Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes kaffe/te/øl er perfekt, jeg. Det er ikke særlig forpliktende, de fleste kan gå med på å ta en øl eller en kaffe engang. En kan få det til å vare så lenge - eller så kort - som en vil, alt etter hvor bra kjemien er, og en får sjansen til å snakke og smile til hverandre :)

Om en først har avtalt kino og middag, så snakker vi plutselig ~4 timer, som plutselig bare er kjipt for begge om kjemien av en eller annen grunn ikke skulle være der i det hele tatt.

Edit: Nå snakker jeg om dette som om det er en førstedate, og blikjent-situasjonen. Når en først har funnet en enighet om at en liker hverandre, så må en gå på så mye middager og kino en bare vil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino er vel ikke en veldig...ideell date, eller god måte å bli kjent på:

"Hei, vil du være med og sitte i mørket sammen i to timer uten å si noe til hverandre?" ;)

Sant... Jeg bare bruke kino som et eksempel siden jeg hadde brukt kaffekopppen i en tidligere post. Jeg vil jo nødig gjenta meg selv. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kaffe/te/øl er perfekt, jeg. Det er ikke særlig forpliktende, de fleste kan gå med på å ta en øl eller en kaffe engang. En kan få det til å vare så lenge - eller så kort - som en vil, alt etter hvor bra kjemien er, og en får sjansen til å snakke og smile til hverandre :)

Om en først har avtalt kino og middag, så snakker vi plutselig ~4 timer, som plutselig bare er kjipt for begge om kjemien av en eller annen grunn ikke skulle være der i det hele tatt.

Edit: Nå snakker jeg om dette som om det er en førstedate, og blikjent-situasjonen. Når en først har funnet en enighet om at en liker hverandre, så må en gå på så mye middager og kino en bare vil :p

word. Kino på FØRSTEdate funker nok dårlig. Det spørs. Det KAN funke strålende om kjemien er der fra første stund. Men risky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, ganske off topic nå, men hvor ille er det at en som jente har harde nipples under trening? Jeg har nemlig verdens hardeste nippler under HELE treningsøkten og det er få sports-bh som kan temme dem. Her en dag ble jeg selv så distrahert at jeg måtte kle på meg..

det er vel ikke ille idetheletatt, nipler er jo flott for oss gutta og sikkert noen av jentene som synes det er flott på en annen jente også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, neida. Sier bare at du må ta det med i regnestykket. Jenter er rare dyr, sånn er det bare.

Det du sier er absolutt sant.

Det tok meg rundt 20 år å innse at jenter faktisk kan være supernervøse rundt meg. Alt for lenge var jeg så fokusert på mine egne usikkerheter at jeg helt glemte jenters perspektiv.

Jeg ble påmint dette ganske nylig når jeg spise frukost med en jente som hadde ligget over natten før. Plutselig så jeg at hun skalv på hendene og hun sa selv at hun var litt nervøs og prøvde å le det vekk. Fikk meg en liten overraskelse og har lagt sammen to + to i tidligere opplevelser i møtet med kvinner. :)

This.

Det beste sjekketrikset må vel være "ikke vær en tenåring". Med sosiale antenner er det ikke noe problem å flette "du har ikke lyst til å bli med og se Awesome Movie 2 på kino?" naturlig inn i samtalen hvis det virker som om dama er mottakelig for spørsmålet.

Hvor mange kvinner har du ekstrahert og kopulert med fra treningssenteret? :)

Kino er forøvrig ikke min favoritt. Foretrekker å invitere henne med på noe jeg alt skal uansett. For eksempel en gåtur, en film, tur på kafe eller en pils eller to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kvinner har du ekstrahert og kopulert med fra treningssenteret? :)

Kino er forøvrig ikke min favoritt. Foretrekker å invitere henne med på noe jeg alt skal uansett. For eksempel en gåtur, en film, tur på kafe eller en pils eller to. :)

Ingen, da jeg er lykkelig gift, men det er da også revnende likegyldig.

Jeg har ikke nevneverdige problemer med å komme i snakk med og bli kjent med folk generelt, og det å skulle be noen med på denne koppen med kaffe fremstår ikke for meg som noe uoverkommelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, da jeg er lykkelig gift, men det er da også revnende likegyldig.

Jeg har ikke nevneverdige problemer med å komme i snakk med og bli kjent med folk generelt, og det å skulle be noen med på denne koppen med kaffe fremstår ikke for meg som noe uoverkommelig i det hele tatt.

Ok. :)

Uoverkommelig er det ikke, men det er en forskjell på å sitte bak tastaturet og snakket om hvor enkelt det er å bli kjent med en attraktiv kvinne og å faktisk gjøre det i praksis. Det er derfor ikke revnende likegyldig om det er 10 menn i denne tråden som fremstiller det som lett og gir råd ut fra det, men aldri har gjort det selv. Det er det samme som en feit person som forteller meg hvordan jeg skal bli rippet eller kritiserer teknikken min når jeg tar chins med 40 kg i beltet.

Jeg tør påstå at dette er noe kanskje bare 10% av den mannlige befolkning i Norge gjør, altså å ta kontakt med en fremmed kvinne i hverdagen "ut av det blå" uten at alkohol er involvert. At flere har det i seg tviler jeg ikke på, men de absolutt færreste gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hverken enklere eller vanskeligere å komme i kontakt med en attraktiv kvinne enn det er å komme i kontakt med en uattraktiv kvinne, eller en mann, eller et barn, eller hvem som helst. Et menneske er et menneske, og hvor vanskelig det er å oppnå kontakt avhenger av i hvor stor grad vedkommende er åpen for å inngå kontakt. Vil de ikke så vil de ikke, det finnes ingen "triks" eller "knep" (som ikke innvolverer å være en drittsekk som ikke respekterer et annet menneskes grenser) for å omgå det.

