Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg: jeg er på diett

Han: hvor mye skal du ned?

Jeg: går ikke etter kg, skal ned i fettprosent (poenget er at jeg ikke har et visst antall kg jeg skal ned. Jeg stopper når fettprosenten er der jeg vil ha den)

Han: ja, da hjelper bare trening

Jeg: ???

Jeg vet at trening er viktig. Men om jeg jafser i meg mcdonalds til hver måltid hjelper nok ikke trening heller.

Det kan unnskyldes at fyren er tidligere bryter, og de tror delvis at det bare er svette som gjør at du går ned i vekt iom de bare skal holde den vekten til de er veid inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at trening er viktig. Men om jeg jafser i meg mcdonalds til hver måltid hjelper nok ikke trening heller.

Det kan unnskyldes at fyren er tidligere bryter, og de tror delvis at det bare er svette som gjør at du går ned i vekt iom de bare skal holde den vekten til de er veid inn...

Tja, om du trener og legger på deg muskler, så vil jo fettprosenten bli lavere ved samme vekt?

Og i utgangspunktet KAN en jo leve på McDonalds og fortsatt gå ned, så lenge totalt kaloriinntaket er lavere enn forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om du trener og legger på deg muskler, så vil jo fettprosenten bli lavere ved samme vekt?

Og i utgangspunktet KAN en jo leve på McDonalds og fortsatt gå ned, så lenge totalt kaloriinntaket er lavere enn forbruk.

Så sant så sant :) men poenget er at han mente at det var ENESTE måten å gjøre det på.

Dette utsagnet kom også en uke etter at en annen sa jeg burde trene i ulltøy og/ eller badstudrakt for å gå ned i vekt. Effektivt for 1-2 dager,men holde ikke vekten med den metoden lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for de som vil se slankere ut på trening I guess. Tenker du på anti shake bukser? :p Jeg syns igrunn hele greiene er litt teit, la meg si at du har på deg en anti shake bukse mens du gjør cardio eller utholdenhetstrening der rumpa liksom SKAL disse. Mer dissing, mindre fett og mer sprett tenker nå bare jeg. Så det blir igrunn litt bakvendt for meg ass..

Det likedan som trenings BH med padding ?! Aldri skjønt det. Trening er nok den tiden på dagen jeg vil at den delen av kroppen skal være så liten som mulig...

Men jenter, la oss ta på antishake slik at det disser mere bak. Push-up trenings BH for at det disser mer oppe! Livet gir mening igjen ! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det likedan som trenings BH med padding ?! Aldri skjønt det. Trening er nok den tiden på dagen jeg vil at den delen av kroppen skal være så liten som mulig...

Men jenter, la oss ta på antishake slik at det disser mere bak. Push-up trenings BH for at det disser mer oppe! Livet gir mening igjen ! :s

Joda, men for oss av oss som ikke har pupper i utgangspunktet, er det litt morsomt å ha padding :D Og jeg har ikke noe å pushe opp, så det er vel helt det samme for meg egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is a common misunderstanding. De som bruker slike BHer har det fordi de ikke skal se ut som menn når de trener, fordi de har ikke-eksisterende pupper med vanlig treningsBH.. og jeg refererer selvfølgelig ikke til meg selv...

Mer pupp = kortere løftevei i benk ;) Så jeg tror ikke jeg har misforstått noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg trener utholdenhet, ikke styrke, jeg vil ikke ha muskler. Jeg er så stor og tung at det siste kroppen min trenger er tunge muskler å dra på."

Sagt av veltrent, normalvektig dame på tredemøllen sin. "Ja vel ja", sa jeg... Så gikk jeg for å trene styrke slik at MIN tunge og overvektige kropp skal få litt muskler så det blir lettere å bære rundt på resten av meg også. Forhåpentligvis blir vi alle fornøyde til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...