Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Kommer du og setter oss andre i dårlig lys ;p

Du får slenge inne i tråden "fitnessbloggens sterkeste", også. Tror du havner på topp :)

Haha! Det gjør jeg vel ikke... Er jo det som er fordelen med ulike vektklasser :) Får se hva jeg gjør etter hvert... Vet at det er flere som er sterkere enn meg her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Annonse

Kvinne, 166cm, 71kg, 25 år.

Beste løft uten utstyr:

Mark: 125kg

Bøy: 70kg

Benk: 65kg

Militærpress: 42,5kg

Pullups: 5 stk@bw=72kg

Langtidsmål:

Mark: 140kg

Bøy: 100kg

Benk: 75kg

Press: 50kg

Pullups: 20 stk@bw=66kg

HEY! Jeg har ikke vært her inne på lenge og oppdaget at jeg hadde fått en like på dette innlegget. Gøy å se at et par av langtidsmålene mine er nådd. Hittil besteløft i disse er:

Mark: 160k g

Bøy: 102,5 kg

Benk: 72,5 kg

Press: Aner ikke

Pullups: 7 stykker

Hihi; Oppturonsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse sterkinger her da. Har trent sheiko 4 day i 2 perioder nå (12 uker). Inngangsverdier er 42 år, 170cm, 72kg

Bøy: 160kg (godkjent dybde)

Benk: 120kg m/markert stopp

Markløft, klassisk: 145kg.

Skjønner det ikke, men jeg er rett og slett dårlig i markløft og har faktisk gått ned siden jeg startet sheiko da 150kg var maks. Skal dog sies at testdagen så følte jeg meg ikke akkurat optimal, men tynn unnskyldning. Vurderer gå over til sumo for å prøve om min kropp er bedre egnet for den type løft. (Korte bein, lang overkropp ifølge kona)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi burde sammenfalle persdag, også? :)

Jeg er game, jeg :) Jeg har ingen planer om å teste 1RM med det første, og jeg trener aldri bevisst mot maxløft. Men hvis jeg ser inn i krystallkulen så blir det fort uti april før det er noe vits i å prøve markløft igjen. Knebøy kan muligens testes litt tidligere, avhengig av progresjon de neste ukene. Vi får snakkes nærmere om det, og passer det så passer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er game, jeg :) Jeg har ingen planer om å teste 1RM med det første, og jeg trener aldri bevisst mot maxløft. Men hvis jeg ser inn i krystallkulen så blir det fort uti april før det er noe vits i å prøve markløft igjen. Knebøy kan muligens testes litt tidligere, avhengig av progresjon de neste ukene. Vi får snakkes nærmere om det, og passer det så passer det :)

Samme her. Vil vente litt med mark og bøy, men vurdere kanskje en benk-maks tidlig mars. We will see :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...