Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Brune bananer inneholder mer fruktsukker (karbohydrater) enn grønne bananer, og jeg leste også en plass at brune bananer inneholder et stoff som kan forhindre kreft eller noe sånn. Om akkurat den kreft-delen stemmer vet jeg ikke, men jeg foretrekker en grønn banan over en brun anyday :p

Mener grønne bananer som har ligget ei stund :p smakte sånn brunbanan før, smakte bark...Visste ikke den måtte kokes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brune bananer inneholder mer fruktsukker (karbohydrater) enn grønne bananer, og jeg leste også en plass at brune bananer inneholder et stoff som kan forhindre kreft eller noe sånn. Om akkurat den kreft-delen stemmer vet jeg ikke, men jeg foretrekker en grønn banan over en brun anyday :p

Men de bananene med brune flekker er jo best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhh:ROFLMAO:(y) Da skjønner jeg!:p

Wøøøøt!? :p Liker de litt myke du?:sneaky:

Nei, de er mye søtere :p

Hun har også en video der hun viser litt øvelser...

Det er litt artig at jeg jobber sammen med bestefaren hennes :) Litt :) Hadde en diskusjon med henne om å tenke og lese gjennom bloggene sine før man publiserer dem.

HVEM??o_O

En ukjent på ett eller annet forum :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ståle Gundersen Det er en stor forskjell her. aspartam er en NERVEGIFT. Se filmen jeg la ut og hør på de sakkyndige og ikke minst ofrene. Kan man ikke bare gjøre det før man utaler seg videre?

^^^Fra den diskusjonen jeg linket ovenfor. Jeg var seriøst ca 1 og et halvt tastetrykk fra å svarte med "Trynet ditt er en nervegift".

Wooosa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange av dere er glad i å argumentere mot uvitende mennesker, spesiellt i debatten om aspartam, men..

Hvorfor er det så viktig å forsvare/kjempe for aspartam?

Aspartam kan dem stikke langt opp en viss plass for min del, jeg tåler det ikke uansett faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...