Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidligere nevnte kolleger som sitter og harker og hoster.

"Jeg har blitt så tett denne uka."

"Ja, jeg også. Det er jo en del pollen i lufta nå."

Meg: :huh::eek::banghead::dead:

Er ikke mye pollen i lufta enda, men hvis man reagerer på or eller hassel så er man garantert tett i nesa i sutten av februar og mars. Ikke-allergikere tenker ikke på at blomstringen starter selv når det er snø og nattefrost.

Ikke at det nødvendig vis er tilfelle med dine kolleger siden hoste indikerer dypere slimproduksjon, men ja; pollensesongen har startet, og det er ikke kult å alltid være pottetett i nesa i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ein kommentar idag av ei jenta som var like tør og perfekt sminka etter 1 time intens (for min del ihvertfall) spinningsøkt, om at eg kanskje ikkje skulle ha så stor belastning på neste gang, så slapp eg å svetta så mye.....okey noted....

Også er eg og så heldig at eg stadig får gode uoppfordra og random tips av ein lubben og kortvokst mann på tsenteret, som at:

- At man ikkje trenger å trene rygg, man kan bare bruke romaskina.

- At Pallofspress ikkje er den beste skulderøvelsen

- At man MÅ gjøre triceps pushdown med supinert grep

- At eg trener med få få repitisjoner (5) for å få noe effekt

Ellers så er han veldig glad i å opplyse meg om at eg har ei vektskive på ryggen under push ups og at eg ikkje bør jogge på tredemølla då det kan vere distraherende for andre. Med eit nikk mot bryste mitt.

Og ja han er på senteret uten verge......

:roflmao::lol: - Og HVA sier du til sånne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På helsekosten: overhørte tilfeldigvis samtalen mellom hun som jobbet der og en kunde. Husker ikke helt hva de snakket om, men damen som jobbet der forslo at hun kunne spise bananer eller noe i den duren. Kunden svarte at, nei det kunne hun ikke fordi bananer inneholder alt for mye fett.:eek:

Er det øyeblikket hvor man bør bryte inn i samtalen og meddele at bananer faktisk inneholder mer av de to andre næringsstoffene og minst fett, eller bør man heller tie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen jobbet jeg ekstra i en kaffebar, og overhørte samtalen mellom to kunder.

Jente 1: Åh, jeg har så lyst på sjokolade.

Jente 2: Nei vi skal jo snart på ferie, ta en muffins i stedet, litt mer mat i den...

...o_O Neida de var ikke ferdige ennå....

Jente 1: Jeg har lyst på kaffe til, nei forresten te. Hvilken te skal jeg ta..

Jente 2: Ta kanelte! Kanel er bra for forbrenningen!

Jente 1: Ja det var lurt, da gjør det jo ikke noe at jeg spiser muffins til.

Jente 2: Nemlig. Jeg vil også ha kaffe, jeg spiste bare en rosinbolle til frokost i dag så tror jeg trenger en mer mettende kaffe. Jeg vil ha dobbel mocca med ekstra sjokolade og krem... Også lettmelk!!!!!!

Trenger kanskje ikke å si at hverken hu ene eller hu andre så ut som de noen gang hadde satt sine føtter på et treningssenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarte venninna mi at jeg ikke likte å lage kyllingfilet for jeg syntes det var så ekkelt å ta i kjøttet når jeg skulle ha det over i panna?

Hu foreslo at jeg kunne bruke en gaffel. :facepalm: meg sjæl.

Så forresten ei som kjørte knebøy i smith-maskina her i går, men hu sto kanskje 20 cm foran stanga? Max effekt en eller annen plass eller småfet rutine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarte venninna mi at jeg ikke likte å lage kyllingfilet for jeg syntes det var så ekkelt å ta i kjøttet når jeg skulle ha det over i panna?

Hu foreslo at jeg kunne bruke en gaffel. :facepalm: meg sjæl.

Så forresten ei som kjørte knebøy i smith-maskina her i går, men hu sto kanskje 20 cm foran stanga? Max effekt en eller annen plass eller småfet rutine?

hva med å bruke en stekepinsett, mattang eller steikespaden? kan jo skaffe deg engangshansker også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarte venninna mi at jeg ikke likte å lage kyllingfilet for jeg syntes det var så ekkelt å ta i kjøttet når jeg skulle ha det over i panna?

Hu foreslo at jeg kunne bruke en gaffel. :facepalm: meg sjæl.

Så forresten ei som kjørte knebøy i smith-maskina her i går, men hu sto kanskje 20 cm foran stanga? Max effekt en eller annen plass eller småfet rutine?

Det fikk jeg frtalt av en PT en gang at var riktig utørt knebøy visstnok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten ei som kjørte knebøy i smith-maskina her i går, men hu sto kanskje 20 cm foran stanga? Max effekt en eller annen plass eller småfet rutine?

Det fikk jeg frtalt av en PT en gang at var riktig utørt knebøy visstnok..

Riktig utført knebøy i smith vel å merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest/sett at man skal stå litt lengre frem i Smith..slik som dette, men ikke skyt meg om jeg tar feil :p

Jeg fant denne videoen da, det ser ganske likt ut som vanlig knebøy: Knebøy i smithmaskin - NHI.no

Mhm, var det jeg fikk beskjed om. Men jeg syns det er litt dumt å skulle lære seg en teknikk, for å lære seg en ny teknikk når man ikke har smith. Blir dobbelt opp liksom :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å bruke en stekepinsett, mattang eller steikespaden? kan jo skaffe deg engangshansker også

Ja til alt. Har bare ikke brukt huet. Skremmende når jeg liker å tro at jeg har det med meg til vanlig.

Takk for hjelp med smith, er helt fersk så veit ikke hvordan det skal se ut. Blir nok uten smith når jeg er ferdig med nybegynnerprogrammet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg spørre et dumt spm.

Hører hele tiden at herregud, å ta knebøy i smith er ikke ordentlig knebøy osv osv. Du kan jo ta vanlig knebøy i smith, som du ville tatt uten.

Hva er greia med det?

ikke skyt meg noen vis jeg tar feil. men har vell noe med at den rette bevegelsebanen man får i smith ikke er helt bra for ryggen og man får alt for my støtte så det blir som en isolasjonsøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...