Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Som nysingel, så har jeg en hel del å prøve og lære. Og en hel del frykt å komme over.

Og "I am my own worst enemy" er noe som stemmer så til de grader.

Hvor all denne usikkerheten og irrasjonelle frykten kommer fra vet jeg ikke, men den har vært med meg så lenge jeg kan huske.

Murer skal ned, frykten skal bort, JEG skal frem! :D

“I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.”

Og on topic: Sjekking på treningssenteret, litt kleinere, men why not?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd selv på treningsenter der en kom og satte seg ned på apparatet ved siden av og stønna helt jævlig når han tok i - og det var ikke av vekta for det var ikke så mye han hadde....Venninna mi kom og fortalte om en fyr som stirra mye og liksom fulgte etter henne i forskjellige apparater...Creepy.( viste seg å være den samme fyren)...! Også når en sitter der og bare gliser til deg og liksom prøver å få kontakt..- ( verste er slike som kanskje ikke helt innser at de er nesten dobbelt så gammel som en selv er) usjjjjjj.....Liker ikke treningsenter som et sjekkested....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å være sjarmerende og creepy, og et nei må være nei uansett om det er treningssenteret eller på byen det sjekkes :)

Synd å høre at flere har hatt dårlige opplevelser.. Mulig det ikke er så mye å se etter når jeg holder på eller at jeg bare ikke følger med, men har aldri opplevd ufin oppførsel selv om det har vært et par som har kommet bort å pratet (var opptatt på tidspunktet så flørtet litt tilbake og la kortene på bordet etter noen minutter).. :)

... Men hvor kjekkasene er nå som jeg er singel er en gåte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som i henne? Litt vagt siden du skriver kamerat :) Men bra jobba, alltid morsomt med nye å trene med

En random person på gymmet liksom? Hvordan får man det? :confused: Teach me

Altså, det med en jente var egentlig bare en spøk, da jeg stort sett smiler til alle jenter jeg møter på, men jeg ble kjent med et hannkjønn i dag.

Det er ikke verre enn at vi i "rush-hour" gikk med på å dele et knebøy-rack. Så spurte jeg hva slags program han kjørte. Delte litt erfaringer om trening. Etter hvert spurte jeg hvor han var fra. Han returnerte spørsmålet. Så introduserte jeg meg selv litt på etterskudd og sa det var hyggelig å møtes.

Har sett han en gang før, men nå er vi "mates".

Har fått en god del treningskamerater på denne måten og har snakket med et fåtalls jenter (sikkert fordi statistisk sett er det fortsatt få jenter relativt til menn som trener styrke) på denne måten også.

Men ja, det kunne lett blitt til av vi delte racket uten å snakke, men jeg var i et sosialt humør og da er det ikke verre enn å vise litt interesse eller nysgjerrighet. Med trening som felles utgangspunkt burde man i hvert fall ha noe å starte samtalen med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nysingel, så har jeg en hel del å prøve og lære. Og en hel del frykt å komme over.

Og "I am my own worst enemy" er noe som stemmer så til de grader.

Hvor all denne usikkerheten og irrasjonelle frykten kommer fra vet jeg ikke, men den har vært med meg så lenge jeg kan huske.

Murer skal ned, frykten skal bort, JEG skal frem! :D

“I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.”

Og on topic: Sjekking på treningssenteret, litt kleinere, men why not?

+10000000000 for Dune-referanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det med en jente var egentlig bare en spøk, da jeg stort sett smiler til alle jenter jeg møter på, men jeg ble kjent med et hannkjønn i dag.

Det er ikke verre enn at vi i "rush-hour" gikk med på å dele et knebøy-rack. Så spurte jeg hva slags program han kjørte. Delte litt erfaringer om trening. Etter hvert spurte jeg hvor han var fra. Han returnerte spørsmålet. Så introduserte jeg meg selv litt på etterskudd og sa det var hyggelig å møtes.

Har sett han en gang før, men nå er vi "mates".

Har fått en god del treningskamerater på denne måten og har snakket med et fåtalls jenter (sikkert fordi statistisk sett er det fortsatt få jenter relativt til menn som trener styrke) på denne måten også.

