Gå til innhold

Hvordan få kjæresten til å slutte


Lena Ludvigsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er dette en tulletråd og egentlig skal man helst ikke svare?

hva mener du? Det går jo ut over forholdet vårt.
Jeg regner med du tuller. Hvordan kan hans sjokoladespising på lørdag gå ut over forholdet deres?

Jeg elsker han kjempemye men så mye må han kunne ofre for meg

Trur ikke det.

Og hvorfor skal han ofre dette for deg? Ville du sluttet med det-derre-fluffy-greiene du spiser på lørdagene hvis han ba deg om det?

Akkurat nå ser jeg tydlig det fine med å være voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ! Er det urimelig at jeg vil at typen skal være akkurat som meg, ha samme #FITNESSLIFE og drite i å bli feit og ekkel?

Igjen; tulletråd?

Hvis ikke - så finn deg en som vil ha samme #fitnesslife. Mannen din liker sjokolade. Du kan gjøre to ting: godta det eller dumpe han. og dumper du han for sjokoladespising...

....say no more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ! Er det urimelig at jeg vil at typen skal være akkurat som meg, ha samme #FITNESSLIFE og drite i å bli feit og ekkel?

Ja, det er faktisk helt utrolig urimelig. Ble du glad i han fordi han var akkurat som deg, og så forandret han seg? SURPRISE. Alle mennsker forandrer seg gjennom livet, det er det som viser at vi lever. Alt som lever forandrer seg, og det må du bare akseptere og elske. Klarer du ikke det, så elsker du ikke ham, du elsker i stedet sånn som du skulle ønske han kunne være (eller en gang var). Tenk litt på det. Ellers: nei, en 200 gram i ny og ne gjør ikke noe, men hver lørdag...jeg ville nok satt på bremsen om jeg var på den banen, og heller valgt noe sunnere. Jeg koser meg med kyllingvinger jeg da, og et lite glass rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh gidd oppfør dere som barnehageunger å slutt være frekk mot meg. Jeg spurte rett å slett bare om råd for å hjelpe kjæresten min holde en sunn livsstil.

om den sjokoladeplata på en lørdag gjør at han resten av uka greier å holde seg borte fra "usunn" mat, så bør du la han ha den. Om han spiser godteri og snacks resten av uka bør du kanskje ta en prat om hva som kan skje i det lange løp. Men er det kun den sjokoladen en dag i uka ser jeg virkelig ikke problemet. Noen må unne seg noe usunt en gang i blandt for å ikke sprekke helt og frotse ned på masse masse sukker og crapy food. Og om det er det som skjer om du skal være mora hannes og ta fra han den tingen som gjør at han holder seg resten av uka, vil du virkeig se det skje? Eller kanskje han bare spiser den for å irritere deg, fordi han vet at du har et stort problem med sjokoladen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er å snakke med han dersom dette plager deg. Men jeg trur ikke at det er denne sjokoladeplaten som er skyld i at han har lagt på seg. Det er som skrevet i posten over meg: Alle mennesker forandrer seg igjennom livet.

Tidligere var jeg veldig fokusert på kostholdet og tokk satt og knasket gullerøtter på Lørdag kveld alene mens venna mine var på fest eller spiste middag sammen.

Men jeg fant etterhvert ut at jeg ikke var lykkelig av dette og følte rett og slett at jeg gikk glipp av noe, så jeg ga meg selv lov til å kose meg på Lørdager.

Dette er en livsstil man skal leve med og ikke minst leve lykkelig.

Ja, jeg er litt rundere i kantene enn jeg var på mitt mest definerte, men jeg er også på det lykkeliste stedet i livet nå som jeg faktisk gir meg selv lov til å ta en fest i ny og ne og ikke minst kose meg med godteri.

Det at du skriver at du skal sette kjærestens behov fremfor dine egne synes jeg blir litt feil holdnig. Det er hans kropp og liv, så hvorfor ikke la han beholde denne sjokoladen dersom han koser seg med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

ersj, og du er fortsatt sammen med han???! det er syyyyykt usunt, jeg hadde slått opp det SEKUNDET han hadde tatt med sjokolade inn i vår leilighet.. bare lukten ødelegger for gainza, jo. ;s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...