Gå til innhold

Kan spise alt uten å legge på meg et gram. Trenger hjelp


Heggem1234

Anbefalte innlegg

Men OK, siden jeg er et slags internettroll som liker å henge debatt-troféer over peisen, du ikke har noen interesse i å diskutere med meg eller noen andre og trådstarter har meldt seg ut for en stund siden, så tar jeg med meg dette troféet og stikker og spiser noen pakker kjøttdeig som jeg skyller ned med et par kartonger h-melk.

[ATTACH=full]117028[/ATTACH]

Ikke glem at du også kommer til å ha en mye bedre helse om 50 år. Hvis du sier det nå, så har du bevist det... Sånn er det bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan i hvert fall forsikre deg om at det er ingen fare for at jeg kommer til å be deg om hjelp til å lage en diett som er gunstig for helsen min. Jeg har heller ikke bedt deg skrive noen masteroppgave, men om du synes det er komfortabelt å komme med overdrevne tulleutsagn og stråmenn så for all del.

Jeg vil også påpeke den grenseløse ironien som ligger i det å beskylde meg for å utelukkende ønske å "vinne" diskusjonen, når du har holdt diskusjonen gående akkurat like lenge selv, og det på et så lavt retorisk nivå at det savner sidestykke.

Men OK, siden jeg er et slags internettroll som liker å henge debatt-troféer over peisen, du ikke har noen interesse i å diskutere med meg eller noen andre og trådstarter har meldt seg ut for en stund siden, så tar jeg med meg dette troféet og stikker og spiser noen pakker kjøttdeig som jeg skyller ned med et par kartonger h-melk.

[ATTACH=full]117028[/ATTACH]

Jeg svarer, men jeg er for lengst ferdig med offensiven og sier jeg ikke ønsker å diskutere, til tross dine forsøk på å helle bensin over bålet. Jeg må i tillegg innrømme det er en smule underholdene når du lar deg provosere av småligheter. Så ja, ta med deg trofeet ditt og prøv å skrive noen flere innlegg som inneholder det nye og kule uttrykket "stråmenn". Det gir deg likes og respekt, samtidig som det øker post counten din! :)

Du er sikkert en fin fyr, men det er tydelig du har store kunnskapsmangler og prøver å virke overdreven selvsikker på et forum for å skjule en usikker innside. Ønsker deg lykke til med å utvide horisonten din.

Og husk at når legen din gir deg de dårlige nyhetene, så var det i hvert fall en person som advarte deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer, men jeg er for lengst ferdig med offensiven og sier jeg ikke ønsker å diskutere, til tross dine forsøk på å helle bensin over bålet. Jeg må i tillegg innrømme det er en smule underholdene når du lar deg provosere av småligheter. Så ja, ta med deg trofeet ditt og prøv å skrive noen flere innlegg som inneholder det nye og kule uttrykket "stråmenn". Det gir deg likes og respekt, samtidig som det øker post counten din! :)

Du er sikkert en fin fyr, men det er tydelig du har store kunnskapsmangler og prøver å virke overdreven selvsikker på et forum for å skjule en usikker innside. Ønsker deg lykke til med å utvide horisonten din.

Og husk at når legen din gir deg de dårlige nyhetene, så var det i hvert fall en person som advarte deg!

Ja, dette var en svært treffende beskrivelse av meg. Jeg som trodde det harde internettskallet mitt var ugjennomtrengelig, men du har virkelig blottlagt min usikre innside. Jeg ville prøvd meg på en tilsvarende karakteristikk av deg, men nå som alle vet at jeg egentlig er usikker på alt så tør jeg ikke, selv om det kanskje ville øke post-counten min og kanskje gi meg likes, noe jeg tross alt er veldig opptatt av. Men forhåpentligvis slipper du å plages med min mangel på kunnskap så veldig mye lenger, ettersom jeg har spist svært store mengder bearbeidet kjøtt i løpet av de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemte du å bruke stråmann. Men ellers var det bra, funny nok.

Men dude... hele opplegget ditt kretser rundt likes, ikke lat som at du ikke poster kun for likes. =P Dette forumet er styrt av popularitet og likes, at du er i en klikk som runker like-counten til hverandre betyr ikke at du har noe status hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kåringen av "årets tråd" går av stabelen ved juletider, må vel denne her være nominert? Makan til underholdning :D

Tror Luvstruck vil ha noen innvendinger mot den ;)

Egentlig overraskende mange likheter i måten argumentasjonen foregår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til for trådstarter at dersom du følger råd og anbefalinger herfra, og virkelig dytter i deg mat uten at du går opp noe som helst av dette, så vil jeg anbefale å ta en tur til legen, for da kan det være underliggende sykdom som er årsaken, og det bør isåfall sjekkes opp i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråd oppsummert: Drite ut Adamantis fordi han har et annet syn enn majoriteten og fordi han oppfører seg som en drittsekk. Greit nok. Jeg skjønner at det er fristende å ta Adamantis pga måten han skjeller ut folk på, men hva med påstandene hans? De ble ikke i særlig grad diskutert/motbevist?

Er det ok for helsen å spise mye junkfood (fettholdig mat)? Drikk mye H-melk(fettholdig)? Mat med mye salt i kostholdet? Mat med mye konserveringsmidler?

Jeg har selv gått opp 10kg+ så langt i år blant annet ved å trene starting strength og drikke H-melk/spise mer. Jeg har tidligere hatt relativt høyt kolesterol (7.0).

Er det da uklokt (i mitt tilfelle) å drikke 1-2 liter H-melk om dagen, samt spise mye fettholdig mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...