Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Sjekking på gymmen er feil, men hvis man får øyekontakt..Du vet, the look, så kan man jo se om man catcher henne etter hun er ferdig og slår av en prat utenfor gymmen. Følger henne til bussen eller whatevs. Men ikke stalk etter henne da, eller vis at du har ventet på henne. Creepy,

Uansett så har jeg aldri opplevd sjekking på gymmen, kan ha noe med at jeg ikke går i rosa og ser ut som en liten gutt..

Heh

(:cry:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var gentleman på trening i dag!

Hjalp en jente å rydde av en tung markløftstang som hun skulle bruke til knebøy (hun slet med å få av vektene), mens de andre apene kun sto med kuken i hånden og måpte.

Senere hjalp jeg en annen jente med å gjøre noen justeringer på en benk som hun slet med.

Dessverre var det markløft i dag og når jeg er på diett krever det at jeg går inn i mitt dypeste mørke for å hente krefter og motivasjon, så det ble ikke noe mer ut av det, selv om jeg hadde muligheten. :)

Når man har en samtale derimot, og har snakket sammen litt, kan man godt komme med den type kompliment:)

Seriøst? Det er helt usannsynlig at jeg midt i en samtale skulle si, "Du, forresten, nå etter at vi har snakket litt må jeg si at du har en veldig godt trent stuss."

Foretrekker å si det når jeg har kommet så langt at jeg har begynt å kna på den eller står godt plassert bak den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen - den nye sjekkeloggen!

Jeg var også gentleman i dag, hjalp en eldre dame med å forklare hvordan en maskin funker. Men jeg hadde biceps på programmet i dag, så ble ikke noe videre mellom meg og henne. Selv om jeg hadde sjansen så valgte jeg som en alphamann og viste maskulin kontroll ved å vise at jeg er selvstendig og har overflodsmentalitet, ved å ikke vise for mye interesse men likevel ha et Glimt i øyet. ;D

Det var definitivt kjemi mellom oss, men jeg vet det er et overflod av sprellende laks der ute som bare venter på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen - den nye sjekkeloggen!

Jeg var også gentleman i dag, hjalp en eldre dame med å forklare hvordan en maskin funker. Men jeg hadde biceps på programmet i dag, så ble ikke noe videre mellom meg og henne. Selv om jeg hadde sjansen så valgte jeg som en alphamann og viste maskulin kontroll ved å vise at jeg er selvstendig og har overflodsmentalitet, ved å ikke vise for mye interesse men likevel ha et Glimt i øyet. ;D

Det var definitivt kjemi mellom oss, men jeg vet det er et overflod av sprellende laks der ute som bare venter på meg.

haters-gonna-hate.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fitnessbloggen - den nye sjekkeloggen!

Jeg var også gentleman i dag, hjalp en eldre dame med å forklare hvordan en maskin funker. Men jeg hadde biceps på programmet i dag, så ble ikke noe videre mellom meg og henne. Selv om jeg hadde sjansen så valgte jeg som en alphamann og viste maskulin kontroll ved å vise at jeg er selvstendig og har overflodsmentalitet, ved å ikke vise for mye interesse men likevel ha et Glimt i øyet. ;D

Det var definitivt kjemi mellom oss, men jeg vet det er et overflod av sprellende laks der ute som bare venter på meg.

Ahahahahahahaha! Jeg elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer a? Har alle her blitt sjekka opp på treninga = er dette virkelig vanlig? :cautious:

Om noen hadde forsøkt å sjekke meg opp på trening hadde jeg blitt veldig skeptisk. Kan jo kanskje forstå at noen av unggutta prøver seg på de jentene som sminker seg mer på vei *til* trening enn etterpå, men...de fleste normale er jo både svette og rødsprengte mens det står på som verst - og da må man jo først bli kjent med folk, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer a? Har alle her blitt sjekka opp på treninga = er dette virkelig vanlig? :cautious:

Etter å ha lest gjennom tråden her har jeg ikke inntrykk av at det er særlig vanlig nei.

Eg meiner personleg at damer som gjer gass på trening så dei er litt svette og raude i trynet er finare enn barbiane på trening.

Signert.

Har hørt jenter si at de ikke føler seg fine eller klar for å møte menn på trening, men en blodsvett rosa gris er rett og slett ultra-sexy.

Hun som ser ut som hun brukte 3 timer på badet før hun dro og er redd for å brekke en negl er ikke like attraktiv, selv om hun også er søt, på sin måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...