Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er i de gater jeg og har tenkt... Potet eller rotmos...

Men syns til tider det kan bli litt vel... vel traust.

Eller, hva med om du breserer i soya, mirin, ingefær, chili og hvitløk, og serverer med kimchi eller bok choi, med ris?

Eller breser, smør inn i sennep og smør, eller Sriacha og smør, og gratiner i ovnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

viste ikke hvor jeg skulle legge dette, så da havner det i tråden for dumme spørsmål;)

av en kollega fikk jeg i går 6 esker av et produkt som heter Hulk i Bulk Shake Adder, aldri hørt om det før så jeg tenkte å høre her:)

fant en link (bla ned til side 9) som viser produktet: http://vitalpharma.no/image/data/brosjyrer/HulkiBulkA5.pdf

noen som vet om dette kan ha noe for seg? kan det gi noe effekt på trening, eller hører det hjemme i søppelkassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! noen som vet hva tallene 2, 4, 6 osv står for på ex. cabelcross ?

er litt vanskelig å loggføre noe som helst når jeg ikke aner hvor mange kg det er :(

Antall kilo har lite å si, egentlig. Det er veldig stor forskjell på friksjon i kabler og trinser osv osv.

OG hvorfor det står forskjellige tall på hver siden på nedtrekk ? jeg ble skikkelig forvirret i dag :p (første gang på nytt senter)

Spurt noen som jobber der? Hva med et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, jeg tør ikke å spørre eller snakke med noen der :p tørte nesten ikke gå inn en gang :p

Men da regner jeg bare ut fra hva det kjentes ut som så får jeg se om jeg finner ut av det på et vis :p Kan se om eg kan ta bilde i mårra, men føler meg veldig dom om eg ska stå å ta bilder :S :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah, jeg tør ikke å spørre eller snakke med noen der :p tørte nesten ikke gå inn en gang :p

Men da regner jeg bare ut fra hva det kjentes ut som så får jeg se om jeg finner ut av det på et vis :p Kan se om eg kan ta bilde i mårra, men føler meg veldig dom om eg ska stå å ta bilder :S :p

Kanskje lbs og kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg og trodde. men kan ca 25kg stemme med 115 da ? trur d var noe sånt som stod helt øverst de andre talla gadd eg ikke se på en gang for eg ble så forvirra :p

Lbs er ca dobbelt så mye som ant kg. 25 lbs vil f.eks være 11.3 kg.

Jo høyere lbs, jo mindre nøyaktig blir ca halvparten. Her er kalkulator: http://www.convertunits.com/from/lbs/to/kg

115 lbs er 52.1 kg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask tommelfingerregel for omregning mellom kilo og pounds.

For å gå fra kilo til pounds ;, gang antall kilo med to, og legg til ti prosent.

100 kilo, ganger to, er 200. + 10% av 200,som er 20,= 220.

100kg blir dermed 220 lbs.

For å gå fra pund til kilo gjør vi omvendt ;del på to og trekk fra 10%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...