Gå til innhold

For tynn?


AndreaEmilie

Anbefalte innlegg

Hva synes, spesielt dere menn om slanke jenter? Kan dere synes slanke jenter (som trener regelmessig) med litt muskler og små pupper være feminine og sexy, eller stemmer utsagnet "mer å ta i med å være glad i"? Hva mener DU? :)

Hva synes dere om disse jentene? Hadde dere heller foretrukket ei som er "større"? :p

1.

ebd74c744e628f17_FFN_Alba_Jessica_Beach_SEMI_PAL_TRB_040413_51057688.jpg

2.

jessica-alba-wearing-a-bikini-at-a-beach-in-st-barts-106280ef66554b225c9fe9e369244e41.jpeg

3.

Jessica+Alba+braves+heights+platform+jumps+7p2_DEBDB9Ql.jpg

4.

185903_PJZFTTHGPILJ68IYMRICOBX54N7TXT_kate_bosworth_3_H164626_L.jpg

5.

kate-bosworth.jpg

6.

450_bluecrush-blue-crush-298247098.jpg

7.

729x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt forhold til damer i begge enden av skalaen, og jeg må ærlig innrømme at så lenge jenta er frisk, små-sprek og funksjonell så betyr det ikke så veldig mye.

Slank og små pupper kan være super sexy, det samme kan 5, 10, og 15 kilo for mye.

En dame jeg kjenner er slank og ansiktspen (tenk på Marte Stokkstad), men nesten ikke bryster, og kanskje litt stor nese. Likevel er hun en av de flotteste damene jeg vet om, det går på holdning, og hvordan hun fører seg.

Faktisk så kan hun spille litt på sin flate byste ved å kneppe opp blusen drøyt langt ned, og forsatt se classy og veldig feminin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt forhold til damer i begge enden av skalaen, og jeg må ærlig innrømme at så lenge jenta er frisk, små-sprek og funksjonell så betyr det ikke så veldig mye.

Slank og små pupper kan være super sexy, det samme kan 5, 10, og 15 kilo for mye.

En dame jeg kjenner er slank og ansiktspen (tenk på Marte Stokkstad), men nesten ikke bryster, og kanskje litt stor nese. Likevel er hun en av de flotteste damene jeg vet om, det går på holdning, og hvordan hun fører seg.

Faktisk så kan hun spille litt på sin flate byste ved å kneppe opp blusen drøyt langt ned, og forsatt se classy og veldig feminin ut.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er "poenget" med mange av de andre trådene her på forumet? Jeg er rett og slett nysgjerrig på flere er enige i at det kan være fint og sexy å være tynn (og at man ikke må ha digre (silikon)pupper for å være tiltrekkende)...

Okei, jeg så bare ikke poenget med å spørre om kvinnene på bildene var "fine nok" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal bedømme om jentene ser bra ut, men se bort fra hvordan de ser ut? :p

:p

Brukte disse bildene kun for å illustrere hva jeg mente med slank, men man kan være like slank og ikke ha synlige ribbein ;)

Dessuten har ikke for eksempel Jessica Alba synlige ribbein på alle bilder, de kom bare fram på akkurat de bildene.

Jessica-Alba-9.jpg

Hvis dere er så opptatt av at man ikke må ha synlige ribbein, hva synes dere om markerte magemuskler? For å få dette må man jo ha relativt lav fettprosent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...