Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner det at mine turn-offs går mye mer på holdninger;

- Ingen ryggrad. Mener du noe, så stå for det, men korriger det hvis du blir bevist feil.

- Overdrevent religiøse mennesker. Shit has been debunked; now move the fuck on.

- Folk som ikke kan diskutere. Ingen ting gjør meg mer fornøyd enn en god, saklig debatt.

- #datfitness. Liker hun og trene? Fantastisk! Liker hun ikke å gjøre annet? Count me out!

- "Du er for gammel for barnefilmer" - don't let the door smack you on your ass on your way out.

- Streit humor. Srsly.

- Mennesker uten fantasi, som ikke kan fortape seg litt i fiksjonen.

- Ingen selvironi og evne til å le av seg selv. Vil du ha min respekt? Tør og dumme deg ut litt.

- "Sånn har det alltid vært, og sånn skal det alltid være"-holdninger.

- Når noen dømmer meg for hva jeg ikke har klart, istedefor det jeg faktisk har klart.

Dette er ikke ultimate krav; mer som personlige preferanser - det er selvsagt helhetsbildet det kommer an på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting eg synest er turn-off:

- blærete/overlegen personlegheit/utstråling

- folk som vil ha sympati for alt heile tida (typ: å det er så synd på meg)

- fisefine folk

- pessimisme

- frække/spydige folk

- uærlegheit

- mangel på respekt

- lange negler, særleg lange tånegler!:yuck:

- dømmande folk

- "mannfolk" som er meir pinglete enn meg (eg er ei kjempepingle)

- folk med "eg gir faen" haldning

- heilt glattbarberte/voksa kroppar (bør i det minste ha meir kroppshår enn meg sjølv)

- folk som ikkje tørr vere seg sjølv

- sjølvopptekne folk

- ingen innlevelse under sex (passiv sex = wtf?)

- folk som ikkje smiler

- inga sjølvinnsikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting eg synest er turn-off:

- blærete/overlegen personlegheit/utstråling

- folk som vil ha sympati for alt heile tida (typ: å det er så synd på meg)

- fisefine folk

- pessimisme

- frække/spydige folk

- uærlegheit

- mangel på respekt

- lange negler, særleg lange tånegler!:yuck:

- dømmande folk

- "mannfolk" som er meir pinglete enn meg (eg er ei kjempepingle)

- folk med "eg gir faen" haldning

- heilt glattbarberte/voksa kroppar (bør i det minste ha meir kroppshår enn meg sjølv)

- folk som ikkje tørr vere seg sjølv

- sjølvopptekne folk

- ingen innlevelse under sex (passiv sex = wtf?)

- folk som ikkje smiler

- inga sjølvinnsikt

Du lister opp en haug med ting som ikke et eneste menneske i verden ville tolerert. WHY?

90% av trådene her inne ender opp akkurat slik; Folk forteller heller om seg selv enn å holde seg til topic. (Joda, hva man finner som "turn-off" er rimelig subjektivt, men det får da være grenser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lister opp en haug med ting som ikke et eneste menneske i verden ville tolerert. WHY?

90% av trådene her inne ender opp akkurat slik; Folk forteller heller om seg selv enn å holde seg til topic. (Joda, hva man finner som "turn-off" er rimelig subjektivt, men det får da være grenser)

Å. Vel, om dette var ein tråd om kun overfladiske turn-off, så gikk det meg litt hus forbi:blush:

Forstod det slik at det var snakk om turn-off generelt, og kva kvar enkelt synest er turn-off. Eg er ikkje sånn altfor overfladisk av meg(uff, føler eg verkar kjepphøg som skreiv det der), derfor blir det naturleg nok ein del meir "djuptgåande" ting på mi liste.

Ut frå mine erfaringar, både ut frå ting eg sjølv har opplevd og ting eg har sett venner oppleve, så er det forbaska mykje folk faktisk finn seg i, som ein ikkje skulle tru (som burde vore sjølvsagte "minstekrav"). At det er ein fellesnemnar at slike forhold stort sett går til helvette før eller seinare, er ein anna ting. Tok også med det eg ser som dei kraftigaste overfladiske turn-offane, så tenkte det var godt innafor.

Såklart, ein del av tinga eg har lista opp er (i allefall for meg) nokså sjølvsagte (og om du er einige, er jo det flott, etter mitt syn;)) , men dei er det absolutt ikkje sjølvsagte for alle.

Ser alt for mange som er i lag med folk som er/har opptil fleire av tinga på lista mi, men dersom det hjelper på, kan eg slenge med nokre fleire overfladiske turn-off til ;)

- folk som ikkje har eit skikkeleg kjøken (med tanke på innhaldet, slik som knivar, sleiver, krydder, råvarer o.l.)

