Gå til innhold

treningsmote 2014


christian33

Anbefalte innlegg

nei det betyr ikke det. enkelte er alt for opptatte av hvordan dem ser ut i treningsklær- og ikke hvordan dem trener. Fokus på trening når man trener er tingen- utseende kan man tenke på før eller etter ;)

Det er jeg enig i ;) Men det er ikke det mange av de andre her inne skriver og mener.. Dem sier rett ut at folk er teite hvis dem går i BB eller GASP og da syns jeg at det er dem som er teite! :p

Hvis jeg skal sette det i en litt annen setting.. "sjekk hu a.. Hu har Michael Kors veske til flere tusen kr isteden for å kjøpe en billig og praktisk veske på Cubus til 399kr" Said no woman EVER...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg enig i ;) Men det er ikke det mange av de andre her inne skriver og mener.. Dem sier rett ut at folk er teite hvis dem går i BB eller GASP og da syns jeg at det er dem som er teite! :p

Hvis jeg skal sette det i en litt annen setting.. "sjekk hu a.. Hu har Michael Kors veske til flere tusen kr isteden for å kjøpe en billig og praktisk veske på Cubus til 399kr" Said no woman EVER...!!!

just rise above hate ;) eg bruker Gasp bukser- why? deilige bukse rå trene i.- so far- not a single fuck has been given :love: bruker støgge shorter også(sånn knall oransje, knall grønn-kostet 150 kr med "lufting") - not a single fuck has been given:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ska kjøpe sånn gasp cargo joggebukse fordi den ser sjukt digg og trene i, og uheldigvis har jeg ikke klart og finne en uten merker, og da må kjøpe den overpriset med gasp logo :p

Og satser på en cargo shorts te sommeren om jeg føler behovet

Løfter ikke 500kg totalt, men skal handle inn så fort jeg tar 150 1rm i mark :) Tok 140 forrige søndag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ska kjøpe sånn gasp cargo joggebukse fordi den ser sjukt digg og trene i, og uheldigvis har jeg ikke klart og finne en uten merker, og da må kjøpe den overpriset med gasp logo :p

Og satser på en cargo shorts te sommeren om jeg føler behovet

Løfter ikke 500kg totalt, men skal handle inn så fort jeg tar 150 1rm i mark :) Tok 140 forrige søndag :p

Gasp bukser er utrolog deilig å trene i :love: beste treningsbukser eg har hatt :) også deilig å ha på seg når man er hjemme og det er passe varmt :p ( ja eg har 4 forskjellige) :barefoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...