Gå til innhold

For tynn?


AndreaEmilie

Anbefalte innlegg

Hadde seff vært bedre om beinantydningene var photoshoppa ut, lizm.

Man kan fint ha en flat mage uten å ha synlige ribbein - trenger ikke bare ta utgangspunkt i disse bildene på spørsmålet mitt om hva dere synes om slanke OG trente jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som det har blitt litt tabu å være tynn nå. Av en eller annen grunn syns mange det er helt ok å kritisere folk for å være for tynne. Så lenge man ikke er sykelig over/undervektig er det viktigste at man har det bra med seg selv. At personen er trygg og glad gir en utstråling som er veldig mye mer tiltrekkende en noe annet. Og de blir så utrolig mye hyggeligere å omgås.

Viss man tror man blir lykkelig bare kroppen ser ut på en spesiell måte er jeg redd man kommer til å bli veldig skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utovernavle og #fitness-fettprosent er ut for min del.

Hvorfor bry seg overstadig mye om hva andre synes?

Jeg er nysgjerrig. Hvorfor bruke du sånne uttrykk? Det er faktisk sårende for folk som er slanke å høre at det ikke er noe fint osv.

Selv om jeg feks har flat mage, så har jeg også hofter, smalere midje, trente bein og rumpe, så man kan faktisk ha "former" selv om man er slank, så lenge man trener... Jeg gjør alle baseøvelsene som knebøy, utfall osv og spiser store posjoner, men når jeg i tillegg løper maraton kommer jeg aldri til å bli "stor". Har allikvel en godt trent kropp, men folk har jo ulike meninger, så du hadde vel heller likt kroppen min om jeg lot den forfalle, sluttet å trene og begynte å spise potetgull i ukedagene, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig. Hvorfor bruke du sånne uttrykk? Det er faktisk sårende for folk som er slanke å høre at det ikke er noe fint osv.

Selv om jeg feks har flat mage, så har jeg også hofter, smalere midje, trente bein og rumpe, så man kan faktisk ha "former" selv om man er slank, så lenge man trener... Jeg gjør alle baseøvelsene som knebøy, utfall osv og spiser store posjoner, men når jeg i tillegg løper maraton kommer jeg aldri til å bli "stor". Har allikvel en godt trent kropp, men folk har jo ulike meninger, så du hadde vel heller likt kroppen min om jeg lot den forfalle, sluttet å trene og begynte å spise potetgull i ukedagene, hehe

Hvorfor skal du være pen/perfekt for alle? Drit i ham da vel (gi han til meg i stedet eller noe)! Vi er alle forskjellige, liker forskjellige ting osv.

Det finnes ingen fasit, så det er bare å slutte å strekke seg etter det "riktige" eller "perfekte" med en gang :)

Og eh hvorfor sier du at for å bli litt mer fettfull/formfull så må man ligge på sofaen og "la kroppen forfalle" med potetgull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig. Hvorfor bruke du sånne uttrykk? Det er faktisk sårende for folk som er slanke å høre at det ikke er noe fint osv.

Selv om jeg feks har flat mage, så har jeg også hofter, smalere midje, trente bein og rumpe, så man kan faktisk ha "former" selv om man er slank, så lenge man trener... Jeg gjør alle baseøvelsene som knebøy, utfall osv og spiser store posjoner, men når jeg i tillegg løper maraton kommer jeg aldri til å bli "stor". Har allikvel en godt trent kropp, men folk har jo ulike meninger, så du hadde vel heller likt kroppen min om jeg lot den forfalle, sluttet å trene og begynte å spise potetgull i ukedagene, hehe

Utovernavle er genetisk. Bikinifitnessfettprosent er en absurd lav fettprosent. Det afterall sa refererte ikke til former eller fysisk form, utelukkende at han personlig ikke er tiltrukket av de to egenskapene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det har blitt litt tabu å være tynn nå. Av en eller annen grunn syns mange det er helt ok å kritisere folk for å være for tynne. Så lenge man ikke er sykelig over/undervektig er det viktigste at man har det bra med seg selv. At personen er trygg og glad gir en utstråling som er veldig mye mer tiltrekkende en noe annet. Og de blir så utrolig mye hyggeligere å omgås.

Viss man tror man blir lykkelig bare kroppen ser ut på en spesiell måte er jeg redd man kommer til å bli veldig skuffet.

Enig, og mange av disse kommentere at helt vanlige, slanke jenter ser "sykelige" ut, mens at ei med BMI på over 25 ser frisk og sunn ut. Når ble det sunt å være overvektig? Ja, en person med høy BMI som spiser sunt og trener regelmessig kan være sunnere enn en med lavere BMI som ikke trener eller tenker på hva han/hun putter i kroppen, men det er ingen hemmelighet at man er mer utsatt for livsstilssykdommer når man er overvektig og fettet rundt magen er det farligste fettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utovernavle er genetisk. Bikinifitnessfettprosent er en absurd lav fettprosent. Det afterall sa refererte ikke til former eller fysisk form, utelukkende at han personlig ikke er tiltrukket av de to egenskapene :p

Trodde han svarte på spørsmålet mitt. For slanke jenter er IKKE ensbetydende med at man har en fettprosent på 4%...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig. Hvorfor bruke du sånne uttrykk? Det er faktisk sårende for folk som er slanke å høre at det ikke er noe fint osv.

