Gå til innhold

Turn-off


boost

Anbefalte innlegg

Hjelp oss som ikke var her for to år siden da? Ble fryktelig nysgjerrig :p

Det var en tråd om hva som var typisk mannemann, og jeg mente at bl.a. det å faktisk ha erfaring med det motsatte kjønn var et (av flere) kriterier, sammen med bl.a. skjegg, tattiser, det å ha opplevd spennende ting som minerydding pg vrakdykking +++ sikkert ikke en populær mening å ha blant gutta som ikke har vært så poppis hos damene :p

Tilbake til topic (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en tråd om hva som var typisk mannemann, og jeg mente at bl.a. det å faktisk ha erfaring med det motsatte kjønn var et (av flere) kriterier, sammen med bl.a. skjegg, tattiser, det å ha opplevd spennende ting som minerydding pg vrakdykking +++ sikkert ikke en populær mening å ha blant gutta som ikke har vært så poppis hos damene :p

Tilbake til topic (y)

Følte dette sitatet passet så godt her:

"I dare do all that may become a man; he who dares do more is none" ;)

Men back to the subject at hand:

Sliter litt med og stille ting i rett bås her, siden mitt forhold til ordet "turn-off" har mer med seksuell tenning å gjøre; det mange skriver her virker som er mer "utilltrekkende"? :confused: (det motsatte av tiltrekkende, men "frastøtende" var litt vèl negativt ladet, syntes jeg :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det?

Det er jo ikke snakk om å ikke like folk med barn eller barn generelt, men det er turn off.

Jeg verdsetter frihet, eventyrlyst og impulsivitet særdeles høyt. Det å ha barn er jo fullstendig drepen for det. En uke på legoland i året er ikke eventyr akkurat. Flaks at jeg har giftet meg med en som er helt lik :p

Jeg tenker det samme som deg, men sikkert fordi jeg bare er 20år enda ;) Men absolutt respektabelt å ha en slik holdning og leve ego-livet for seg selv. Ikke mange som gjør det. Liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme som deg, men sikkert fordi jeg bare er 20år enda ;) Men absolutt respektabelt å ha en slik holdning og leve ego-livet for seg selv. Ikke mange som gjør det. Liker!

Jo takk, det er jo en helt ærlig sak og ikke ment som provokasjon. :) Nå er jo jeg gift på 3. året og lever ikke for meg selv.

Dink is The new single! Leve egolivet sammen <3

http://www.dinklife.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter som ligger rundt

gutter som tar med matboks med torsk og grønnsaker

gutter som er helt kropsfikserte

gutter som kun tenker på seg selv

uromantiske gutter

når dere har sex, du tilfredstiller han og når han har kommet, ligger du der og bare Eehh min tur nå eller? og han har ingen planer om å gi deg noe tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt sammenhengen? Kan du utbrodere? Det ene er noe alle jenter har, det andre er (forhåpentligvis) et valg man tar.

Man kan da velge å "ikke få" mensen også da.. Hvor sunt det er over lengre perioder kan diskuteres, men fult ut mulig !

gutter som ligger rundt

gutter som tar med matboks med torsk og grønnsaker

gutter som er helt kropsfikserte

gutter som kun tenker på seg selv

uromantiske gutter

når dere har sex, du tilfredstiller han og når han har kommet, ligger du der og bare Eehh min tur nå eller? og han har ingen planer om å gi deg noe tilbake

Vel spesifikk turn-off, høres ut som du har, dårlige, erfaringer her :bag: Mitt spørsmål er : Does this actually happen ? Trodde alle viste at : GIRLS TALK ! Og det er jo absolutt ikke ett rykte man vil ha på seg :whistle:

MEN, så trodde ikke jeg at vi hadde rednecks i Norge heller da, inntil jeg så den tynnfeite fyren fra Valdres som skrøyt uhemma av seg selv og trodde han var guds gave til jentene (Paradise-deltaker) Oh, how wrong I was :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Damer som skriver nynorsk, du blir ikke tatt seriøst og det ser (og høres) forferdelig ut.

