Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fitnesss
Kult!! Du er sterkere enn omtrent alle jentene på landslaget i styrkeløft! :D Har du film?

Hehe, juksa litt da med knebånd og belte, men film kan jeg ordne ved neste beinøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fitnesss

Må jo få lov å ha en sterk øvelse ;) Dessuten ligger styrkeløft-damene på juniorlaget på rundt 200kg i bøy, veteranklassen løfter mer, så har masse å gå på før jeg er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo få lov å ha en sterk øvelse ;) Dessuten ligger styrkeløft-damene på juniorlaget på rundt 200kg i bøy, veteranklassen løfter mer, så har masse å gå på før jeg er der!

200kg er med styrkeløftdrakt og knebind som brukes i konkurranse, men til vanlig trener de vanlig rawbøy som det også kalles. Altså med bare belte. I juniorklassen så ligger jentene på 130-150kg i det vi kaller rawbøy da :) Alltid artig med løftefilmer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...