Selv om jeg feks har flat mage, så har jeg også hofter, smalere midje, trente bein og rumpe, så man kan faktisk ha "former" selv om man er slank, så lenge man trener... Jeg gjør alle baseøvelsene som knebøy, utfall osv og spiser store posjoner, men når jeg i tillegg løper maraton kommer jeg aldri til å bli "stor". Har allikvel en godt trent kropp, men folk har jo ulike meninger, så du hadde vel heller likt kroppen min om jeg lot den forfalle, sluttet å trene og begynte å spise potetgull i ukedagene, hehe

Laget du denne tråden for at alle skulle fortelle deg hvor mye de liker kroppstyper som ligner på din?

Jeg har spesifisert i hver post at det er preferanser jeg oppgir. Preferanser er subjektive.

Har ikke kritisert tynne jenter for å se sykelige ut heller, og har ikke planer om å gjøre det.

Om ei jente sier hun liker menn med fullskjegg og tatoveringer, så blir jeg da ikke såret fordi jeg ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du være pen/perfekt for alle? Drit i ham da vel (gi han til meg i stedet eller noe)! Vi er alle forskjellige, liker forskjellige ting osv.

Det finnes ingen fasit, så det er bare å slutte å strekke seg etter det "riktige" eller "perfekte" med en gang :)

Og eh hvorfor sier du at for å bli litt mer fettfull/formfull så må man ligge på sofaen og "la kroppen forfalle" med potetgull?

Ja, det er sant. Må bare gjøre det beste ut av utgangspunktet man har og være fornøyd med det :)

Det var litt satt på spissen. Var på et annet forum der noen heller ville foretrekke en kropp som jeg kan se for meg at jeg hadde fått om jeg sluttet helt å trene og begynte å spise junkfood, hehe,men kan jo legge på meg ved å bare spise mer,-men da må jeg spise sykt mye, for spiser ganske mye fra før av, så er ikke alltid lett å få i seg nok mat heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt som du opprettet denne tråden for å få validert din egen kropp ?

Jeg skjønner veldig godt at det er frustrerende å få kommentarer på at man er for tynn. Har opplevd det selv gjennom store deler av livet og hatt en del komplekser rundt det. Trent som en gal for å bli større og dermed mer attraktiv, men de fleste gangene jeg har hatt hell med kvinner er i de periodene hvor jeg har akseptert meg selv og gitt litt f. Selvtillit er det mest sexy som finnes, uavhengig av fasong;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Må bare gjøre det beste ut av utgangspunktet man har og være fornøyd med det :)

Det var litt satt på spissen. Var på et annet forum der noen heller ville foretrekke en kropp som jeg kan se for meg at jeg hadde fått om jeg sluttet helt å trene og begynte å spise junkfood, hehe,men kan jo legge på meg ved å bare spise mer,-men da må jeg spise sykt mye, for spiser ganske mye fra før av, så er ikke alltid lett å få i seg nok mat heller.

Hvorfor (igjen) skal du legge på deg fordi noen på internett sier de ville foretrekke noe annet enn det du er? Drit i dem. Alt som teller er at DU er fornøyd. Helt seriøst: DRIT i internettfolkene. Ved å spørre dem så gjør du det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at folk har ulike meninger og preferanser når det kommer til kropp som alt annet. Tenkte det kanskje var noe som gikk igjen, men tydeligvis ikke. Noe som forsåvidt er greit da det finnes mange jenter i ulike størrelser og fasonger, så bra det finnes noen for enhver smak :p Jeg er i hvert fall ikke fornøyd med kroppen min om jeg har dissete mage, men er jo bra at det finnes menn som liker det også, er jo ikke så mange jenter med flat mage i dette landet. Vet heldigvis om mange kjekke menn som har relativt tynne kjærester, så jeg skal drite i hva folk her sier:)

Perfekt!

pb234051.jpg?w=750&h=686

20131219-121434-am.jpg?w=750

pb234073.jpg?w=750&h=864

photo-copy-3.jpg?w=750&h=887

Megan-Fox-transformers-sexy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det e en forskjell på å barber sæ og å skjær av sæ hævve"

"Dere sier jeg skal drite i hva andre synes, og at dere personlig ikke liker jenter som er i sceneform hele året? Dere vil bare at jeg skal ha dissemage dere!"

Du er vel bare misunnelig fordi du ikke har sjanse på ordentlig veltrente jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at folk har ulike meninger og preferanser når det kommer til kropp som alt annet. Tenkte det kanskje var noe som gikk igjen, men tydeligvis ikke. Noe som forsåvidt er greit da det finnes mange jenter i ulike størrelser og fasonger, så bra det finnes noen for enhver smak :p Jeg er i hvert fall ikke fornøyd med kroppen min om jeg har dissete mage, men er jo bra at det finnes menn som liker det også, er jo ikke så mange jenter med flat mage i dette landet. Vet heldigvis om mange kjekke menn som har relativt tynne kjærester, så jeg skal drite i hva folk her sier:)

Perfekt!

*bilderbilderbilder*

Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Du begynner først å spørre om meninger, spesielt menn sine.

Du får de. Og du bestemmer deg for at meningene er feil.

Også er plutselig veltrente jenter bedre enn andre (ref. svaret ditt til Raptorial).

Det høres kjipt ut å være så avhengig av hva alle andre synes for at du skal like deg selv. Håper det bedres med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Du begynner først å spørre om meninger, spesielt menn sine.

Du får de. Og du bestemmer deg for at meningene er feil.

Også er plutselig veltrente jenter bedre enn andre (ref. svaret ditt til Raptorial).

Det høres kjipt ut å være så avhengig av hva alle andre synes for at du skal like deg selv. Håper det bedres med tiden.

Nå er det jo ikke sånn at alle her har sagt at de ikke liker slanke og veltrente jenter da, men jeg tror innerst inne at alle menn her vet at de ikke hadde blitt skuffet om daten hadde en kropp som på bildene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...