Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Splitter ny Samsung Galaxzy s5 som sluker batteriet, hva gjør jeg galt? Typsike apper jeg bruker er Facebook, Messanger og Instagram. I natt feks var den 70% kl 22 og 10% halv et. Brukte den ikke, men det tikket inn noen instagram og facebookting. Den må lades to ganger til dagen og det syns jeg er veldig mye mtp den ble tatt i bruk på søndag. Jeg føler jeg bruker appene normalt, det er ikke slik at jeg "bor" inne i facebooken ;p

Hold inn knappen i midten og lukk alle appene på kvelden. Skru av nett og mobildata når du legger deg.

For kjappere ladning, kan du skru på flymodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold inn knappen i midten og lukk alle appene på kvelden. Skru av nett og mobildata når du legger deg.

For kjappere ladning, kan du skru på flymodus.

Men dette gjorde jeg aldri på min forrige smarttelefon, syns det rett og slett ikke levde opp til forventningene mine. Trodde ikke levetiden på batteriene ble dårligere når man oppgraderte til nyere tlf (hadde s3 forrige gang og den holdt nesten to døgn uten lading med samme bruk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette gjorde jeg aldri på min forrige smarttelefon, syns det rett og slett ikke levde opp til forventningene mine. Trodde ikke levetiden på batteriene ble dårligere når man oppgraderte til nyere tlf (hadde s3 forrige gang og den holdt nesten to døgn uten lading med samme bruk)

Tja, det kan være en eller annen app som suger batteri. evt at det er no gæli med batteriet.

Men som alltid gjelder dette:

def88b02e80cc20c78da89bceabf68c2f7845aec08517b30a1ba376a08f04758.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at denne tråden mangler reelt dumme og flaue spørsmål, så jeg bidrar litt.

Du vet, på de dagene hvor tarmene hater deg og gjør ikke noe annet enn å produsere "luft" (hvem faen kaller det for LUFT anyway? Kanskje fordi man ikke puster noe annet enn promp etterhvert? Anyway...). Du er som regel sivilisert, eller FØLER for å være sivilisert, så du går på do i et desperat forsøk på å dumpe "luften".

Det skal sies, når du sitter i sofaen, eller godstolen, alle andre steder enn på ramma, så føler du for å slippe en monster fis som kommer til å blåse bort alt av sivilisasjonen i en omkrets på 15km. Når du setter deg på ramma derimot, å neeeeeeeeeeeeeei da, da skjer det ingenting. Nada. Det romler, men det er det. Det er som om "luften" bare: "naaaah, nigga, I'm FINE up in dis bitch, I'm just gonna chill right up in here. It's cool, bro. Don't you worry. NEVERMIND ME" liksom.

Du går ut av toalettet, tar et par steg inn i sivilisasjonen igjen, og kjenner at NÅ kunne du slippe en.

Every.Fucking.TIME.

Hva FAEN skjer med det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du får mange gode tips til å spare på strøm Pedrikke, synes jeg det høres ut som telefonen din trekker i overkant mye. Hva med å ta den med tilbake til forhandler for å se om det er noe galt?

Takk, det er det jeg også føler. Den har nesten ikke blitt brukt i dag, og ble tom nå før lunsj. Ja, den ligger tilkoblet til wifi hele tiden, men jeg må være ærlig at jeg aldri kommer til å drive å slå av og på wifi til ulike tider (selv ikke når jeg sover). Husker aldri på sånt og kommer til å vandre uten wifi, og kunne da like gjerne levd uten smarttelefon. Forhandler next =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at denne tråden mangler reelt dumme og flaue spørsmål, så jeg bidrar litt.

Du vet, på de dagene hvor tarmene hater deg og gjør ikke noe annet enn å produsere "luft" (hvem faen kaller det for LUFT anyway? Kanskje fordi man ikke puster noe annet enn promp etterhvert? Anyway...). Du er som regel sivilisert, eller FØLER for å være sivilisert, så du går på do i et desperat forsøk på å dumpe "luften".

Det skal sies, når du sitter i sofaen, eller godstolen, alle andre steder enn på ramma, så føler du for å slippe en monster fis som kommer til å blåse bort alt av sivilisasjonen i en omkrets på 15km. Når du setter deg på ramma derimot, å neeeeeeeeeeeeeei da, da skjer det ingenting. Nada. Det romler, men det er det. Det er som om "luften" bare: "naaaah, nigga, I'm FINE up in dis bitch, I'm just gonna chill right up in here. It's cool, bro. Don't you worry. NEVERMIND ME" liksom.

Du går ut av toalettet, tar et par steg inn i sivilisasjonen igjen, og kjenner at NÅ kunne du slippe en.

Every.Fucking.TIME.

Hva FAEN skjer med det egentlig?

Trekk knærne til deg, og du vil "åpne" opp lettere.

(jepp, enda en praktisk bruk av squating)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det er det jeg også føler. Den har nesten ikke blitt brukt i dag, og ble tom nå før lunsj. Ja, den ligger tilkoblet til wifi hele tiden, men jeg må være ærlig at jeg aldri kommer til å drive å slå av og på wifi til ulike tider (selv ikke når jeg sover). Husker aldri på sånt og kommer til å vandre uten wifi, og kunne da like gjerne levd uten smarttelefon. Forhandler next =)

Anbefaler først å sjekke det Tronaldo skreiv, og se om det er noe der inne i bakgrunnen som trekker latterlig mye. Det kan potensielt spare deg en relativt flau opplevelse hvor forhandler kjører "har du prøvd å skru den av og på? Hvis du ser her, så kjører du ekstremytelsesprosessen i bakgrunnen og den stjeler mye strøm" på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...