Gå til innhold

treningsmote 2014


christian33

Anbefalte innlegg

1. En shorts med lomme til noe lyd (+bukse til markløft)

2. En tskjorte som er for slitt til å bruke til noe annet enn trening.

3. Om det kommer en dag hvor egoet trenger en boost går jeg crazy og bruker singlet.

Tadaaaaaaah

Og sånn ellers: Løfter du 150kg i hva-som-helst med bra teknikk spiller det ingen rolle om du bruker gasp-singlett eller hettegenser for min del, så lenge du ikke zyz-poser og mirer absa dine i speilet mellom sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tights og t-skjorte eller genser i syntetisk stoff. Har ikke kjøpt noe av treningstøyet mitt selv, men får mye slikt til jul/bursdager fordi det vet de at jeg bruker/trenger :D Mye nike og H&M og Cubus.

Liker egentlig best å trene i singlett, men det er ikke lov på treningssenteret. Gjør det om jeg trener hjemme og i gymsalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Shorts fra nike eller 2xu (den fra nike er, dessverre, på grensen til ubehagelig kort) og en tskjorte av bomull(som oftest en jeg har fått/kjøpt med konkurransesammenheng) når jeg trener KB - ellers er det tights og t-skjorte. Føler meg ukonfortabel i singlet, så det droppes som oftest.

Når det kommer til merkene jeg velger går jeg aldri etter hva som er populært - men det er jo en grunn til at better bodies og 2xu har blitt populært - klærene deres er jo utrolig behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å ha god plass når jeg trener knebøy, så det blir en luftig treningsbukse, eller en gammel bommulstreningsbukse jeg har klippet opp, kjempedigg! For å ikke få blodige legger bruker jeg bukse til markløften også. Gidder ikke ta på meg lange strømper der. Da ser jeg FOR seriøs ut haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk skal få ha på seg det de vil av treningsklær uten å bli sett ned på av de man trener sammen med, det er en uting. Selv bruker jeg litt av hvert, jeg har en GASP-trøye, en BB-trøye og en BB-bukse, BB-buksa er fin når det begynner å bli varmt fordi den er teknisk, og klærne er kule, så hvorfor ikke ?

Dette kan jeg ha på meg èn treningsdag mens jeg en annen bruker en av mine kjære bomulls-joggebukser, så stilen er ikke så viktig for meg, men hva jeg er komfortabel med akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke om hva folk har på seg på trening, men folk som bruker 2XU, Skins og Better Bodies og som ikke er særlig sterke er teite, ass.

Så folk som er i startfasen av treningen sin er teite fordi de bruker kompresjonstøy som hjelper dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er lange strømper seriøst? Jeg bruker de gamle fotballstrømpene til capri tights fordi jeg liker det... Og jeg er nybegynner. Kan ikke bare folk gå i det som funker for de da? Jeg trenger farger og lyser opp, uten at det betyr jeg vil bli sett på. Visste ikke at folk tolka så mye ut fra klær på trening som femkommer av diverse debatter, jeg. Umulig å møte alle krav om usynlige truser og brystvorter, hva som er kult, og hva som er rånete, og diverse andre regler, meninger og skjulte koder. Så fortell gutta at det kan de drite i å prøve på først som sist, og derfor gå i det de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Syns det er teit at folk blir dømt ut ifra hva dem velger å ha på seg på trening.. Hvis noen har lyst til å ha BB eller GASP fra topp til tå så er det dems valg og penger. Selv trener jeg i tights fra H&M, helt svarte, enkle singleter fra Cubus og sko og noen klær fra Nike (fordi de klærene passer min kroppsform) med unntak av en BB camo-t-skjort (som jeg digger og syns er behagelig) som jeg kjøpte fordi den var på tilbud.

Så betyr det at jeg er en teit person som trur jeg er noe de dagene jeg velger å ha på meg den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er teit at folk blir dømt ut ifra hva dem velger å ha på seg på trening.. Hvis noen har lyst til å ha BB eller GASP fra topp til tå så er det dems valg og penger. Selv trener jeg i tights fra H&M, helt svarte, enkle singleter fra Cubus og sko og noen klær fra Nike (fordi de klærene passer min kroppsform) med unntak av en BB camo-t-skjort (som jeg digger og syns er behagelig) som jeg kjøpte fordi den var på tilbud.

Så betyr det at jeg er en teit person som trur jeg er noe de dagene jeg velger å ha på meg den??

nei det betyr ikke det. enkelte er alt for opptatte av hvordan dem ser ut i treningsklær- og ikke hvordan dem trener. Fokus på trening når man trener er tingen- utseende kan man tenke på før eller etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...