Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overhørt på gymmet i dag:

2 gutter på omlag 16 snakker trening:

Så sier han ene "han XXX vettu, han skal på proteinkur som gjør at han pisser grønt i 3 måneder. Det er helt vilt, men så tar han 100 i benk også da...."

Jeg måtte faktsik gå bort for ikke å flire meg skakk

Det var dagens, takk :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig, bøker oppå magen?? Hva svarte skal det hjelpe for? :banghead:

Liker også at hun skjeller ut de som ikke har slengt drit enda og :D:D

Det verste er at det sikkert er mange som tror at dette som hun sier er helt korrekt...

Det er AKKURAT det som er problemet i dagens samfunn.. folk vil tro på ALT en rosablogger sier.. huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jeg som har sagt/gjort noe dumt da.

I niende så syntes jeg at jeg var kjempekul fordi jeg brukte å lese på innholdet på maten.(jeg gikk å skrøt av det).

Også husker jeg første gangen jeg kjøpte proteinpulver så sa jeg "Nå som jeg har fått proteinpulver kanskje jeg kan bygge litt muskler nå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jeg som har sagt/gjort noe dumt da.

I niende så syntes jeg at jeg var kjempekul fordi jeg brukte å lese på innholdet på maten.(jeg gikk å skrøt av det).

Også husker jeg første gangen jeg kjøpte proteinpulver så sa jeg "Nå som jeg har fått proteinpulver kanskje jeg kan bygge litt muskler nå".

:hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...