Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Jeg kan tenke meg at veldig, veldig mange her inne har lest sin porsjon med bøker igjennom tidene, så da er mitt spørsmål: hva format foretrekker folk? :huh: Softcover? Hardcover? Full eller halvformat?

Klarer ikke å bestemme meg :oops:

Foto/kunstbøker må være fullformat. Andre bøker kan godt være pocket. Ellers er jeg blitt veldig glad i Kindle. Veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan tenke meg at veldig, veldig mange her inne har lest sin porsjon med bøker igjennom tidene, så da er mitt spørsmål: hva format foretrekker folk? :huh: Softcover? Hardcover? Full eller halvformat?

Klarer ikke å bestemme meg :oops:

Kindle! :p;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foto/kunstbøker må være fullformat. Andre bøker kan godt være pocket. Ellers er jeg blitt veldig glad i Kindle. Veldig kjekt.

Bøker om kule ting, som Harley-er skal være formet slik Harley-er er - ulikt alt annet. Jeg har en som er bredden til A3, tykkelsen til en telefonkatalog og høyden til C5 :D Viktigste er jo å få med bredden og lengden på syklene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okveine PlastBox

Skulle skrive en post om chromebook erfaringer. Blir i denne tråden da det blir litt dumt å opprette egen tråd om det.

Vel uansett, nå har jeg hatt chromebook i 2 måneder og er super fornøyd. Det er super kjapt å jobbe med og det meste fungerer.

Det er ikke noe problem å jobbe med microsoft word eller exel da de har egen nettversjon. Jeg kan se så og si alt jeg vil, det er bare tv2sumo, hbo og nettbank som ikke fungerer. Nettbank uten java jobber de med og kommer forhåpentligvis. I tillegg kan man se alle serier som de har på hbo et eller annet sted. Man kan også laste ned mange plugins i nettleseren som gjør hverdagen enkel. I tillegg så er det sikkert noen programmer man kan savne litt f.eks photoshop osv., men det finnes i nettversjon. Så det er ingen programmer jeg savner, siden alt er i nettversjon. Når nettbank kommer uten java så blir chromebook komplett!

Den har kun en gang slått seg selv av og på fordi det var for mye som hang. Men når man har sånn 3 vinduer oppe med 40 faner i hver og jobber mellom alle, så kan vel slikt skje. Ellers så henger den aldri, og den er som sagt super rask.

Ellers så vil jeg anbefale å ikke glemme googlepassordet. Man kan lagre en del filer og sånt på chromebooken, men de blir på en måte lagret i din google konto. Jeg glemte passordet og måtte opprette nytt. Ettersom jeg ikke husket det gamle så slettet chromebooken alt jeg hadde lagret. Av sikkerhetsgrunner selvfølgelig, men, litt kjipt var det der og da.

Ellers superfornøyd! Man må ha wifi overalt for å bruke den, men jeg har wifi hjemme, på skolen, på treningssentre til og med. Så det er nesten ikke et sted man ikke ha wifi lenger. I tillegg så kan man jo dele 4g nettet på telefonen med pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for en serie på tubeplus som jeg har lyst å se, men får jo ikke registrert meg som bruker! De vil ikke godta noen av kredittkortene mine, nå har jeg prøvd 3 forskjellige og ingen funker, får beskjed om at de ikke godtas! Hva i svarte? Vil se denne serien, og har aldri hatt noen problemer med kredittkortregistrering på nett tidligere? Noen som har peiling på hvorfor det er slik og hvordan problemet kan løses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss si at man tidvis våkner midt på natta av at man er utrolig varm, og man tar koffeintilskudd/PWO et par dager i uka. Deretter har man testa ei uke uten noe koffein/PWO i det hele tatt, og ikke hatt dette problemet en eneste gang. Kan dette tyde på at man har funnet årsaken, eller burde forsøket vare lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for en serie på tubeplus som jeg har lyst å se, men får jo ikke registrert meg som bruker! De vil ikke godta noen av kredittkortene mine, nå har jeg prøvd 3 forskjellige og ingen funker, får beskjed om at de ikke godtas! Hva i svarte? Vil se denne serien, og har aldri hatt noen problemer med kredittkortregistrering på nett tidligere? Noen som har peiling på hvorfor det er slik og hvordan problemet kan løses?

Hvilken serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for en serie på tubeplus som jeg har lyst å se, men får jo ikke registrert meg som bruker! De vil ikke godta noen av kredittkortene mine, nå har jeg prøvd 3 forskjellige og ingen funker, får beskjed om at de ikke godtas! Hva i svarte? Vil se denne serien, og har aldri hatt noen problemer med kredittkortregistrering på nett tidligere? Noen som har peiling på hvorfor det er slik og hvordan problemet kan løses?

Last heller ned serien via torrents og kos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at man tidvis våkner midt på natta av at man er utrolig varm, og man tar koffeintilskudd/PWO et par dager i uka. Deretter har man testa ei uke uten noe koffein/PWO i det hele tatt, og ikke hatt dette problemet en eneste gang. Kan dette tyde på at man har funnet årsaken, eller burde forsøket vare lenger?

Når tid på dagen tar du PWO?

100% sikkert er det jo ikke, men synes ihvertfall det er en god indikasjon på at det er dette som gjorde utslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen i Oslo som har noen bra interiørbutikk å anbefale?

Ikke noe sånn kjent og kjedelig som f.eks kremmerhuset eller home&cottage. Jeg er på utkikk etter disse små litt gjemte butikkene. Alt fra små pyntegjenstander, småmøbler, bilder, kunst, osv.

Har du en bestemt pris?! Hvis ikke: Eske Interiør sog ligger ved Bislett Stadion! http://www.eskeinterior.no

Ellers har du jo House Of Oslo som ligger ved Vika/Aker Brygge hvor det er mange interiørbutikker samlet på et sted http://houseofoslo.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en bestemt pris?! Hvis ikke: Eske Interiør sog ligger ved Bislett Stadion! http://www.eskeinterior.no

Ellers har du jo House Of Oslo som ligger ved Vika/Aker Brygge hvor det er mange interiørbutikker samlet på et sted http://houseofoslo.no :)

House of Oslo synes jeg er kjedelig og relativt dyrt. 1000 kr for en kopp eller 20 k for en lampe...

Er bare åhlens som er billig, men igjen kjedelig.

Eske har jeg ikke vært innom. Så noe dyrt ut, men skal ta turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...