- Religion er aldri ok

- Fylla 3 ganger i uka

- Piercinger i ansiktet som åpenbart er malplassert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd om hva som var typisk mannemann, og jeg mente at bl.a. det å faktisk ha erfaring med det motsatte kjønn var et (av flere) kriterier, sammen med bl.a. skjegg, tattiser, det å ha opplevd spennende ting som minerydding pg vrakdykking +++ sikkert ikke en populær mening å ha blant gutta som ikke har vært så poppis hos damene :p

Tilbake til topic (y)

For de nyskjerrige, her er det HannePanne skrev om mannen sin i et innlegg som av en eller annen grunn er slettet, men som ligger sitert lenger ned i tråden:

"Min MANN! Forhenværende minerydder, tømmerhogger og fengselsbetjent. Naturlig skyhøye testosteronnivåer og hår overalt. Masse tattiser. Driter totalt i eget utseende, men er likevel rufsete kjekk. Nedlagt et ukjent tresifret antall damer uten egentlig å prøve, det bare ble sånn. Gammeldags gentleman romantiker som fridde i en luftballong over Paris, gir bort jakka si når jeg fryser, går med hatt, åpner dører og gir blomster i ny og ne. Reiser verden rundt på eventyr, dykker etter vrak, vil finne Atlantis (i fullt alvor), leter etter skatter. Gir blaffen i hva folk tenker om ham og A4-livets forventninger.

I'm so lucky! :wub: Og om 2 måneder flytter vi til en yatch i Karibien!"

Artig tråd forresten :) som kan leses her:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/hva-skal-til-for-%C3%A5-v%C3%A6re-en-skikkelig-manne-mann.9633/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de nyskjerrige, her er det HannePanne skrev om mannen sin i et innlegg som av en eller annen grunn er slettet, men som ligger sitert lenger ned i tråden:

"Min MANN! Forhenværende minerydder, tømmerhogger og fengselsbetjent. Naturlig skyhøye testosteronnivåer og hår overalt. Masse tattiser. Driter totalt i eget utseende, men er likevel rufsete kjekk. Nedlagt et ukjent tresifret antall damer uten egentlig å prøve, det bare ble sånn. Gammeldags gentleman romantiker som fridde i en luftballong over Paris, gir bort jakka si når jeg fryser, går med hatt, åpner dører og gir blomster i ny og ne. Reiser verden rundt på eventyr, dykker etter vrak, vil finne Atlantis (i fullt alvor), leter etter skatter. Gir blaffen i hva folk tenker om ham og A4-livets forventninger.

I'm so lucky! :wub: Og om 2 måneder flytter vi til en yatch i Karibien!"

Artig tråd forresten :) som kan leses her:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/hva-skal-til-for-å-være-en-skikkelig-manne-mann.9633/

i_dont_even_cat.jpg?w=720

beaker-what-is-this-i-dont-eve.gif

peering%2Bsam%2Bwhat%2Bis%2Bthis%2BI%2Bdon%2527t%2Beven.jpg

UbTleml.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du anonyme tulling og hvorfor er det så viktig å dra opp en snart 2 år gammel post? Vær så snill å gi et pip på face hvis du tørr. Vil tro du er en jeg har møtt i virkeligheten siden du har så hang up på det her. Jeg heter det samme på face som her og har samme profilbilde. Do it!

Turn off: bitre folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du anonyme tulling og hvorfor er det så viktig å dra opp en snart 2 år gammel post? Vær så snill å gi et pip på face hvis du tørr. Vil tro du er en jeg har møtt i virkeligheten siden du har så hang up på det her. Jeg heter det samme på face som her og har samme profilbilde. Do it!

Turn off: bitre folk

Haha jeg er langt fra bitter på noe :)

Kanskje det er noen andre som framstår som bitter og fornærmet?

Det var du som dro fram mannen din igjen og jeg syns det gamle innlegget ditt var rasende morsomt.

Vet ikke hvorfor du valgte å slette det?

Du vet vel at du skrev dette på et offentlig tilgjengelig internettforum og å bli indignert og fornærmet på at noen kommenterer det du selv velger å legge offentlig ut blir litt feil.

Det ligger i et forums natur og man bør heller tenke seg litt om før man legger ut ting hvis man ikke vil konfronteres med det i etterkant.

Innhold på forumet er der for offentlig nytelse om det er skrevet for en dag siden eller et år siden.

At noen velger å være anonym på et forum kan det være mange grunner til og dette forumet åpner for å være anonym og det er forumregler for hvordan man bør te seg.

Så lenge man opptrer innenfor reglene som er satt for forumet må du vel bare forholde deg til dette og det er jo et fritt valg for om man velger å være her og hva man velger å skrive her.

Forøvrig var det en masse hannepanner på facebook, men ingen med ditt profilbilde som vistes.

Platon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...