Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utseendemessig:

veldig tynn eller veldig tjukk

laangt tynt hår i en løs hestehale

piercing i øyenbrynet

dårlig stelte tenner

Personlighetsmessig:

mener at alt de ikke liker er DÅRLIG, fremfor å se at det er en smakssak (dette irriterer meg grenseløst)

kraftig temperament

null interesse for bøker

en sånn type fotballfan som bare lager kvalme

å ikke ha fullført videregående (litt kynisk, I know, men kan ikke noe for det)

+1

Det ang. fullført vgs bryr jeg meg faktisk ikke mye om. Så lenge de faktisk gjør noe med livet istedet for å leve på nav og ligge som gris på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Synes faktisk at noen jenter kan være fine med piercinger.. Så lenge det ikke er i øyenbrynet.. Men ei jente med sleeve og septum og ellers gjennomført stil kan faktisk være ganske stilig :)

Forsåvidt enig der. Er stilen gjennomført kan det funke.

Men har sett en del skrekkeksempler som er alt annet enn lekkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig:

veldig tynn eller veldig tjukk

laangt tynt hår i en løs hestehale

piercing i øyenbrynet

dårlig stelte tenner

Personlighetsmessig:

mener at alt de ikke liker er DÅRLIG, fremfor å se at det er en smakssak (dette irriterer meg grenseløst)

kraftig temperament

null interesse for bøker

en sånn type fotballfan som bare lager kvalme

å ikke ha fullført videregående (litt kynisk, I know, men kan ikke noe for det)

Ang VGS. Kommer jo helt an på hva de har gjort med livet etter vgs-åra :) Mange følger jo drømme og starter firma, musikkarriære, idrettskarriære, velger å heller jobbe seg oppover osv. Det er ikke alle som trives på skolen, og mange vokser av seg dårlige holdninger selv om de kanskje gav faen som unge, menge som hadde det vanskelig i VGS-perioden og ikke klarte å fullføre... Så lenge de gjør noe med livet og fortsatt har ambisjoner og jobb, så er det vel ikke så ille? Selv om jeg skjønner en første tanken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... forresten. Jeg har slått ut flere tenner, og måtte transplantere fra underkjeven og gode greier... Så fortenna mine nå er egentlig hjørnetenner, og halvparten plastikk... samtidig som jeg selvfølgelig mangler mye, for jeg måtte trekke plenty tenner og faenskap.

Går det under dårlige tenner?

(har jo det hollywoodgliset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... forresten. Jeg har slått ut flere tenner, og måtte transplantere fra underkjeven og gode greier... Så fortenna mine nå er egentlig hjørnetenner, og halvparten plastikk... samtidig som jeg selvfølgelig mangler mye, for jeg måtte trekke plenty tenner og faenskap.

Går det under dårlige tenner?

(har jo det hollywoodgliset)

Nei. Jeg tenker hygienemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på en ting; Mannfolk som ikke har satt sine bein innenfor militære rekker gidder jeg ikke. Mulig det er bisarre tilfeldigheter, men de mannfolk jeg har deita eller vært sammen med som -ikke- har vært i militæret, de har det så absolutt ikke funka lenge med.

Noen andre som har følt på det samme?

Haha, er du seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ikke er snille. De trenger ikke nødvendigvis være mor Theresa, men jeg har lite til overs for jenter som behandler personer de ikke har interesse av dårlig. Dette har jeg mange eksempler på. Et eksempel kan være jentene som er dødshyggelige med noen gutter de er interessert i på et utested, men behandler andre karer som prøver seg som dritt får dem til å kjøpe øl eller flasker osv.

Enig, men menn må slutte å være så suckere for å gjøre ting for å imponere damer. Det er noe galt når menn tror at de kan få en dame interessert ved å kjøpe drikke til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men menn må slutte å være så suckere for å gjøre ting for å imponere damer. Det er noe galt når menn tror at de kan få en dame interessert ved å kjøpe drikke til de.

For å være ærlig har jeg aldri forstått det med at menn skal spandere drikke til damene når de er ute på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke menn som:

Mangler initiativ.

Ikke klarer å organisere livet sitt.

Som har null kontroll på økonomien.

Spør om å få låne penger.

Har dårlig ånde og stygge tenner.

Spiser masse dritt.

Lyver om at de trener / liker friluftliv.

Veier mindre enn meg.

Gnåler.

Bruker barberhøvelen min.

Ikke klarer å sette grenser for eksen / mora si.

Jepp, jeg er langtids-singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

betaer som prøver å være alfa.

De har sett at det funker på film, hørt en random historie fra en nær bro, elns og gjør det samme.

*shrug* beats me.

Pro-tip: vær deg selv uansett kjønn.

>Vær deg selv.

Står i et hjørne og smiler mens man nipper til pilsen sin.

Aldri gi slipp på de tingene som definerer deg, men søk konstant etter å forbedre deg selv.

Å kjøpe drink til damer som spør om drink er som å hive hundrelapper i et stort svar høl...

Å spandere en drink til en dame som du begynner å finne tonen med, det blir noe helt annet!

Om ikke annet, så har du iallefall en samtalepartner og en hyggelig kveld :)

Få henne til å spandere på deg. Da er det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang VGS. Kommer jo helt an på hva de har gjort med livet etter vgs-åra :) Mange følger jo drømme og starter firma, musikkarriære, idrettskarriære, velger å heller jobbe seg oppover osv. Det er ikke alle som trives på skolen, og mange vokser av seg dårlige holdninger selv om de kanskje gav faen som unge, menge som hadde det vanskelig i VGS-perioden og ikke klarte å fullføre... Så lenge de gjør noe med livet og fortsatt har ambisjoner og jobb, så er det vel ikke så ille? Selv om jeg skjønner en første tanken din.

Altså, det er en ganske irrasjonell turn-off fra min side, som kommer av at jeg kommer fra en familie med høyt utdannede voksne. Setter utdanning høyt og vil helst selv ende opp med noen som har god utdanning, fordi det gir oss flere felles interesser og et felles rammeverk. Folk som ikke har fullført VGS kan være flotte mennesker med gode egenskaper, de, men av erfaring fungerer jeg bedre sammen med folk med som har fullført og helst tatt høyere utdanning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...