Men ja, det kunne lett blitt til av vi delte racket uten å snakke, men jeg var i et sosialt humør og da er det ikke verre enn å vise litt interesse eller nysgjerrighet. Med trening som felles utgangspunkt burde man i hvert fall ha noe å starte samtalen med! :)

Syns måten du gjorde det på kunne funka like godt på meg og andre jenter også. Må ikke være så innmari flørtende, da får ofte jeg håndbrekket på fordi jeg syns det går litt fort, og skjønner ikke fyren det så får han tilslutt klar beskjed om å fjerne seg fra min intimsone :p

Har også fått noen treningskompiser på denne måten. Koselig å møte folk før, etter, på trening.. Føler at dørstokkmila blir litt kortere av at det blir en sosial arena hvor jeg treffer folk :) (Og 99,9% av tilfellene du møter en interessant person blir ikke noe av alikevel, men venner og bekjente får man aldri nok av uansett, så smil, vær åpen, imøtekommende og sosiale antenner så ordner det meste seg på et eller annet vis - YOLO å alt det der) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns måten du gjorde det på kunne funka like godt på meg og andre jenter også. Må ikke være så innmari flørtende, da får ofte jeg håndbrekket på fordi jeg syns det går litt fort, og skjønner ikke fyren det så får han tilslutt klar beskjed om å fjerne seg fra min intimsone :p

YOLO, baby. :)

Jeg foretrekker å alltid la ting være naturlig, så jeg hadde gjort og har gjort det samme med jenter i lignende situasjoner når jeg er så heldig at de oppstår.

Utfordringen er jo hva man gjør om man ser en jente man er nysgjerrig på og som man aldri havner i en slik situasjon med. Da må man nesten være litt mer direkte eller skape en situasjon. Nå har jeg tilfeldigvis en jente jeg skal møte uansett denne uken, noe som gjør at det skal en god del til før jeg tar kontakt med noen nye akkurat nå, men det var nummeret før jeg gikk bort til en jente i dag og introduserte meg selv og sa at jeg hadde lyst til å møte henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst. Jeg har lest gjennom tråden og ler meg halvt ihjel over hvor sykt seriøse folk er ;):roflmao:

Ang TEMAET så er jeg litt usikker. Sikkert kult med sjekking uansett hvor man er, om det blir gjort rett. Men vanskelig for meg å svare på da jeg er supersjenert og sosial angst.

Som idag, var det en dude som sto bak meg når jeg tok knebøy, la merke til at han stirra så jeg snudde meg å kika på han, og da sier han "Synes rumpa de er fin fra før jeg", jeg fikk bare frem "Øhmm... Takk?" før angsten slo inn og jeg dro hjem etter bare 2 øvelser :cry::roflmao::nin:

Vet ikke om det var ment som sjekking eller bare en random kommentar for å være hyggelig, men jeg synes ikke det er gøy med fremmede folk (menn, som kvinner) som snakker til meg når jeg trener :notworthy:

Vent ihvertfall til jeg har pause så jeg slipper å nesten deise i bakken med stang og alt :whistle::roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Jeg har lest gjennom tråden og ler meg halvt ihjel over hvor sykt seriøse folk er ;):roflmao:

Ang TEMAET så er jeg litt usikker. Sikkert kult med sjekking uansett hvor man er, om det blir gjort rett. Men vanskelig for meg å svare på da jeg er supersjenert og sosial angst.

Som idag, var det en dude som sto bak meg når jeg tok knebøy, la merke til at han stirra så jeg snudde meg å kika på han, og da sier han "Synes rumpa de er fin fra før jeg", jeg fikk bare frem "Øhmm... Takk?" før angsten slo inn og jeg dro hjem etter bare 2 øvelser :cry::roflmao::nin:

Vet ikke om det var ment som sjekking eller bare en random kommentar for å være hyggelig, men jeg synes ikke det er gøy med fremmede folk (menn, som kvinner) som snakker til meg når jeg trener :notworthy:

Vent ihvertfall til jeg har pause så jeg slipper å nesten deise i bakken med stang og alt :whistle::roflmao:

Definitivt sjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel LITT drøyt å si noe slikt til noen man aldri har sett før? Eller er det bare meg som er sær kanskje.. o_O:notworthy:

drøyt? Upassende? Damn right.

Etter å ha lest og hørt diverse fra nettdating/sjekkingverden så er jeg overrasket og sjokkert over at verden fortsatt går rundt og barn blir født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...