Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Diverse venninner (okei, jeg har vært der selv også den gang jeg var liten og uvitende, heh:wub:): " Jeg liker/trener ikke styrke, for jeg er så svak..."

Og en "vegetarianer" som spiste kjøttdeig og pølser (det var greit så lenge kjøttet var på pizza etc. , men ikke rent! For da er det mye mer synd i de stakkars dyrene:rofl:)

Hohohoo :D Ja det er nok mindre synd på kjøttdeigversjonen av dyra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på familiemiddag nå. Det er jo alltid like spennende. I dag kunne broren min fortelle et lavkarbo-folkene på jobben hans hadde fortalt at det ikke var noe poeng i å trene, for det tok minst 15 minutter før kroppen skjønte hva den holdt på med. Dermed måtte man trene godt over 1,5 time før trening hadde noen effekt. Konklusjonen ble da at det ikke var vits å trene, med mindre man gikk en lang skitur.

Fantastisk... :eek: Jeg er lavkarbo-menneske selv og prøver å holde meg oppdatert på forskningen og leser mye litteratur både om lavkarbo og trening (dog på meget amatørnivå). Men den versjonen der har jeg aldri hørt (heldigvis!). Hvor i himmelens navn plukker folk opp så mye idioti?:cry::mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk... :eek: Jeg er lavkarbo-menneske selv og prøver å holde meg oppdatert på forskningen og leser mye litteratur både om lavkarbo og trening (dog på meget amatørnivå). Men den versjonen der har jeg aldri hørt (heldigvis!). Hvor i himmelens navn plukker folk opp så mye idioti?:cry::mad:

Dette var sikkert folk som tror labkarbo er synonymt med å spise 1 kg bacon til hvert måltid. Ingenting er vel bedre enn å ha unnskyldninger til å spise bacon dagen lang, samtidig som man ikke trenger å trene :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk... :eek: Jeg er lavkarbo-menneske selv og prøver å holde meg oppdatert på forskningen og leser mye litteratur både om lavkarbo og trening (dog på meget amatørnivå). Men den versjonen der har jeg aldri hørt (heldigvis!). Hvor i himmelens navn plukker folk opp så mye idioti?:cry::mad:

Mest sannsynlig lavkarbo ekspertene vg og dagbladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke treningsrelatert - og ikke bare i dag, men lell: Jeg jobber i en butikk på et kjøpesenter, hvor det går en melding over høytaleranlegget når vi stenger, av typen "Kjære kunde, klokken er nå XX og Senteret er nå stengt. Bla bla bla, velkommen igjen". Kollega går bort til en etternøler, og spør om hun kan hjelpe til med noe, siden vi nå egentlig har stengt, og vekterne kommer til å gå runden hvert øyeblikk, hvorpå kunden svarer "Jeg hørte det, jeg skal bare titte litt!" - HVA FAEN?! Senteret er STENGT, kom deg til %"/&%#&" ut, din nisse! Det verste er at dette skjer nesten på ukentlig basis - folk tror virkelig at butikkansatte ikke har noe liv, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D

Ikke treningsrelatert - og ikke bare i dag, men lell: Jeg jobber i en butikk på et kjøpesenter, hvor det går en melding over høytaleranlegget når vi stenger, av typen "Kjære kunde, klokken er nå XX og Senteret er nå stengt. Bla bla bla, velkommen igjen". Kollega går bort til en etternøler, og spør om hun kan hjelpe til med noe, siden vi nå egentlig har stengt, og vekterne kommer til å gå runden hvert øyeblikk, hvorpå kunden svarer "Jeg hørte det, jeg skal bare titte litt!" - HVA FAEN?! Senteret er STENGT, kom deg til %"/&%#&" ut, din nisse! Det verste er at dette skjer nesten på ukentlig basis - folk tror virkelig at butikkansatte ikke har noe liv, hva?

