HenrikWL Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ja/nei-maskinen? Står snudd mot veggen der jeg også trener, men det er vel uansett ikke så fryktelig mye å se på uansett under den. Lite rumpe å nistirre på. Edit: Dette er slem pike-maskinen: Heisann! Vi snakket visst om forskjellige maskiner, ja! Så dette er slem pike maskinen? Jeg ser absolutt den. Og nå kommer jeg til å ha det i tankene fra nå av. Satan da, det blir jo vanskelig å få gjort noe trening etter hvert. Jeg trodde det var snakk om denne: Ojive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være slempike maskinen:S Ojive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være slempike maskinen:S not sure if srs? Afterall og FatUnicorn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikWL Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være slempike maskinen:S Hun ligger jo med stumpen i været der. *kremt* Hva skjer med slemme piker som ligger med stumpen i været? Aurelius, Akslur og Sofie 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være slempike maskinen:S Hint: Det bildet var ikke tatt i den posisjonen hvor man er slem pike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Sikkert fordi jeg er jente jeg ikke ser på hva som er veldig spesielt med den posisjonen der... Aldri tenkt over det engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Raptorial Nå skjønner jeg enda mindre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afterall Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Raptorial Nå skjønner jeg enda mindre:( Utrolig hva en finner når en googler 'spank'. Hicksville, ThereseHag, Drlegendary og 30 andre 33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikWL Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Raptorial Nå skjønner jeg enda mindre:( "Stumpen opp"-maskinen er slem pike-maskin. "Sprike med bena"-maskinen er slem pike-maskin når man trener yttersiden av hoftene (presser bena fra hverandre) og snill pike-maskin når trener innside lår (presser bena mot hverandre). Jeg ser for øvrig at mitt kjønn stilles i dårligere og dårligere lys for hver post i denne tråden, så... Min mor ville vært stolt... PingleHanne, Anny92, vesen og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steele Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kvinner er fra Venus, menn er fra Mars... ThereseHag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 hahaha nå skjønner jeg Jeg tenkte på slem pike på en litt annen måte... EDIT: dere har ødelagt liggende lårcurl for meg.. Astriiiixxx, Aequitas, Afterall og 13 andre 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kvinner er fra Venus, menn er fra Mars... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Menn er frå Mars, kvinner er frå Visa. RealistDama og Astriiiixxx 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addict Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jaaaaaaa, hadde vært koselig å bli bedt ut, uansett hvor Kjør på! Altså, nå har jeg samboer, men det hadde jo vært hyggelig fordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Negativ Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Du må sjekke henne opp, men prøv å være nøktern, ukåt og formell. Gjør det nærmest slik du ville gjort et jobbintervju med en særlig gammel, surmunnet jantelovssjef. Si "Jeg viser til tightsen din og tillater meg med dette å gjøre et framstøt. Selv kan jeg vise til en årslønn på 1.7 mill, 190cm høyde og 21cm lengde. Jeg har en utdannelse for deg som synes det er viktig og liker å bli egget opp før sex med prat om javaspråkets fordeler over c++ i og med predefinerte string- og integervariabler." Kurdi, Astriiiixxx, FatUnicorn og 15 andre 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steele Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 "Tightsen tilsa at det var en stilling ledig..." LeanMachine, Pitanga, Maiken-g og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whiplash Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hvordan kan denne ikke ha blitt postet enda? Ole Andreas, Tonje_86, Dr.Doofenshmirtz og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-gille Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 En ting du kan prøve er å kjøre akkurat samme treningsøkt som henne og pass på at dere gjør det samtidig.. Etter hvert kan du begynne å smile og skape øyekontakt (prøv å unngå å stirre på assen og titsa en periode), hvis du er kjekk nok og ho er interessert vil ho begynne å smile og sannsynligvis begynne å spørre om du følger etter henne.. Du har herved brutt isen.. PS. Hvis det ikke funker, kan negative konsekvenser inkludere: stygge blikk, tapt treningstid og rykte som stalker. Så som alt annet her i livet gjør du det på eget ansvar. Hvis det funker får du gi beskjed, hvis ikke var det hvertfall verdt et forsøk og lykke til videre. Miss Iron og Afterall 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Groenhaug Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 En ting du kan prøve er å kjøre akkurat samme treningsøkt som henne og pass på at dere gjør det samtidig.. Etter hvert kan du begynne å smile og skape øyekontakt (prøv å unngå å stirre på assen og titsa en periode), hvis du er kjekk nok og ho er interessert vil ho begynne å smile og sannsynligvis begynne å spørre om du følger etter henne.. Du har herved brutt isen.. PS. Hvis det ikke funker, kan negative konsekvenser inkludere: stygge blikk, tapt treningstid og rykte som stalker. Så som alt annet her i livet gjør du det på eget ansvar. Hvis det funker får du gi beskjed, hvis ikke var det hvertfall verdt et forsøk og lykke til videre. Det der tipset ville jeg ikke fulgt. Det er ekstremt creepy å bli forfulgt på treningssenteret. Snakker av erfaring. Følg heller en dose av de andre tipsene her! AuroraMarie, Astriiiixxx, Sondre Aalbotsjord og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitanga Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Okei, ganske off topic nå, men hvor ille er det at en som jente har harde nipples under trening? Jeg har nemlig verdens hardeste nippler under HELE treningsøkten og det er få sports-bh som kan temme dem. Her en dag ble jeg selv så distrahert at jeg måtte kle på meg.. Afterall, vesen, Anny92 og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.