Gå til innhold

treningsmote 2014


christian33

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brokkoli

Så lenge du syntes det er behagelig er det bare å kjøre på:)

Dessuten, jeg syntes det ser mye mer fresht ut, enn med en alt for stor joggebukse;)

Jeg vurderte joggebukse en stund, men fant ut den kom til å gli ned, og at hele senteret ville komme til å løpe bort for å legge på en femmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt ulike antrekk.

1) Vondt-i-øynene tights + sort overdel

2) Svart tights + overdel

3) Totalt slækk med joggis (fordi alt treningstøy er til vask)

Jeg har brukt tightsene som et indirekte angrep mot fitnessbertene på senteret som later som om de trener. Liker å tro at jeg spytter de litt i øynene ved å gå med relativt stygge tights. Problemet nå er at stygge tights er in. Venter i skrekk på at fitnessjentene skal konvertere fra 2xu til fargerike oppgulp. Da må jeg tenke nytt. Og det er ikke så lett. Verdensproblemer ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en gasp-shorts fordi den er ekstremt digg å ha på seg. Har brukt div t-skjorter, for det meste med ulike band, men nå bruker jeg mye singlet. Favorittene er Misfits og Vince's Gym.

Men over til ts' problemstilling.

Ser jo at det er mye gasp, better bodies, nipple tanks og tights der ute.

Bruk det du trives i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

For min del, så hjelper klær som motivasjon. I'm a material girl. Om de er baggy, siste hyl eller har et anti-slagord på puppene er ett fett - bare de får meg til å dra ræva mi på gymmet.

Har snakka litt med treningskollega om et anti-tights-protest, og trente i ei ganske tynn joggebukse forleden - av typen nattbukse fra H&M til 99,- Holdt på å overopphetes etter 5 minutt på mølla!

Så - hvor finner jeg baggy bukser som ikke oppleves som ei badstue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er yogabukse, right? Har en knelang variant, og den er ikke like varm, men er jo like avslørende som tights. Jeg vil være like bøs som de som bøyer 2xkroppsvekt iført grå joggebukse, hvit singlet og slitne converse. Mulig jeg må vente til jeg faktisk bøyer 2xkv? :cautious:

Men - kom ikke å fortell meg at det sistnevnte ensemblet ikke er like mye "uniform" som BB-camo og gasp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan folk kler seg på trening får være opp til dem selv. Topp til tå i 2xu, Nike og Better Bodies eller "gråbukse"(sweatpants) og gammel tskjorte. Kunne ikke brydd meg mer. Det som irriterer meg - er antallet mennesker jeg ser i treningsklær utenom trening. Folk er på ARBEID i 2xu-tights, waaaat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...