Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste er jo at det virker som det er de dummeste neka som formerer seg mest....o_O

Det er fordi (dessverre) de av og til får snøret i bånn. Vær en brautende idiot, så vil fortsatt 1 av 20 kvinner (accurate statistics) av diverse årsaker "takke ja" til tilbudet, og dermed funker jo metoden ens. :banghead:

Så... Repeat mange nok ganger, så får du flest damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi (dessverre) de av og til får snøret i bånn. Vær en brautende idiot, så vil fortsatt 1 av 20 kvinner (accurate statistics) av diverse årsaker "takke ja" til tilbudet, og dermed funker jo metoden ens. :banghead:

Nesten som å være telefonselger. 98% av tiden får man nei, men det er alltid noen som går i fella ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På øya der eg er ifrå er den lokale befolkninga i mi aldersgruppe slik.

Dei som tok gymnaset og reiste ut i verda for å studere har ikkje ungar.

Dei som tok yrkesskule og blei på øya har 2-5 ungar.

Dei som tok helse og sosial er for det meiste aleinemødre.

Dei med minimalt intelligens fant andre på same nivået og byrja med barneproduksjon tidleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som å være telefonselger. 98% av tiden får man nei, men det er alltid noen som går i fella ;)

Nettopp.

Men mens alle misliker telefonselgere, kaller vi disse folkene Pick Up Artists, vi lar dem tjene masse penger på å selge bøker og holde seminarer og foredrag og gir dem heltestatus. :dead:

Ja, jeg har fordommer mot PUA - og ja, jeg vet at jeg svartmaler det en del akkurat nå. Men sjitt au. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel LITT drøyt å si noe slikt til noen man aldri har sett før? Eller er det bare meg som er sær kanskje.. o_O:notworthy:

Kommer vel an på situasjonen, toneleie og ansiktsuttrykk.. (både ditt og hans)

men jevnt over så ville ikke jeg sett på det som veldig drøyt.

Du trener en øvelse som jenter vanligvis trener for å få "datass", og han sier "synes du har bra rumpe fra før".

Det er definitivt sjekking, men kommentaren i seg selv er ikke veldig drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på situasjonen, toneleie og ansiktsuttrykk.. (både ditt og hans)

men jevnt over så ville ikke jeg sett på det som veldig drøyt.

Du trener en øvelse som jenter vanligvis trener for å få "datass", og han sier "synes du har bra rumpe fra før".

Det er definitivt sjekking, men kommentaren i seg selv er ikke veldig drøy.

Jo, kommentaren er drøy. Man bør kjenne noenlunde til mottakeren og vite litt hvordan vedkommende vil reagere før man kommer med en såpass direkte kroppslig kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel LITT drøyt å si noe slikt til noen man aldri har sett før? Eller er det bare meg som er sær kanskje... o_O:notworthy:

Jeg er, eller har i hvert fall vært en ganske drøy person, og synes at en slik kommentar på dagtid til noen man ikke har sett før er ganske drøy.

Selvsagt finnes det jenter som kunne tatt det med humor, men generelt sett er det en veldig dårlig måte å innlede en samtale på. :)

Men du kan jo uansett ta med deg komplimentet videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest og hørt diverse fra nettdating/sjekkingverden så er jeg overrasket og sjokkert over at verden fortsatt går rundt og barn blir født.

Om du leser statistikker ville du begynt å gråte. Jeg har sett to jeg bet meg merke i:

1. Jo høyere utdannelse, jo færre barn

2. Jo høyere IQ, jo færre barn

...slå de to sammen, så får man en sterk vekst i barn av foreldre med lav IQ og/eller lav utdannelse. Begge deler er arvelig. Det ene gjennom genetiske faktorer og det andre gjennom miljø. So there you have it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synes rumpa de er fin fra før jeg",

Om han smiler pent og er omtrent på samme alder hadde jeg blitt glad.

Dersom han hadde vært 20 år eldre og formulert seg ´´you got the bubbleyumyum´´ mens han hever et sleskt øyebryn burde han ha blitt utvist, selv om budskapet er akkurat det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på situasjonen, toneleie og ansiktsuttrykk.. (både ditt og hans)

men jevnt over så ville ikke jeg sett på det som veldig drøyt.

Du trener en øvelse som jenter vanligvis trener for å få "datass", og han sier "synes du har bra rumpe fra før".

Det er definitivt sjekking, men kommentaren i seg selv er ikke veldig drøy.

Eh, jo, drøyt. Hadde blitt forbanna jeg, å sett stygt på han.

Kan ikke uten videre mene at dette er en ok kommentar å komme til ei jente du kun har sett på tidligere? Kan nå heller kommentere teknikken eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, jo, drøyt. Hadde blitt forbanna jeg, å sett stygt på han.

Kan ikke uten videre mene at dette er en ok kommentar å komme til ei jente du kun har sett på tidligere? Kan nå heller kommentere teknikken eller noe..

Mener enda det kommer helt an på settingen.

"Du har en fin rumpe" er ikke en drøy setning i seg selv.

Si den til ei som du har stirra på i to timer, og som aktivt prøver å unngå øyekontakt med deg, og det er bare ekkelt.

Si den med glimt i øyet til ei som har smilt til deg og gjort det tydelig at man godt kan snakke, og du har noe som er omtrent helt uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener enda det kommer helt an på settingen.

"Du har en fin rumpe" er ikke en drøy setning i seg selv.

Si den til ei som du har stirra på i to timer, og som aktivt prøver å unngå øyekontakt med deg, og det er bare ekkelt.

Si den med glimt i øyet til ei som har smilt til deg og gjort det tydelig at man godt kan snakke, og du har noe som er omtrent helt uskyldig.

Fremdeles en jævlig teit kommentar å gi ei jente.. Å siden majoriteten på gymmene/treningssentrene er idioter (inntil det motsatte er bevist) er ikke en slik kommentar den rette å gi ei jente som du faktisk har interesse av å prate mer med senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener enda det kommer helt an på settingen.

"Du har en fin rumpe" er ikke en drøy setning i seg selv.

Si den til ei som du har stirra på i to timer, og som aktivt prøver å unngå øyekontakt med deg, og det er bare ekkelt.

Si den med glimt i øyet til ei som har smilt til deg og gjort det tydelig at man godt kan snakke, og du har noe som er omtrent helt uskyldig.

Jeg er så uenig. Uansett stemning/setting så vil jeg ikke at det første en gutt sier til meg, skal være en kommentar om rumpa mi. Da kunne han heller holdt kjeft. Mest sannynlig hadde jeg ikke svart engang :p

Når man har en samtale derimot, og har snakket sammen litt, kan man godt komme med den type kompliment:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommenterer ikke rompa til ei ukjent jente som utfører knebøy, det gjør en bare ikke punktum

Er heller ikke særlig begeistret for menn som stirrer. Type; bruker alle sine pauser til å se i din retning bare fordi du er den eneste jenta i rommet. Konsentrer deg om deg selv, dust.

Well, fuck me for at du er latterlig vakker og jeg blir satt ut, right?

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...