- overfladiske folk

- folk som får hetta av at eg nokså rett fram

- såkalla "god humor". (Den er ikkje morsom)

- gammal sveitte

- røyking og snus (ser, luktar og smakar uattraktivt)

- folk uten interesse for ting som veks og gror

- ikkje likar hund

- stemmer frp

- om han er veldig solariumsbrun (spesielt i kombinasjon med glattbarbert/voksa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Vel, om dette var ein tråd om kun overfladiske turn-off, så gikk det meg litt hus forbi:blush:

Forstod det slik at det var snakk om turn-off generelt, og kva kvar enkelt synest er turn-off. Eg er ikkje sånn altfor overfladisk av meg(uff, føler eg verkar kjepphøg som skreiv det der), derfor blir det naturleg nok ein del meir "djuptgåande" ting på mi liste.

Ut frå mine erfaringar, både ut frå ting eg sjølv har opplevd og ting eg har sett venner oppleve, så er det forbaska mykje folk faktisk finn seg i, som ein ikkje skulle tru (som burde vore sjølvsagte "minstekrav"). At det er ein fellesnemnar at slike forhold stort sett går til helvette før eller seinare, er ein anna ting. Tok også med det eg ser som dei kraftigaste overfladiske turn-offane, så tenkte det var godt innafor.

Såklart, ein del av tinga eg har lista opp er (i allefall for meg) nokså sjølvsagte (og om du er einige, er jo det flott, etter mitt syn;)) , men dei er det absolutt ikkje sjølvsagte for alle.

Ser alt for mange som er i lag med folk som er/har opptil fleire av tinga på lista mi, men dersom det hjelper på, kan eg slenge med nokre fleire overfladiske turn-off til ;)

- folk som ikkje har eit skikkeleg kjøken (med tanke på innhaldet, slik som knivar, sleiver, krydder, råvarer o.l.)

- overfladiske folk

- folk som får hetta av at eg nokså rett fram

- såkalla "god humor". (Den er ikkje morsom)

- gammal sveitte

- røyking og snus (ser, luktar og smakar uattraktivt)

- folk uten interesse for ting som veks og gror

- ikkje likar hund

- stemmer frp

- om han er veldig solariumsbrun (spesielt i kombinasjon med glattbarbert/voksa)

Definitivt innafor (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lister opp en haug med ting som ikke et eneste menneske i verden ville tolerert. WHY?

Fordi, i likhet med tråder om hva slags klær man ikke liker eller generelt tråder om hva som helst der folk kan føle seg truffet, er det "bedre" å skrive at det er turnoff å ikke dusje på 4 uker enn for eksempel å skrive at det er turnoff når gutter er for rippet/jenter har for store muskler, selv om det er mange nok som synes det også :D

Så kan vi bonde over ting vi alle ikke liker sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksent.

Hvorfor det?

Det er jo ikke snakk om å ikke like folk med barn eller barn generelt, men det er turn off.

Jeg verdsetter frihet, eventyrlyst og impulsivitet særdeles høyt. Det å ha barn er jo fullstendig drepen for det. En uke på legoland i året er ikke eventyr akkurat. Flaks at jeg har giftet meg med en som er helt lik :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Det er jo ikke snakk om å ikke like folk med barn eller barn generelt, men det er turn off.

Jeg verdsetter frihet, eventyrlyst og impulsivitet særdeles høyt. Det å ha barn er jo fullstendig drepen for det. En uke på legoland i året er ikke eventyr akkurat. Flaks at jeg har giftet meg med en som er helt lik :p

Ja vi har jo sett beskrivelsene av han mannen din her før (y)

Det er en enorm forskjell på å ikke vil leve med barn til å syns at folk med barn er turnoff.

Typisk noe en fjortis kunne sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har jo sett beskrivelsene av han mannen din her før (y)

Det er en enorm forskjell på å ikke vil leve med barn til å syns at folk med barn er turnoff.

Typisk noe en fjortis kunne sagt.

Er ikke det sånn type 1-2 år siden. Hvordan husker folk sånt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har jo sett beskrivelsene av han mannen din her før (y)

Det er en enorm forskjell på å ikke vil leve med barn til å syns at folk med barn er turnoff.

Typisk noe en fjortis kunne sagt.

Hvorfor det? Hvis jeg ser bilde av et menneske jeg synes er tiltrekkende på face f.eks, og blar litt utover i albumet og ser at vedkommende er mamma/pappa. Poff, turn off. Det er jo snakk om preferanser, hvorfor er noens preferanser mer riktig eller feil enn andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...