DET er jo standard! Tok mic`en på storsenteret en gang jeg, og hoiet at "nå er d steengt, kom tilbake en annen dag for folk skal HJEM!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som later til å tro at butikkansatte bare går og steller seg i et skap på bakrommet om natta og kommer frem igjen om morran.. Jeg må være et utrlig bra menneske, som klarer å la være å denge til så mange mennesker ila en dag :p (Butikkansatt OG servitør, selvpiner heter det)

OMG.. hadde 1 !! kveld som servitør på Aker Brygge.. NEVER again, rett tilbake i covern slutta så fort jeg kunne :D Syns det sku deles ut pris til dere som holder ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke treningsrelatert - og ikke bare i dag, men lell: Jeg jobber i en butikk på et kjøpesenter, hvor det går en melding over høytaleranlegget når vi stenger, av typen "Kjære kunde, klokken er nå XX og Senteret er nå stengt. Bla bla bla, velkommen igjen". Kollega går bort til en etternøler, og spør om hun kan hjelpe til med noe, siden vi nå egentlig har stengt, og vekterne kommer til å gå runden hvert øyeblikk, hvorpå kunden svarer "Jeg hørte det, jeg skal bare titte litt!" - HVA FAEN?! Senteret er STENGT, kom deg til %"/&%#&" ut, din nisse! Det verste er at dette skjer nesten på ukentlig basis - folk tror virkelig at butikkansatte ikke har noe liv, hva?

Det er jo da kundeservicen er på sitt aller beste? Eller hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo da kundeservicen er på sitt aller beste? Eller hva? ;)

Nei, det skal jeg LOVE deg at den ikke er :p Kunden som legger igjen 15000 16 mai (vi forhandler bla bunadssølv og tilbehør) får litt ekstraservice kvart over stengetid, en som bare skal titte kan komme igjen i morgen. Sorry ass, men det ER forskjell. Når titter'n i tillegg er en surpromp, blir man iallefall vist døra kjapt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par gutter jeg observerte på trening i går. Han ene var tydeligvis "ekspert" og skulle lære kompisen markløft. Kompisen gjorde det noenlunde ok, men han fikk mye kjeft fra "eksperten". Man må nemlig bøye seg veldig langt bak på toppen i markløft må vite:P Så ut som han skulle gå ned i bro! Har aldri sett noe så ekstremt før! Også var det viktig å ikke stoppe opp, men gynge bak før man går ned igjen... Okei:confused:

Pleier aldri legge merke til sånne ting, men det var så WTF å høre på den samtalen deres at jeg ble nesten sittende og måpe og tenke "stakkars kompis!":p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en PT og ernæringsrådgiver på jobben som serverte kolestroltester og inbody-analyse. Burde skjønt tegninga når det ikke ble informert om at man burde gjøre forberedelser (fastende før prøve for eksempel).

Hun ga ingen råd til meg fordi hun var så sjokkert over resultatene mine (aldri sett så høy score på Inbody før). Men, hun kom med masse knalltips fra KK på 80-tallet til mange andre:

- Man må spise veldig ofte, ellers stopper forbrenningen. Kroppen er som en peis, får den for lite ved å så brenner det ikke.

- Du har mye visceralt fett. Dette løses ved å spise mye oftere.

- Du bør styre unna tung styrketrening med få repetisjoner. Da får du bare veldig store muskler uten å bli sterk (1-4 reps). Trener du med 5-8 reps blir du bare sterk, men får ikke muskler. Trener du med 12 reps får du synlige og sterke muskler.

- Hun nevnte også lange slanke muskler og en rekke andre ting.

Rådgivning av topp kvalitet! Profesjonelt til fingerspissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det aller viktigste er å gi musklene sjokk - hver eneste gang du trener. Gjør aldri nøyaktig samme økt to ganger på rad."

"Det ser selvsagt tøft ut å trene med tunge vekter, men jeg mener det er helt feil. Du får en mye mer atletisk kropp hvis du trener med lettere vekter, og gjør bevegelsene saktere"

Litt snadder fra denne artikkelen: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10065255

Artikler om "Hollywood-trening" er alltid litt sånn :confused:.

P.S Er en del fornuftig i den artikkelen også. Det "verste" er at alle de der kjendisene er så redde for muskler:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
"Det aller viktigste er å gi musklene sjokk - hver eneste gang du trener. Gjør aldri nøyaktig samme økt to ganger på rad."

"Det ser selvsagt tøft ut å trene med tunge vekter, men jeg mener det er helt feil. Du får en mye mer atletisk kropp hvis du trener med lettere vekter, og gjør bevegelsene saktere"

Litt snadder fra denne artikkelen: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10065255

Artikler om "Hollywood-trening" er alltid litt sånn :confused:.

P.S Er en del fornuftig i den artikkelen også. Det "verste" er at alle de der kjendisene er så redde for muskler:p

1334665037294_855.jpg

Sier ikke mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...