Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde vært gøy å bli sjekket opp på et senter. Verre er det hvis jeg skulle prøvd meg, for er skummelt å ta det "første steget". :p

Dette er det eneste jeg tar med meg fra denne tråden.

Noterer meg: Alle jenter synes det er gøy om jeg tar kontakt og har lyst at jeg skal ta kontakt! :)

Snakket forresten med to jenter i dag, samt at jeg møtte på min faste "treningsvenninne" som jeg også kom i snakk med på treningssenteret. Hun spurte jeg faktisk ut, men fikk da vite at hun hadde kjæreste, noe hun forøvrig hadde hatt rikelig med tid til å fortelle meg ettersom vi hadde snakket sammen ganske mye. Men vi er faktisk veldig gode venner. Super jente. :)

Så ekstremt mye dumme ting som står her. Du kan sjekke opp jenter hvor som helst om du vil det, og virkelig ikke tro at utsende har så JÆVELIG mye å si for en mann. Har kompiser som er stygge som fy og de drar de deiligste jente... Hvorfor? Fordi de tror på seg selv 100%, og når de gjør det så drar de andre inn i sin egen virkelighet. Det er selvfølgelig mer til det enn det, men den illusjonen om at du må være "pen" for å dra damer er helt feil. Hvis du vil vite mer om å dra damer, sjekk ut Real Social Dynamics! Disse gutta kan virkelig greiene sine!

Du kommer til å dø, fuck what everybody else thinks. Vil du ha henne, go for it.

Lol.

Ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sjekking på treningssenteret er vel greit det. Stemmer for at alle single går med en merkelapp eller noe som viser til at de er det. Ville blitt mye lettere for begge parter i grunnen. Kunne ofte trengt noen til å spotte meg i bøy og benk, men tør ikke spørre noen. Så typisk om dama til fyren jeg hadde spurt hadde vært et par meter unna liksom, og da hadde det bare blitt kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ofte trengt noen til å spotte meg i bøy og benk, men tør ikke spørre noen. Så typisk om dama til fyren jeg hadde spurt hadde vært et par meter unna liksom, og da hadde det bare blitt kleint.

Seriøst? Sikker mange menn som sikler etter å spotte deg.

Hvorfor er det kleint om dama står to meter unna? I utgangspunktet spør du jo bare om spottng.

Jeg spør alltid om spotting, men nesten utelukkende menn. Unntaket er vel "treningsvenninna" mi en gang i blant. Hvorfor? Eh, fordi menn er sterkere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd på trening at en 16-17år gammel gutt i tights ble "litt vel ivrig" når jeg tok strakmark... Jeg var den eneste i nærheten så var liksom ikke en annen god forklaring.. Passe kleint..Dog mest for han:p Jeg glisa som en unge på lørdagskvelden:D

Stakkars kis. I den alderen har man ikke mye kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg hadde jeg rett og slett gitt henne et kompliment og så fortsatt med noe ala "Du, jeg ser jo at du er her for å trene - og det er jeg også. Så jeg skal ikke forstyrre deg mer, men hva med å ta en kopp kaffe eller en pepsi max etter trening en dag? Om du har lyst, så vet du hvor du finner meg." Smilt pent, og så tuslet tilbake til racket mitt.

Men på mitt senter er det et stort gap mellom jentene på 20 og damene på 50. Alle mellom ser ut til å være med på saltimer, så det er nesten så jeg vurderer å bli med på en eller annen greie der. Jeg må bare få gutta (og kanskje noen av jentene jeg har god kontakt med) i resepsjonen til å sjekke hvem som kommer inn uten giftering/unge og hvem som ikke blir hentet eller kommer sammen med type :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, ganske off topic nå, men hvor ille er det at en som jente har harde nipples under trening? Jeg har nemlig verdens hardeste nippler under HELE treningsøkten og det er få sports-bh som kan temme dem. Her en dag ble jeg selv så distrahert at jeg måtte kle på meg..

Ta det med ro - alle som trener vet at det er helt normalt. Det er verre med han karen på senteret hos oss som får en "halv-chubby" når han kjører markløft. Mulig på andre løft også, men det er bare umulig å se det lille enøyde trollet se seg rundt når han står i topposisjon med stangen rett under juvelene og skyter hoften frem. Så selv om han pleier å gå i baggy klær er det null sjanse for at noen deler rack med ham og selv har jeg definert en 5 meters sikkerhetssone :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mellom ser ut til å være med på saltimer, så det er nesten så jeg vurderer å bli med på en eller annen greie der. Jeg må bare få gutta (og kanskje noen av jentene jeg har god kontakt med) i resepsjonen til å sjekke hvem som kommer inn uten giftering/unge og hvem som ikke blir hentet eller kommer sammen med type :p

Da er yoga tingen! Bra for vektløfting og hodet ditt. Overtall av damer og fin utsikt hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, svaret er vel som med all annen sjekking: om du er kjekk nok og hun er singel så er det koselig og hyggelig, men dersom du ikke er kjekk nok og eller/hun har type så er hun kun på gymmet for å trene og det er uhørt at gutter våger å snakke til henne dersom det ikke gjelder trening og brokkoli.

