Gå til innhold

For tynn?


AndreaEmilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utovernavle er genetisk. Bikinifitnessfettprosent er en absurd lav fettprosent. Det afterall sa refererte ikke til former eller fysisk form, utelukkende at han personlig ikke er tiltrukket av de to egenskapene :p

Naj, utovernavne er ikke nødvendigvis genetisk. Det er en grunn til at gravide ofte får det, og det er rett og slett at det ikke er noe der som lar navlen går inn, det er for stramt/for lite fett akkurat der, slik at det ikke er noe å lage navle på.

Herlig formulering.

Jeg skjønner hva du mener med at mange har utovernavle, det handler om hvordan strengen ble klippet og knytet og hvordan alt det der gikk for seg, men mange jenter som får lav fettprosent får utovernavle uten å ha hatt det før de ble ripped :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Må bare gjøre det beste ut av utgangspunktet man har og være fornøyd med det :)

Det var litt satt på spissen. Var på et annet forum der noen heller ville foretrekke en kropp som jeg kan se for meg at jeg hadde fått om jeg sluttet helt å trene og begynte å spise junkfood, hehe,men kan jo legge på meg ved å bare spise mer,-men da må jeg spise sykt mye, for spiser ganske mye fra før av, så er ikke alltid lett å få i seg nok mat heller.

ikke bry deg om folk som ser ned på deg fordi du er tynn, du er sikkert en kjempe flott person=) tren, bli sterkere. Og viktigst av alt gjør det fordi du digger det ike fordi du må på grunn av samfunnet rundt deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en person vakker og attraktiv? Det handler ikke bare om kropp. Det handler om hele pakka. Å bli så besatt og opptatt av sitt eget utseende at en konstant trenger bekreftelse og godkjenning av andre er ikke sunt. Og det er nettopp sånne ting som gjør en person mindre attraktiv uansett om en har "drømmekroppen".

Man kan godt se på en person og tenke "fin kropp", men om eneste fokuset er om en fyr synes du har digg nok kropp så tror jeg interessen vil dabbe av temmelig fort. Han går nok heller for en med litt mindre "perfekt" kropp som har en flott personlighet, humor og med felles interesser fremfor en som kun å fokuserer på å se perfekt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en person vakker og attraktiv? Det handler ikke bare om kropp. Det handler om hele pakka. Å bli så besatt og opptatt av sitt eget utseende at en konstant trenger bekreftelse og godkjenning av andre er ikke sunt. Og det er nettopp sånne ting som gjør en person mindre attraktiv uansett om en har "drømmekroppen".

Man kan godt se på en person og tenke "fin kropp", men om eneste fokuset er om en fyr synes du har digg nok kropp så tror jeg interessen vil dabbe av temmelig fort. Han går nok heller for en med litt mindre "perfekt" kropp som har en flott personlighet, humor og med felles interesser fremfor en som kun å fokuserer på å se perfekt ut.

Jeg er helt enig med deg, men i media legges det så mye vekt på kun kropp og utseende, så da er det ikke så lett å la være å tenke på det. Jeg snakker ikke om dette jeg skriver her til folk i virkeligheten, måtte bare få det ut et sted. Selv om jeg er veldig opptatt av utseende, er jeg også opptatt av å være et godt menneske. Dømmer ingen for utseende, er bare mitt eget jeg er kritisk til. Har mange andre verdier i livet som er viktigere enn utseende, men merker at det har begynt å ta litt for mye plass i det siste. Tenker at jeg må ha en perfekt kropp (i tillegg til personlighet, god kjemi osv selvfølgelig) for at en mann skal kunne like og elske meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vær redd, de fleste av oss menn operer på binærskalaen (pult / ikke pult). God personlighet kan veie opp en del, og om du er helt crazy/bitch glir du over på ikke pult delen av skalaen. Vet det høres helt sykt klysete ut, men sånn er faktisk realiteten hos ganske mange menn. I tillegg er selvfølgelig smaken ganske forskjellig, og etterhvert som man blir eldre/får bedre selvtillit slutter man å høre på hva man "burde" like, og blir mer opptatt av hva man faktisk liker.

Personlig liker jeg litt mindre, slanke jenter, så jeg syns alle de jentene du la ut bilder av er nydelig. Men det betyr ikke at jeg syns muskuløse/"curvy"(og da mener faktisk curvy, ikke sånn ricki lake deltager "ya'll luv ma cuurves" curvy) er utiltrekkende, det bare pirrer meg ikke fullt like mye utseendemessig. Ett søtt smil og en god personlighet (som for meg er annerledes enn for andre igjen...) vil uansett få deg mye lenger.

Denne tråden var forsåvidt ganske morsom. Tok litt av.

Tillegg: Problemet her er jo at man begynner å denifere seg ut av hva man tror andre syns om deg. Har slitt mye med dette selv opp gjennom årene, men har sakte men sikkert blitt kvitt mer av det, litt etter litt. Det er viktig å innse at du bør finne ut hva som er viktig for deg, og definere deg selv ut i fra hvordan du oppfyller dine egne krav. Så vil du også se at folkene som ender opp med å være rundt deg fort blir de "riktige" folkene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det i denne tråden var spurt etter guttas mening så føler jeg virkelig for å plotte inn min.

God helse er sexy. Dette innebærer sjelden verken kraftig overvekt eller kraftig undervekt.

Godt selvbilde er sexy. Dette tilsvarer sjelden verken kraftig overvekt eller kraftig undervekt.

Alt imellom er god fisk.

Helt enig i det Lena Ludvigsen sier. God helse og godt selvbilde er "sexy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Kommer ikke til å legge på meg fordi andre sier at det er det fineste, men synes selv det er fint med muskler, så vil nok øke muskelvolumet litt, uavhengig av hva andre måtte mene.

Therese Johaug som er et av mine forbilder har jo ganske lav fettprosent og jeg så hun i virkeligheten med vanlige klær (ikke treningsklær) en gang og hun ser veldig "liten og nett" ut :p Men folk har ulike preferanser, og jeg synes Johaug ser bra ut nå, men hun kunne sikkert lagt på seg litt uten at det gjorde noe!

729x.jpg

Therese-Johaug-Feet-863065.jpg

320x.jpg

480x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en mann ha perfekt kropp for at du skal kunne like og elske han?

Nei, ser for meg at hvis jeg treffer en som jeg har det fint med og som har en bra personlighet så blir han "perfekt" for meg uavhengig av kroppen, om har har mye eller lite muskler e.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes, spesielt dere menn om slanke jenter? Kan dere synes slanke jenter (som trener regelmessig) med litt muskler og små pupper være feminine og sexy, eller stemmer utsagnet "mer å ta i med å være glad i"? Hva mener DU? :)

Hvis vi ser bort i fra de ekstreme ytterpunktene - radmagre anorektikere på dødens rand, eller morbid overvektige individer på 200+ kg som har mistet alle menneskelige proporsjoner - så er det langt viktigere for meg hvordan kvinnen bærer seg selv enn hva slags fasong kroppen hennes har.

Selvtillit og sunn kroppsholdning er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...