Gå til innhold

treningsmote 2014


christian33

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke si at jeg driter i hvordan jeg ser ut, men så lenge klærne er normalt ålreit (ikke fillete, ødelagte, utvaska eller slikt) og jeg liker hvordan de ser ut så driter jeg i om det står Gasp, Better Bodies, Adidas, Nike eller hva som helst på dem. Og, selvsagt, de må være behagelige - lette å bevege seg i, ikke klamme og innestengte, etc.

On that note, treningsbuksa mi har sett bedre dager. Noen tips? Mye styrkeløft, lite kardio, men mye svette allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at jeg driter i hvordan jeg ser ut, men så lenge klærne er normalt ålreit (ikke fillete, ødelagte, utvaska eller slikt) og jeg liker hvordan de ser ut så driter jeg i om det står Gasp, Better Bodies, Adidas, Nike eller hva som helst på dem. Og, selvsagt, de må være behagelige - lette å bevege seg i, ikke klamme og innestengte, etc.

On that note, treningsbuksa mi har sett bedre dager. Noen tips? Mye styrkeløft, lite kardio, men mye svette allikevel.

Shorts vell!

adidas-parma-ii-fotballshorts-wb-745574.jpg

adidas-parma-ii-fotballshorts-wb-742738.jpg

adidas-parma-ii-fotballshorts-wb-742141.jpg

Finnes ikke bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan folk kler seg på trening får være opp til dem selv. Topp til tå i 2xu, Nike og Better Bodies eller "gråbukse"(sweatpants) og gammel tskjorte. Kunne ikke brydd meg mer. Det som irriterer meg - er antallet mennesker jeg ser i treningsklær utenom trening. Folk er på ARBEID i 2xu-tights, waaaat?

Fineste kombo'n jeg har sett: Hunter gummistøvler, stor strikka genser, stort skjerf og Helly Hansen jakke (sånn sjøfolk bruker) og 2xu tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter trenger ikke barbere leggene hver gang de vil gå i shorts:rolleyes:

Lange tights/joggebukser:love:

Haha, jeg bruker shorts i inn og uttide - shaver leggene når det passer meg. Hvis folk har lyst til å glo på leggene mine for å se om jeg har hår der får de gjøre det.

(Selvfølgelig, jeg skjønner at man synes det er et problem hvis man har svarte hår og er hvit.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er yogabukse, right? Har en knelang variant, og den er ikke like varm, men er jo like avslørende som tights. Jeg vil være like bøs som de som bøyer 2xkroppsvekt iført grå joggebukse, hvit singlet og slitne converse. Mulig jeg må vente til jeg faktisk bøyer 2xkv? :cautious:

Men - kom ikke å fortell meg at det sistnevnte ensemblet ikke er like mye "uniform" som BB-camo og gasp.

Hva med å prøve type treningsdress bukse til fotball/håndball fra hummel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogabukse er digg på trening, eller en kne lang bukse. Har to typer fra H&M som er absolutt det beste å gå i! Bruker de lange typene til hverdags, fordi jeg hater alt annet av bukser.

Men jeg ser ganske outdated på trening, er vel den eneste jenta på min gym som ikke går i Kari Traa hele tiden eller rosa. helst begge deler.

Tights er greit ti løping.. Ellers, ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke helst se at man trenger å bruke så mye energi på hva andre har på seg på trening.. Eller ellers for den sakens skyld..

Jeg vil gjerne føle meg vel på trening uansett om det er better bodies, eller en joggis fra H&M. Og det uten at man skal være redd for at andre skal dømme en på bakgrunn av bekledning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og ei stor tskjorte så jeg slipper å tenke på å holde inn magen når jeg trener. Ingen preferanser på merker, og gidder ikke bruke en formue på treningsklær. Det meste jeg har nå er rimelig slitt, men da synes det jo at man i det minste har trent en del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får min respekt når eg ser at dei klara å løfta. Kor tungt det er spela ingen rolle, så lenge du har ein forsvarlig teknikk. Når det gjelder bruk av treningskle, så synes eg i grunn at Gasp og BB er litt harry:p Men for all del, det er min sak. Sjøl lika eg å trena i ein komfortabel tights og i t-skjorter med spreke farga! Gir meg litt ekstra motivasjon, men det burde vera behaglig og praktisk treningstøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...