Haha, spot on som de sier... (y):roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekking på trening er vel like ok som sjekking andre plassar. Så lenge folk har sosiale antenner til ei viss grad/kan lese signala til andre, og ikkje minst held seg unna uønska kropskontakt, ser eg ikkje problemet. Er som regel berre hyggeleg å bli sjekka opp, tar det som eit kompliment;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal så mange gjøre så mye anderledes når de skal sjekke, enn om de skal snakke med noen vanlig? Tror man kommer langt med å være utadvendt og hyggelig. Har pr idag aldri sett at "Hei, jeg syns du er digg, skal vi gå på en date?" har fungert. Man ødelegger spenningen i første setning hvor man kaster seg litt etter vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noe flink til sjekking, eller det å gripe sjanser, selv - men det er jo som alt annet. Jo mer øvelse en får gjennom bare det å småsnakke med mennesker en ikke kjenner fra før av, jo mer naturlig blir det og en blir mer selvsikker.

Så om en først har begynt å si hei til noen en liker på treningssenteret, så er det vel derfra en ganske kort vei å spørre om vedkommende har noen spennende helgeplaner, eller om han/hun har hatt en fin helg, på en naturlig, vennlig måte. Og da har en plutselig en samtale gående, om motparten er interessert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal så mange gjøre så mye anderledes når de skal sjekke, enn om de skal snakke med noen vanlig? Tror man kommer langt med å være utadvendt og hyggelig. Har pr idag aldri sett at "Hei, jeg syns du er digg, skal vi gå på en date?" har fungert. Man ødelegger spenningen i første setning hvor man kaster seg litt etter vedkommende.

Fikk den, i en litt annen variant en gang:D

En tynn stilk av en guttepjokk(han var nok noen år yngre enn meg ja) hadde drevet å tatt knebøy i smithmaskinen med en 10kg vekt på hver side av stanga, elendig teknik, og så ut som om han holdt på å drite seg ut. Jeg skulle ta knebøy i racken, og kom etterhvert opp på et passe brukbart vektnivå. Så kommer lillepjokken bort og sier no sånt som "Du var jævlig digg'a, kan jeg få spotte deg eller?". Jeg flirte, og kompisene flirte, og guttungen skjønte vist flere ting på en gang, jeg var mye større og sterkere enn han, jeg var eldre enn han, jeg var ikke lett å sjarmere, og jeg likte ikke å bli forstyrra midt i ett sett. Har ikke sett han siden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den, i en litt annen variant en gang:D

En tynn stilk av en guttepjokk(han var nok noen år yngre enn meg ja) hadde drevet å tatt knebøy i smithmaskinen med en 10kg vekt på hver side av stanga, elendig teknik, og så ut som om han holdt på å drite seg ut. Jeg skulle ta knebøy i racken, og kom etterhvert opp på et passe brukbart vektnivå. Så kommer lillepjokken bort og sier no sånt som "Du var jævlig digg'a, kan jeg få spotte deg eller?". Jeg flirte, og kompisene flirte, og guttungen skjønte vist flere ting på en gang, jeg var mye større og sterkere enn han, jeg var eldre enn han, jeg var ikke lett å sjarmere, og jeg likte ikke å bli forstyrra midt i ett sett. Har ikke sett han siden:D

Hahah epic! Du blir jo alpha(fe)male'n i dette tilfelle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah epic! Du blir jo alpha(fe)male'n i dette tilfelle :D

Ja jeg har skjønt at jeg er og blir det, tror det er derfor jeg i hovedsak får oppmerksomhet fra tøffler som leter etter noen som kan bestemme over dem eller av overdominante idioter som tror i et lite innbildt sekund at jeg gjør det fordi jeg er usikker og trenger noen som kan sjefe over meg. Den siste gruppen er lettest å bli kvitt. Begge gruppene ender opp med å kalle meg for ei jævla drittfitte fordi ingen kommer noen vei med meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Srs? Hva mener du med norske frøkner:p?(har det noe med profilbildet mitt å gjøre:)?) Nei selvfølgelig skal man ikke skremme noen og posten min var vel litt flåsete, men jeg tror man kan komme langt ved å være ærlig, fremfor å gå rundt grøten. Jeg tror mange jenter setter pris på litt straight up ærlighet og litt sjarm fremfor en som på død og liv skal rose noen opp i skyene for "ingenting".

Enig! Kan ikke fordra smalltalk -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva viss Channing tatum hadde vært på samme treningssenter jenter, hva hadde dere da gjort? Han hadde vel måtte blitt evakuert med politieskorte, så dere må tåle at folk prøver seg om dere ser jævla bra ut ;) Er ikke værre enn å bare gi han ett signal om å ha seg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva viss Channing tatum hadde vært på samme treningssenter jenter, hva hadde dere da gjort? Han hadde vel måtte blitt evakuert med politieskorte, så dere må tåle at folk prøver seg om dere ser jævla bra ut ;) Er ikke værre enn å bare gi han ett signal om å ha seg bort.

er ikke alle som forstår drapsblikket mitt, eller tar hintet om at siden jeg ikke viser interresse med verken blikk smil eller nik, så er jeg ikke no særlig intressert i å prate. noen mangler bokstavligtalt sosiale antenner, selv i edru tilstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...