Gå til innhold

"Bikini-Nina" har konvertert til Islam


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun la ut slike bilder av seg selv av egen vilje. Trur ikke at hun plutselig skal begynne å tru på noe sånt. Blir alt for dumt, mener jeg.

Sett flere variasjoner av denne argumentasjonen her og den er like fascinerende hver gang. Hvis du kler av deg og tar bilde av det, eller eksponerer deg selv på internett, så eier vi deg, og da kan du aldri gå tilbake og si at du kanskje angret litt.

Jeg synes det er ganske mye som skurrer i denne historien selv, men hvordan hun blir behandlet/omtalt synes jeg også vitner om hva som skjer når folk som føler eierskap til en eller annen random på nettet de egentlig ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg pleier å si, hver gang man tenker å bruke likes som et kvalitetsstempel som noe som helst, husk at facebookgruppen "NEI til gratis førerkort for innvandrere" har over 100 000 av dem.

live_on_this_planet_futurama.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den samtalen med mange, og det som ofte skjer er at de starter med å tro hardnakket, men etterhvert som man går igjennom bibelens mange fortellinger så sier de alltid "men jeg tror jo ikke på akkurat det", så koker det som oftes ned til "jeg ønsker å tro at det er noe der ute". Altså et ønske om en form for universell orden i kaoset, uten at det nødvendigvis er en "gud" involvert, mer en form for skjebnebestemthet, det bare vet ikke at det er det de tror før de presses litt.

For det er lett å si "jeg er kristen", helt til man må svare for jomfrufødsler, zombier, gå på vannet, dele havet, syndefloden, helvette osv. Samt prøve å si noe fornuftig om hvorfor man spiser skalldyr selv om det er forbudt, eller hva moralen i Lots døtre er.

Det verste jeg vet er egentlig folk som bare slenger ut "det er en mening med alt" til grusomheter som ikke rammer dem selv.

Sorry for off topic

Altså, nå var det faktisk ei nonne som fødde et barn i forrige uke. Og hun visste ikke at hun var med barn. Så jomfrufødsler finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, om man tenker på hva folka som ikke engang tenker i samme gater som de fleste her inne; de som knapt har hørt om fitnesskonkurranser og OM de har det synes det blir like teit som missekonkurranser for 5åringer i america. De vil lese om denne tidligere kroppsbyggeren som har postet mye lettkledde bilder av seg selv på nett (som egentlig ikke er så ''offentlig godtatt'') og nå angrer seg og vil starte på nytt igjennom en helt motsatt retning. Folk generellt vil jo ''skjønne'' at hun angrer seg på fitness-livsstilen fordi de ikke vet mer om den og med en gang hylle henne for at hun har ''skjerpet seg'' eller ''blitt mer moden''

Vi har jo også Lene alexandra som eksempel, som gikk fra FHMpryd til forfatter av en bok som går ganske dypt inn i hennes liv. Man kan ikke akkurat si dette gjorde stempelet hennes noe verre, i dag er det jo utrolig mange som ser opp til henne - til tross for at de kanskje så henne som en bimbo for 5 år siden.

Kanskje å konvertere til islam er en måte å få vridd synet andre samfunnsgrupper har på henne etter fitnesskonkurransene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å virke krass, ufyselig, skarp og det som verre er: kanskje hun bare kan svare hundre prosent ærlig på en ting. Hvem er den nye kjæresten? ;)

Spørsmålet verdt et flaxlodd: Er silikon lov ifølge Islam? mwaha

Hun har skrevet flere ganger på facebookprofilen sin at det ikke er en ny kjæreste inne i bildet, og at det ble slutt med forrige kjæreste fordi hun konverterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det vel lettere å bare slutte med fitnesskonkurranser? Trenger ikke lage så mye styr ut av det, om hun angrer. Er ganske forskjell å gå fra FHM til forfatter, kontra fitness til islam...

Mja, det er sant - men å bare slutte med det gir jo ikke den ''å stakkars deg, siden du angrer skal du få medfølelse og vi liker deg nå'' effekten:P

Mja, det er kanskje forskjell - men Lene alexandra ble jo også PT og skikkelig treningsinteressert, så FHM til kroppsbygger, kroppsbygger til islam = ikke like stor forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dama vært åpen om at hun er bipolar? Det sier vel sitt..

Så om man er bipolar er det en selvfølge å legge ut drøye bilder på nett for å så bli relgiøs? bare fordi opp og nedturene til en bipolar person er litt større enn opp og nedturene til de som ikke er bipolar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...