Klart, har man generelle problemer med å være sosial så stiller jo saken seg annerledes. Diverse grader av sosial angst er slettes ikke uvanlig, og ingenting å kimse av heller. Dette finnes det dog hjelp å få for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hverken enklere eller vanskeligere å komme i kontakt med en attraktiv kvinne enn det er å komme i kontakt med en uattraktiv kvinne, eller en mann, eller et barn, eller hvem som helst. Et menneske er et menneske, og hvor vanskelig det er å oppnå kontakt avhenger av i hvor stor grad vedkommende er åpen for å inngå kontakt.

Det du sier her er helt korrekt og det er slik jeg søker å leve livet mitt. Men for menn flest er ikke dette tilfellet i praksis og selv om man vet det i teorien bak tastaturet, vil det ofte fortone seg annerledes når man er ute i den virkelige verden og faktisk må "handle".

Om du uten å nøle tar kontakt med alle attraktive kvinner du har lyst til å møte og er 100% deg selv rundt de, så tilhører du kanskje de 5% av den mannlige befolkning som faktisk oppfører seg sånn. Gratulerer! :)

Jeg er der nesten selv, men mangler litt før jeg er der. Er dog på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du sier her er helt korrekt og det er slik jeg søker å leve livet mitt. Men for menn flest er ikke dette tilfellet i praksis og selv om man vet det i teorien bak tastaturet, vil det ofte fortone seg annerledes når man er ute i den virkelige verden og faktisk må "handle".

Dette har med innstilling å gjøre. De fleste menn har vel som ultimat mål å havne til sengs med disse attraktive damene. Dermed blir det hele et spill, hvor de har noe å tape. Hvis man i stedet klarer å være tilfreds med status quo og ikke har denne baktanken så blir denne dynamikken snudd på hodet. Å komme i prat med en attraktiv dame blir dermed i seg selv en liten positiv oppmuntring, og så blir bonusen større og større etter hvert som man skrider frem. Da blir også terskelen for å våge å ta kontakt lavere, og en følge av dette blir at man bygger seg en liten hær av attraktive bekjente - med dertil hørende større sjanse for å få napp hos en av dem.

Se dette i forhold til en hverdag der en mann er desperat etter et ligg, og hver eneste attraktive dame han ser blir et hinder som må overkommes og nedkjempes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være riktig så sjarmerende om en kar innrømmer det og kan le av det ja ;)

Jeg har slutta å ta dates seriøst. Det er nesten en garanti for at jeg på et eller annet tidspunkt driter meg ut på en eller annen random måte :) Så humor er alltid med. Viktig å være med "in the moment" og ikke overtenke det. Det virker som at det er en "norm" at folk overtenker det, gjør det for stivt (pun not intended :p) og planlagt og ender opp med en dårlig date eller at en/begge friker ut.

Chill pill på blåresept til alle.

Edit: HenrikWL Jeg hører sikkert til den minoriteten som ikke tenker sex i det hele tatt. Jeg kan iaff svare for meg selv når jeg sier at jeg er mest opptatt av å "kjenne på stemningen" og faktisk prøve å bli kjent med personen, istedenfor å trykke på alle de riktige knappene for å havne til sengs. Don't get me wrong, jeg har sexdriv ut av en annen verden, men det havner bakerst for meg nå. Personlighet/verdier er alfa/omega for en 29år gammel Ojive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER så lei damer som i eninga sjekker meg opp på studio..

Driver å stirrer når jeg kjører knebøy og mark.. man ass..

Or wait... var kanskje ikke helt sånn hverdagen fortonet seg :p

Men, jeg mener, om det er åpenbar "kjemi" mellom dere, altså litt mer enn ett høffelig nikk når dere møtes ved apparatene.

Så hvofor ikke.

er jo sjekkeing i alle andre sosiale sammenhenger, så hvofor ikke på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var singel og hadde orket å date noen, og gudene vite at jeg heller ville ha blitt halalslaktet enn å måtte date noen igjen noensinne resten av livet, herregud for et repetetivt mas, så hadde jeg IKKE kjørt kinostil. Er det kinodate er du ferdig kl.23 ca. Da begynner du å bli sulten og kanskje trøtt, og du kjenner henne fortsatt ikke så enten drar hun hjem eller så må du prate i en time eller to før du får henne til sengs (i beste fall), og da er begge for trøtte til å pule uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt gøy å være "kløne" på dates :p Helt innafor å drite deg ut en gang i blant.

Jeg liker å ha på meg rare ting - ikke som i peacocking, som jeg bare synes er helt på jordet, men andre ting som setter *meg* i et ironisk lys. Eller få folk til å reagere med "Uh??? STÅR det virkelig DET?" og må lese på nytt. Da kan jeg bare stoppe foran dem, smile og se om de ler. Om de ikke ler, så er det ikke min type uansett og jeg gliser og går videre. Null stress når man har et så stort "gi faan"-bein som jeg har :p

Slik som...

post-28009-14440965866831_thumb.jpg

post-28009-14440965864566_thumb.jpg

post-28009-14440965864908_thumb.jpg

post-28009-14440965865374_thumb.jpg

post-28009-14440965865712_thumb.jpg

post-28009-14440965865977_thumb.jpg

post-28009-14440965866241_thumb.jpg

post-28009-14440965866476_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...lurer på om det går an å få laget en t-shirt som fungerer som et skrapelodd, jeg. Det hadde vært litt gøy :D Eller en sånn elektronisk som man får kjøpt i Asia. Da kunne jeg hatt en knapp på magen, så om noen trykket på den begynte lua å lyse :D

Pokker ta at folk mener at sånt blir mindre og mindre akseptabelt når man liksom skal være voksen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...