Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MÅ man starte med en oppladningsperiode når man tar kreatin, eller er det ok å ta én toppet teskje hver morgen frem til posen er tom?

Du tar 5g om dagen. Til du slutter å trene. Ikke stopp i ferier, men ingen krise om du gjør det - bare ikke gjør det fordi du ikke tenker deg om :p

Oppladningsfase og pause er sånn kosttilskuddsprodusentene fant på for å tjene mer penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar 5g om dagen. Til du slutter å trene. Ikke stopp i ferier, men ingen krise om du gjør det - bare ikke gjør det fordi du ikke tenker deg om :p

Oppladningsfase og pause er sånn kosttilskuddsprodusentene fant på for å tjene mer penger ;)

Apropos kreatin, kan noen anbefale kreatin til meg som er billig, blandes ut sånn tålig greit, og ikke smaker sånn som tapetlim lukter? Kjøpte noe billig monohydrat her for en måneds tid siden, og brekker meg nesten hver gang jeg tar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos kreatin, kan noen anbefale kreatin til meg som er billig, blandes ut sånn tålig greit, og ikke smaker sånn som tapetlim lukter? Kjøpte noe billig monohydrat her for en måneds tid siden, og brekker meg nesten hver gang jeg tar det.

Her bruker den selv. Det er veldig rimelig, og går ned uten problem :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvor mye juks er det å bruke en stepkasse når du tar chins? Høyden på den er slik at jeg akkurat greier å nå opp og ta grep om jeg strekker meg litt!

Poenget i chins er ikke at det skal være en utfordring å få tak i stanga/hvadunåennbruker. Så lenge du har fullstendig bevegelsesbane er det null juks å bruke ei stepkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-11---14-tom/lenovo-u330p/206878.5055/

Hvordan er denne som en lett, stabil, rask og god til å skrive mesteroppgave på pc? Sliter enormt med å velge en å kjøpe, begynner å haste :p

Ser ut som en stabil god maskin å skrive mesteroppgaven på. Dersom du skal ta med maskina med deg og jobbe på forskjellige steder er det greit med en en liten lett pc med 13" skjerm og god batterikapasitet, men det er bedre å arbeide med en maskin med 17" skjerm og eget numerisk tastatur dersom du skal arbeide mest på et sted og ikke trenger å flytte maskinen rundt.

Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en stabil god maskin å skrive mesteroppgaven på. Dersom du skal ta med maskina med deg og jobbe på forskjellige steder er det greit med en en liten lett pc med 13" skjerm og god batterikapasitet, men det er bedre å arbeide med en maskin med 17" skjerm og eget numerisk tastatur dersom du skal arbeide mest på et sted og ikke trenger å flytte maskinen rundt.

Paul

Har en stasjonær pc også, så kan hoppe i mellom. Denne er vel mest til bruk da jeg skal sitte andre steder enn hjemme. Syntes det er greit å ha noe lett da, siden jeg som regel sykler jobb-skole-jobb med pcn hver dag :p

Evnt denne: https://www.dustinhome.no/product/5010796236/zenbook-ux32la#specifications

Så usikker, om alt. Størrelse, hvilken pc osv. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...