Gå til innhold

Evaluering av magemuskler (Ved: bilde)


TrainGre

Anbefalte innlegg

Takk for veldig mye bra og ærlige tilbakemeldinger! Skal absolutt gå opp i vekt, spise mye mer mat med kalorier. Det jeg har gjort før (skal ikke slutte nå) ,siste 2-4 måneder, er å spise mye sunn mat, gjerne laks/kylling, etc.. proteiner som metter. Og er strålende fornøyd med å gå ned så mye vekt da jeg har et bra grunnlag til å bygge opp den kroppen jeg virkelig ønsker. Og det hele er en prosess og der er er mange veier man kan gå. Jeg tar med meg de tilbakemeldinger som har kommet her, og ser virkelig frem til å starte med styrketrening. Tenker fremover å ha styrke mandag, onsdag og fredag m/ programmet Startin strenght, samt svømming tirsdag.

Håper å gå opp 0,25 - 0,5 kg i vekt i uken da jeg forhåpentligvis legger på meg mer muskler og mindre fett(?)

-

Jeg kan anbefale en vektløkning på ca 0,2-0,5 % av kroppsvekten i uka om du ønsker å øke mest mulig i muskelmasse, og minst mulig i fett. Mange 'overdriver' vektøkningen og får mer mye fett på kjøpet, noe som sjeldent er ønskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[ATTACH=full]129835[/ATTACH]

(Måtte bare. Første jeg tenker på når tynne folk snakker om six-pack)

Det virker som at du har tatt til deg de gode og ærlige tilbakemeldingene over her, og det er bra :) Lykke til!

Nå har man begynt å mobbe folk som spør om råd her altså. Good job jenter ;) Ikke rart det er blitt vanlig med gutter med spiseforstyrrelser om dagen. Heldigvis for min del, kunne jeg ikke gi mer faen om hva kvinnfolk skulle mene om hva som er tiltrekkende eller ei ved en manns fysikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har man begynt å mobbe folk som spør om råd her altså. Good job jenter ;) Ikke rart det er blitt vanlig med gutter med spiseforstyrrelser om dagen. Heldigvis for min del, kunne jeg ikke gi mer faen om hva kvinnfolk skulle mene om hva som er tiltrekkende eller ei ved en manns fysikk.

Det er ikke så nøye for dem. Så lenge de får sine likes fra de andre E-kjendisene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor dere to overstående brukere valser rundt i enorme utringninger eller singletter med medfølgende poserings- bilder? Fordi dere gir faen? Fantastisk =D

Ute etter ros og kritikk som hjelper med på veien mot scenen der man stiller i en jævla truse.. så unnskyld meg for å vil vise litt hud før den tid. Er her for å logge, og få ros/kritikk som hjelper MIN trening og MIN framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fatte og begripe at selvinnsikten kan være så fraværende? Ser du ikke det selv i hva du skriver og driver med?

Du påpekte at jeg tar bilder av meg selv i singlett for å få likes, (iallefall slik jeg oppfattet det) Beklager om jeg tar feil. Så gir jeg deg en annen konkret grunn (som faktisk er reell) på hvorfor jeg gjør det, også kan du ikke fatte og begripe det? Vis du har trent i det hele tatt vet du at å se etter feil og endringer på sin egen kropp er veldig vanskelig. Derfor trenger man andres perspektiv på det. Hvordan skal jeg bli bedre vis jeg aldri får påpekt hva som er dårlig og hva som er bra? Jeg er ikke standard- "fullkropp 3ganger i uken og må bli drit sterk og funksjonell"

Jeg vil enkelt å greit bli så stor og proposjonert som overhode mulig slik at jeg stiller godt på en scene der kroppen dømmes. Da må jeg kanskje vise litt kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du påpekte at jeg tar bilder av meg selv i singlett for å få likes, (iallefall slik jeg oppfattet det) Beklager om jeg tar feil. Så gir jeg deg en annen konkret grunn (som faktisk er reell) på hvorfor jeg gjør det, også kan du ikke fatte og begripe det? Vis du har trent i det hele tatt vet du at å se etter feil og endringer på sin egen kropp er veldig vanskelig. Derfor trenger man andres perspektiv på det. Hvordan skal jeg bli bedre vis jeg aldri får påpekt hva som er dårlig og hva som er bra? Jeg er ikke standard- "fullkropp 3ganger i uken og må bli drit sterk og funksjonell"

Jeg vil enkelt å greit bli så stor og proposjonert som overhode mulig slik at jeg stiller godt på en scene der kroppen dømmes. Da må jeg kanskje vise litt kropp?

For å gi det inn med t-skje: Du klager på at jenter som mobber gutter, ender opp med å gi gutter spiseforstyrrelser. Samtidig som du driver en idrett som fokuserer på EN ting. Utseendet.

Jeg beklager om det blir for vanskelig å se at denne formen for dobbeltmoral viser til en hinsides lav selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gi det inn med t-skje: Du klager på at jenter som mobber gutter, ender opp med å gi gutter spiseforstyrrelser. Samtidig som du driver en idrett som fokuserer på EN ting. Utseendet.

Jeg beklager om det blir for vanskelig å se at denne formen for dobbeltmoral viser til en hinsides lav selvinnsikt.

