Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakket med en venninne som har begynt å trene, noe som er kjempeflott og hun sa at hun måtte spise hver 3 time og at hun synes det var så slitsomt. Prøvde å si at det ikke hadde noe å si om hun spiste 2 eller 6 måltider så lenge hun fikk i seg det hun skulle, om hun følte det var bedre å dele det på tre måltider gjorde ikke det noe. Fikk et sjokkert blikk tilbake og svar om at hun måtte jo det, for det gjorde at hun fikk opp fettbrenningen!

Viste henne til og med artikkel fra Fitnessbloggen men fikk ikke særlig gjennomslag der nei...

En veninne av meg sykemeldte seg fordi ho fikk så forskjellige arbeidstider, så ho ikke fikk spist ordentlig og trena på samma tid hver dag. Står opp tidlig på morran og tar morgen kardio osv...

Må være slitsomt og trene sånn, når det ikke har NOE og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spurte en i matteklassen om hva jeg hadde spist til frokost i dag, og da jeg sa havregrøt med proteinpulver (det er jo sååå godt <3 ) han holdt på å knekke sammen av latter når han hørte at JEG som JENTE brukte proteinpulver... oh lord! Jeg ble faktisk ganske lei meg, og såret.. HVORFOR I HELVETE SKAL IKKE JEG KUNNE SPISE GRØT MED PROTEINPULVER BARE FORDI JEG ER JENTE!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spurte en i matteklassen om hva jeg hadde spist til frokost i dag, og da jeg sa havregrøt med proteinpulver (det er jo sååå godt <3 ) han holdt på å knekke sammen av latter når han hørte at JEG som JENTE brukte proteinpulver... oh lord! Jeg ble faktisk ganske lei meg, og såret.. HVORFOR I HELVETE SKAL IKKE JEG KUNNE SPISE GRØT MED PROTEINPULVER BARE FORDI JEG ER JENTE!?

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spurte en i matteklassen om hva jeg hadde spist til frokost i dag, og da jeg sa havregrøt med proteinpulver (det er jo sååå godt <3 ) han holdt på å knekke sammen av latter når han hørte at JEG som JENTE brukte proteinpulver... oh lord! Jeg ble faktisk ganske lei meg, og såret.. HVORFOR I HELVETE SKAL IKKE JEG KUNNE SPISE GRØT MED PROTEINPULVER BARE FORDI JEG ER JENTE!?

Han VET at det er proteiner i egg..melk..ost ..cottage cheese osv..? Skulle du kanskje ikke spist slikt heller da?? :D For en tulling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vært på familiemiddag nå. Det er jo alltid like spennende. I dag kunne broren min fortelle et lavkarbo-folkene på jobben hans hadde fortalt at det ikke var noe poeng i å trene, for det tok minst 15 minutter før kroppen skjønte hva den holdt på med. Dermed måtte man trene godt over 1,5 time før trening hadde noen effekt. Konklusjonen ble da at det ikke var vits å trene, med mindre man gikk en lang skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på familiemiddag nå. Det er jo alltid like spennende. I dag kunne broren min fortelle et lavkarbo-folkene på jobben hans hadde fortalt at det ikke var noe poeng i å trene, for det tok minst 15 minutter før kroppen skjønte hva den holdt på med. Dermed måtte man trene godt over 1,5 time før trening hadde noen effekt. Konklusjonen ble da at det ikke var vits å trene, med mindre man gikk en lang skitur.

Akkurat ja! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på familiemiddag nå. Det er jo alltid like spennende. I dag kunne broren min fortelle et lavkarbo-folkene på jobben hans hadde fortalt at det ikke var noe poeng i å trene, for det tok minst 15 minutter før kroppen skjønte hva den holdt på med. Dermed måtte man trene godt over 1,5 time før trening hadde noen effekt. Konklusjonen ble da at det ikke var vits å trene, med mindre man gikk en lang skitur.

Med mindre man gikk en lang skitur ja. Haha! Flott konklusjon. :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...