Jump to content

Danielishhh

Members
  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Danielishhh

  1. Kikket på det men føler jeg trenger litt backup hvis jeg skal dedikere meg selv til det programmet. Har lagt det opp til neste uke så da får vi se Jeg trives veldig godt med det, men hører jo også på det andre sier og tilbakemeldingene jeg får er at SS er så lite. Min fetter har jo selv gjort det samme som jeg gjør nå, og han sier at han reagerer på at det er så lite øvelser. Men det handler neppe om hvor mange øvelser det er, heller nyttigheten av de. Og baseøvelser er jo noe av det beste du kan trene som en "nybegynner /småerfaren"
  2. Etter å ha rådført meg med PT og andre "treningskollegaer" så får jeg tilbakemeldinger om at starting strength blir for lite i forhold til hva jeg ønsker som er vektnedgang og muskelvekst. Tidligere, og hittil kombinerer jeg SS med gåing / jogging / intervaller og føler at jeg uansett må ha den kondisjonstreningen ved siden av. Men er virkelig starting strength så "dårlig" mtp mine målsetninger? Det som det refereres til er at det er for lite øvelser. Noen tilbakemeldinger / andre alternativer som fungerer bedre på vektnedgang?
  3. NSB har utvidet servicetilbudet sitt! Link til saken hos Dagbladet
  4. Dette kan du klare! Anbefaler food.com og søk opp forskjellige oppskrifter Der kan du søke med preferanser mtp sunnhet, råvarer osv. Masse lykke til
  5. De 5 kiloene jeg har lagt på meg merkes godt ass... Kjente det bare jeg skulle gå den gamle ruta mi i dag, knakk totalt sammen! #skjerpings
  6. Dagens negtive, som sagt!
  7. Japp! De timer det litt med skattepengene...
  8. NRK lisensen var å finne i postkassen i dag ..
  9. Det går et rykte om vi Drammensere kler skjegg ekstra godt
  10. Det du også kan gjøre er å finne en lett yoghurt, ta masse gurkemeie og helle det i en brødpose også legge kyllingen oppi. Det fungerer som marinade å gjør kyllingen ekstremt saftig. Det er populært hos indere og flaks for meg så har jeg bodd med en inder. Du kan også bruke cayennepepper eller litt chili ved siden av gurkemeien. Vedder på at du kan bruke den tørker oreganoen også :-)
  11. #datbeard Har ikke gredd skjegget men skal passe på å gjøre det litt mer presentabelt på neste foto! Tilbakemeldinger?
  12. Danielishhh

    Dagens Glade

    Baksmellen er betalt.. Hipp.. hipp.. hurra
  13. Anbefaler Nutramino sine produkter! Har proteinpulver med sjokoladesmak og den er drit god
  14. Jeg er også fan av ovnen! Tiner først kyllingen, krydrer lett med litt tacokrydder og gurkemeie som gir en fantastisk smak på kyllingen. Deretter er er det sølvfolie og 20-30 min på 200 grader Det gjør den utrolig god!
  15. Lesestoff! Skal så absolutt lese igjennom å sikre meg en kopi Tusen takk for tipset!
  16. TUSEN TAKK! Dette varmet. Angående stagnering; Ja, jeg er fult klar over det så jeg tenkte å starte med full styrketrening og mild kondisjon (gange, rask gange) og spare intervaller til jeg begynner å stagnere. Hva tenker du om det? Så kaloriinntaket er fornuftig? Jeg tenkte kanskje det var lavt med tanke på treningen ved siden av men godt å høre det holder
  17. Hvis du tar utgangspunkt i at alkohol stopper forbrenningen i kroppen din så skjønner du sikkert greia Når du drikker, så fokuserer kroppen din på å forbrenne alkoholen først og som du vet så tar det litt tid. Alt du inntar i den perioden legger seg lettere på kroppen fordi kroppen skal forbrenne alkoholen først. Det er iallefall forklaringen jeg fikk og jeg ble skremt! Som jeg sa, jeg anbefaler 2 måneders detox
  18. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt en 2 måneders detox periode (null alkohol, null junk og null cheat days) bare for å komme inn i rytmen. Alt av sukker og alkohol bryter ned kroppen ganske kraftig å det merker du når du har vært i "gamet" en periode. 0.7 kg muskelmasse hørtes ut som mye, spesielt hvis man tenker at man kan legge på seg ca 6 kg muskler i året.. Men hvem vet Jeg har trua på deg!
  19. Først og fremst, gratulerer med resultatene dine så langt!!! Det er absolutt noe å være veldig stolt av Hva angår trening så anbefaler jeg deg å søke opp starting strength. Et ganske enkelt nybegynner program som fokuserer på baseøvelser Har personlig 1 års erfaring med det programmet å jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefale det på det sterkeste!
  20. De første kg som går er veldig mye vann, så ikke tenk så mye på det du kommer til å stagnere etterhvert og det er helt normalt hvis du veier 123 så ville jeg definitivt lagt opp 1000 kalorier til, spesielt hvis du trener 3-4 ganger i uken! Jeg kan love deg at det å gå i massivt underskudd på kalorier ikke lønner seg.
×
×
  • Create New...