Gå til innhold

Heggem1234

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg har et prosjekt på skolen, der vi har fått i oppgave om å sette opp et treningsprogram for "proffe utøvere" som vi selv skal følge i 2 uker. Om noen dager skal vi springe 2000 m for å sjekke hvor lang tid vi bruker. Etter 2 uker så skal vi sjekke om tiden har forbedret seg. Er det noen som har tips om treningsprogram som kan fungere ? Påforhånd takk
  2. Det er ikke helt lett å bli klok på de forskjellige meningene angående kosthold, for det er vel litt opp til hver enkelt om hva som passer best for dem for å oppnå sitt resultat. Takk for veiledning. Den "dietten" fant jeg på et eller annet treningsforum, litt usikker på hvor.
  3. Her har det tatt av ser jeg, men tusen takk for alle tilbakemeldingene. I min familie har nesten alle veldig høy forbrenning, og det har vært et problem for veldig mange. Sånn ca hva jeg skriver iløpet av en dag: Frokost: 1-2 brødskiver med helt vanlig pålegg (skinke, egg, sylte, nugatti) Lunsj: Av og til, men blir ofte droppet. Da går det som regel i det samme som frokost Middag: Her går det alt i fra sei,pizza,biff og helt vanlige middager (Spiser mye middag) Kveldsmat: Går som regel i det samme som frokost Det føles kanskje som jeg spiser mye, men det er vel et
  4. Det der skal jeg faktisk teste ut, takk for tipset!
  5. Problemer er vel mye at man "slurver" med måltidene. At man f.eks dropper 1-2 måltid, så spiser man seg sikkelig mett. Har prøvd å ha faste måltider, men vanskelig å prøve å holde en rutine
  6. Hei. Jeg er en gutt i 20 årene som har et problem som mange av oss har, jeg kan spise og spise uten å legge på meg et eneste gram. Er 181 cm høy og veier 64 kg. Føler dette begynner å bli et veldig stort problem for meg. Er det noen som har forslag til kosttilskudd, matprogrammer og treningsopplegg så setter jeg veldig stort pris på det. På forhånd takk
×
×
  • Opprett ny...