HAHA, dramaqueen much? Det er forskjell på å mobbe en gutt fordi man syntes de ikke ser tiltrekkende ut(serlig når det er jenter som mobber), og jeg som vil stille i en konkuranse? Hadde det vært en jævla konkuranse hver dag blandt alle å se best mulig ut å få pokaler for det så skjønner jeg hva du mener. Men vis du i det hele tatt tror at jeg forventer at alle gutter skal se ut som de i kroppsbyggning fordi JEG driver med det(noe du faktisk antyder) så tar du meget feil kjære deg.

Jeg vil at alle skal være fornøyde med seg selv, trene det de liker å ha det gøy med treningen. Konkuransen er bare noe JEG liker ;)! Og jeg har ett vinnerinstinkt og gjør det jeg må for å komme så langt som mulig. Inkludert å vise hud for å få kritikk, noe som du tydeligvis missliker meget sterkt. Tror du virkelig at alle Norges kroppsbygere forventer alle i Norge til å se scene klar ut bare fordi de driver med det selv? Du fikk vist ikke de nødvendige tingene som du skulle fått med te-skje når du var mindre :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har man begynt å mobbe folk som spør om råd her altså. Good job jenter ;) Ikke rart det er blitt vanlig med gutter med spiseforstyrrelser om dagen. Heldigvis for min del, kunne jeg ikke gi mer faen om hva kvinnfolk skulle mene om hva som er tiltrekkende eller ei ved en manns fysikk.

Overhodet ikke ment å mobbe noen. Trådstarter ville ha "videre tips og en vurdering av bildet", og det fikk han. Stiller man spørsmål, må man jo tåle å få ærlige svar, uten at det blir oppfattet som mobbing. At du ikke bryr deg om hva andre måtte mene om deg, har ingen betydning her. Personen som opprettet tråden, ønsket jo tydeligvis andres tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig mye bra og ærlige tilbakemeldinger! Skal absolutt gå opp i vekt, spise mye mer mat med kalorier. Det jeg har gjort før (skal ikke slutte nå) ,siste 2-4 måneder, er å spise mye sunn mat, gjerne laks/kylling, etc.. proteiner som metter. Og er strålende fornøyd med å gå ned så mye vekt da jeg har et bra grunnlag til å bygge opp den kroppen jeg virkelig ønsker. Og det hele er en prosess og der er er mange veier man kan gå. Jeg tar med meg de tilbakemeldinger som har kommet her, og ser virkelig frem til å starte med styrketrening. Tenker fremover å ha styrke mandag, onsdag og fredag m/ programmet Startin strenght, samt svømming tirsdag.

Håper å gå opp 0,25 - 0,5 kg i vekt i uken da jeg forhåpentligvis legger på meg mer muskler og mindre fett(?)

-

Lykke til! Jeg ser du har tatt til deg det folk har prøvd å si. Starting Strenght er forresten et veldig fornuftig program å starte med.

u go bro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei allesammen!

Har trent bra siden jeg startet denne tråden om magemusklene.. Jeg føler stor fremgang og føler at jeg er på "vei

vekk" fra skinny-packen jeg kanskje hadde.

Fra sist gang har jeg trent mye styrke iforhold til hva jeg har gjort, cirka 4 ganger i uken og noe kardio. Kan jeg få en tilbakemelding på hvordan fremgangen min ser ut til å ha vært, og evt. videre tips? Takk så mye!

Laster opp før og etter bilde her:

post-14086-14440972564276_thumb.jpg

post-14086-14440972564644_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har man begynt å mobbe folk som spør om råd her altså. Good job jenter ;) Ikke rart det er blitt vanlig med gutter med spiseforstyrrelser om dagen. Heldigvis for min del, kunne jeg ikke gi mer faen om hva kvinnfolk skulle mene om hva som er tiltrekkende eller ei ved en manns fysikk.

+10 på den her, helt utrolig at disse kvinnfolkene som mener at DEMS oppfattning av attraktivitet er slik alle burde være ikke har stupt inn og prøvd å hogge deg ned pga den uttalelsen her.

Jeg er forøvrig helt enig med Jimmyboy, hvorfor er det slik at alle skal kjempe mot det ideealet kvinner ser for seg? Hvorfor er det slik at det du som kvinne liker brukes som et eksempel på hva en annen skal fokusere på? Noen vil ha mage, noen vil ha armer - selv om du ikke kjemper på andre siden av gjerdet så kan du syntes at en veltrent mage er mer attraktivt enn store skuldre, alle har forskjellig oppfattning av ting - så hvorfor ikke la folk fokusere på hva dem selv finner attraktivt?

Hva enn en kvinne finner attraktivt var ikke spørsmålet.

Kvinner sier at menn er sexfokusert, men spør du meg så er det kanskje ikke så forbaska rart når det alltid er kvinner som skal preppe på menn om hvordan dem skal ta seg ut og servere dem daglig med "hot or not" meninger.

Kort og enkelt, alle er ikke ute etter å få oppmerksomhet av Kari Nordmann, men kanskje mer rettet mot en gruppe kvinner som liker det samme som vedkommende. I 2014 trodde jeg dem fleste hadde forstått at alle er forskjellig...

Er ikke rart at homofile kommer løpende ut av skapet med hodet først om dagene...! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...