prøver å holde det enkelt.
×
×
  • Create New...