Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"ja, nå vokser min muskler ihvertfall..."...sagt i fullt alvor etter 4. stryke økta... sa jeg var misunnelig på hennes anlegg for

muskelvekst;) ...."jeg blir muskuløs i armene med en gang jeg trener styrke" var svare jeg fikk.....

jeg valgte da å bytte tema :whistle:

samme dama: "det er ikke kalorier i mat med proteiner".. ...selv om jo dette hadde vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I det siste har jeg tenkt mye på at jeg skal bli skikkelig trent og fin, rett og slett fordi jeg er slank naturlig og får fort muskler - derfor er det jo ganske idiotisk å ikke utnytte den muligheten jeg har, mange må jo slite lenge for å få litt muskler mens jeg får det ca med en gang. Flaks har jeg der, kan man trygt si!"

Fra min favorittblogger. :rolleyes:

(Retter en stor takk til dere som linker til henne) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest johnmf94
"I det siste har jeg tenkt mye på at jeg skal bli skikkelig trent og fin, rett og slett fordi jeg er slank naturlig og får fort muskler - derfor er det jo ganske idiotisk å ikke utnytte den muligheten jeg har, mange må jo slite lenge for å få litt muskler mens jeg får det ca med en gang. Flaks har jeg der, kan man trygt si!"

Fra min favorittblogger. :rolleyes:

(Retter en stor takk til dere som linker til henne) ;)

ser ut som noen har hørt om periodisk faste..

sophieelise - diett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ja, nå vokser min muskler ihvertfall..."...sagt i fullt alvor etter 4. stryke økta... sa jeg var misunnelig på hennes anlegg for

muskelvekst;) ...."jeg blir muskuløs i armene med en gang jeg trener styrke" var svare jeg fikk.....

jeg valgte da å bytte tema :whistle:

samme dama: "det er ikke kalorier i mat med proteiner".. ...selv om jo dette hadde vært fantastisk!

Har en lignende jeg og.

En jeg kjenner jeg verva på gymmet jeg trener, etter å ha vært med 2 ganger. 2!

"Ser forskjell allerede jeg altså! Sykt. Skuldrene vokser dritfort!"

Greit at Kaliber er et sinnsykt bra gym, men come on. Magiske ting skjer ikke der altså. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...