Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg lei.

1. en annerledes vinkling

2. Jeg har ingen kjæreste (<3du finner meg i den store sjekketråden<3)

3.2 plater sjokolade

Min lørdag i et nøtteskall.

making my point.

Jeg sitter og tørker lattertårer her. Herregud <3

omg også sjokolade da?? skjønner ikke greia jeg as, eggehvittefluff med brokkoliessens fra iHerb for ikke å glemme tre spiseskjeer fiberhusk (<3<3<3<3<3<3<3) SMAKER jo SÅ mye BEDRE, (og er SOM BONUS 1000% #cleaneating)

Annonse

Føler jeg er alt for mye på fitnessbloggen når jeg faktisk kan huske nøyaktig hvilke tråder du refererer til slash gjør narr av :blush:

Føler jeg er for mye her når jeg ikke engang trengte kikke inn på tråden for å huske alt som provoserte meg til de grader:P

Nå ble jeg lei.

1. en annerledes vinkling

2. Jeg har ingen kjæreste (<3du finner meg i den store sjekketråden<3)

3.2 plater sjokolade

Min lørdag i et nøtteskall.

making my point.

Om du har SÅ lite å gjøre, at du orker å finne på en tråd helt ut av det blå, hvorfor går du ikke å trener i stedet?????????

Om du har SÅ lite å gjøre, at du orker å finne på en tråd helt ut av det blå, hvorfor går du ikke å trener i stedet?????????

Fordi jeg har treningsforbud. fuck off

Annonse

Dette er åpenbart ett stunt til denne tråden : http://forum.fitnessbloggen.no/threads/hvordan-motivere-kjæresten.27337/page-2#post-939437

Nok en gang ser vi modenheten på brukerne her inne! Han som spurte i den andre tråden ble til noe forbanna hakkemat av helt latterlige grunner. Folk lager egne bilder og konklusjoner før trådstarter i det hele tatt får forsvart og forklart nøyaktig hva han mener. Hva om han ganske enkelt ønsket å motivere dama til trening? på en vennlig måte uten noe mer enn det? Folk er så forbanna frekke at jeg blir kvalm. Folk brukte profilbildet hans til å si at han var manisk og hadde overdrevent fokus på trening og kosthold..Det var en tid tilbake dette forumet fikk fram noe godt...

Syntes ikke du det er ille at man faktisk kan finne på å tro på det hun sier? Man kan jo spørre seg, sier det mest om Fitnessbloggen, eller trådstarter?

(Til broen ovenfor her: Det var en tid der eksponerings-behovet til gutter var begrenset til sengekosen, I MISS THOSE DAYS)

Syntes ikke du det er ille at man faktisk kan finne på å tro på det hun sier? Man kan jo spørre seg, sier det mest om Fitnessbloggen, eller trådstarter?

(Til broen ovenfor her: Det var en tid der eksponerings-behovet til gutter var begrenset til sengekosen, I MISS THOSE DAYS)

Ja, akkurat derfor du har over 1500 poster der de fleste er rakkenedpåandreposter. Du fikk vell aldri ut det behove ved sengekanten uansett så du tar igjen her ;)

Syntes ikke du det er ille at man faktisk kan finne på å tro på det hun sier? Man kan jo spørre seg, sier det mest om fitnessbloggen, eller trådstarter?

det som er ille er at man leser på fb at folk ikke ønsker å sende 6 åringen i barnebursdag fordi foreldrene desperat prøver å ungå at barnet ikke får i seg sukker eller "usunn mat". Når du til daglig ser helsefreaks på fb hver dag, som hiver seg fra den ene dietten til den andre, og hyler og skriker om at de blir forbanna over alle som ikke vil følge dems diett, så har man lettere for å tro at det finnes folk som ikke vil at kjærester skal spise sjokolade eller hvetemel. Jeg ser faktisk mer syke holdninger til mat på fb enn på fitnessbloggen, og jeg har ikke særlig med fitnessfreaks på vennelista mi...

Dette er åpenbart ett stunt til denne tråden : http://forum.fitnessbloggen.no/threads/hvordan-motivere-kjæresten.27337/page-2#post-939437

Nok en gang ser vi modenheten på brukerne her inne! Han som spurte i den andre tråden ble til noe forbanna hakkemat av helt latterlige grunner. Folk lager egne bilder og konklusjoner før trådstarter i det hele tatt får forsvart og forklart nøyaktig hva han mener. Hva om han ganske enkelt ønsket å motivere dama til trening? på en vennlig måte uten noe mer enn det? Folk er så forbanna frekke at jeg blir kvalm. Folk brukte profilbildet hans til å si at han var manisk og hadde overdrevent fokus på trening og kosthold..Det var en tid tilbake dette forumet fikk fram noe godt...

Så sinnsykt enig! Latterlig at moderatorene ikke tar folk i nakken etterhvert. Alle disse trådene hvor folk skal "Mobbe"/stunte"/slenge dritt blir det altfor mange, det gjør rett og slett hele fitnessbloggen mindre og mindre attraktiv å følge med på... Desverre.. er vel ikke noen skikkelige norske forumer der ute etterhvert nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...