Gå til innhold

Hvordan få kjæresten til å slutte


Lena Ludvigsen

Anbefalte innlegg

For noen er det ikke nikotinen det handler om, men det å tenne en røyk å ha den mellom fingrene. jeg snuser ikke fordi jeg har et behov for nikotin, men fordi jeg har hele mitt liv hatt et behov for å ha noe under leppa :p jupp supersært :p

Da kan du jo egentlig stappe hva som helst under leppa og røyke uten fyr :p billigere også:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen er det ikke nikotinen det handler om, men det å tenne en røyk å ha den mellom fingrene. jeg snuser ikke fordi jeg har et behov for nikotin, men fordi jeg har hele mitt liv hatt et behov for å ha noe under leppa :p jupp supersært :p

Sånn btw, slik var onkel. Han hadde sluttet snuse og var avhengig av å ha noe under leppa. Han brukte tyggis, tyggis kan være lakserende i større doser, han tygde flere pakker om dagen, han måtte drite, og det noe jævelig også. Ikke bruk tyggis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocca kan nesten ikke kalles snus hoho

nei, men det tilfredstiller mine behov ;)

Sånn btw, slik var onkel. Han hadde sluttet snuse og var avhengig av å ha noe under leppa. Han brukte tyggis, tyggis kan være lakserende i større doser, han tygde flere pakker om dagen, han måtte drite, og det noe jævelig også. Ikke bruk tyggis :)

haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vell, det er i det minste ingen igjen til å hakke på stakkars fyren i andre tråden:D

(btw jeg har lagt meg flat og sagt unnskyld - selv om det var most parts dårlig humor kan jeg si meg enig i at jeg er en smule for stor til slikt) Jeg er egentlig ei veldig snill jente, bare med veldig sterke meninger når det kommer til akkurat det med å overdo the whole fitnessthing. Det er liksom fordi jeg har vært der og det bombaderte i trynet på meg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hur i H kan en sjokolade plate ødelegge ett sex liv og forhold?

Den må du forklare før meg, hør hvad du sier ang hans vekt, men du trener vel selv? Og då skall du vel klare av lit vekt eller?

Då må ju se hela mannen ikke bare den 200g sjokoladen. Før jeg trur det er du som vil spise den, men ikke tillater deg selv.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at kjæresten min (som er en helt fantastisk fyr jeg elsker av hele mitt hjerte) har lagt på seg en fæl uvane med å spise en hel 200 gram sjokolade på lørdagskvelden. Da vi ble sammen hadde han et ganske strikt syn på kosthold, han hadde lest mange steder at man ikke kunne spise sånt for resultater. Etter hvert fikk han lest at en gang i uken ikke gjorde noe - men det gjør jo det!!

Jeg selv lager meg heller eggehvittefluff med sjokoladeprotein eller eventuelt kesam med kakaopulver og nibs. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke bare han og kan spise det samme lørdags kveld, slik at vi kan kose oss sammen i stedet for å må ha framme to forskjellige ting?

Føler dette legger demper på forholdet vårt.. Hvordan får jeg han til å skjønne hvor mye denne sjokoladen faktisk ødelegger? (synes å merke at han er blitt litt tyngre etter dette, og det er selvfølgelig en stor plage under sex osv. og jeg likte jo at han var ganske definert)

Æ håpe detta e sarkastisk ment!

For din del.

Stakkars, stakkars mann.

Du treng faktisk å slappe av litt. Det e lov å spise sjokolade og potetgull og om du ikje klare å spise en bit sjokolade på en lørdagskveld så vil æ påstå at du faktisk har en liten case med tanke på ditt eget strikse regime på kostholdet. Lighten up, kos dæ av og til. Kesam og kakaopulver kan ALDRI måle sæ med en feit og god japp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at kjæresten min (som er en helt fantastisk fyr jeg elsker av hele mitt hjerte) har lagt på seg en fæl uvane med å spise en hel 200 gram sjokolade på lørdagskvelden. Da vi ble sammen hadde han et ganske strikt syn på kosthold, han hadde lest mange steder at man ikke kunne spise sånt for resultater. Etter hvert fikk han lest at en gang i uken ikke gjorde noe - men det gjør jo det!!

Jeg selv lager meg heller eggehvittefluff med sjokoladeprotein eller eventuelt kesam med kakaopulver og nibs. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke bare han og kan spise det samme lørdags kveld, slik at vi kan kose oss sammen i stedet for å må ha framme to forskjellige ting?

Føler dette legger demper på forholdet vårt.. Hvordan får jeg han til å skjønne hvor mye denne sjokoladen faktisk ødelegger? (synes å merke at han er blitt litt tyngre etter dette, og det er selvfølgelig en stor plage under sex osv. og jeg likte jo at han var ganske definert)

Haha. Love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
jeg vet ikke hva som er mest fascinerende, folk som ikke forstår sarkasme eller folk som svarer på førstepost uten å lese noen av de andre postene i tråden..

De som ikke skjønner sarkasme og ikke leser gjennom tråden, kombinert? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Lena.

Jeg forstår dette må være vanskelig for deg. Det er tydelig at 200 gram med sjokolade er det som står i mellom deg og typen din for at dere skal kunne ha det bra. At dette går utover sexliv, spooning og t.o.m. evnen til å konversere er forståelig.Det er ingen tvil om at deres forhold og fremtid står på spill.

Her kommer noen forslag til tiltak:

- Ta med typen din til hypnose for og avsjokoladiseres.

- Bytt ut den usunne sjokoladen med en sukkerfri, og pakk den inn i samme papir.

- Putt lakserende middel i/på sjokoladen.

- Fiks deg en sprayflaske og sprut vann på han hver gang han tar et tygg.

- I det han tar frem sjokoladen kler du deg naken og byr på deg selv.

- Få han til å springe på mølle mens han spiser sjokoladen.

- Be han flytte ut.

Lykke til!

:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette kanskje litt over streken, men med tanke på at dette er en litt tullete tråd tar jeg sjansen ;)

Når jeg leste første innlegget, var dette første som slo meg inn:

meth_before_after_lead.jpg

Før, og etter, noen uker med en sjokoladeplate i helgene :roflmao:

Det er en meget bratt nedgående spiral; man begynner med en liten kokesjokolade, og før man vet ordet av det har man satt opp et hjemmelaget sjokoladekjøkken i en gammel campingvogn ute i den lokale faunaen som mest sannsynlig før eller siden vil gå i lufta, og radere nok skog til at Bellona-Hauge river på seg en imponerende måne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å gå til anskaffelse av en vannpistol (eventuelt en SuperSoaker om du virkelig mener alvor) og sprute med vannpistolen hver gang han prøver å spise sjokolade. Da bør han skjønne greien rimelig fort.

I tillegg: Man kan godt anta og rasjonalisere seg bort fra at utseende og fysisk tiltrekning er viktig i forhold, og at forfall er kjipt. Det blir ikke noe mindre reelt av den grunn, diskusjonen rundt det blir bare mindre ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...