Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEg har vel gjort den dumme og store feilen som mange andre og ikke fokusert noe særlig på baseøvelser, men det ble det slutt på i år, men er fortsatt veldig svak i det. -.- Har ikke noen 1RM men..

Benk med hantler: 35 kg (hver hånd) * 10

Frontbøy (rompa i bakken) 50kg*10

Markløft: 130kg*3

Millitærpress: 50*8

Pull-ups 10

Dette er rekordene foreløpig, men nå er målet ned i vekt så har jo ikke altfor mye overskudd, men øker jo så håper at det blir mye bedre til sommern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyde: 165cm

Vekt: ca. 80kg

Knebøy: 225kg (konkurranse 2009), 5x205kg, og 11x180kg (trening 2010)

Benkpress: 180kg og 9x150kg (trening 2012)

Markløft: 270kg (konkurranse 2009), og 10x200kg (trening 2010)

Alle løft uten utstyr.

http://www.youtube.com/watch?v=Ttiy0DyOY2E

http://www.youtube.com/watch?v=Gzxe509kIs8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.56 veier 62 kg vil ned til 54 kg

Jeg har nå:

Knebøy : 70kg x 5 (4 sett) Mål : 90 kg

Mark: 70kg Mål: 100 kg

Benkpress: 45 kg Mål: kroppsvekt

Militærpress: 32 kg Mål: 45 kg

Chins: 2,5 hehe Mål: 10

Dips: 2 Mål: 10

:D

Du løfter jo ganske tungt (super bra!!) Men syns ikke du skal henge deg opp i tallet på vekta... Jeg er like høy som deg og veier 53kg, til gjengjeld har nok ikke samme muskelmasse som deg heller da - eller løfter like tungt (enda;)). Gikk opp et par kilo nå som jeg begynte å spise bedre måltider etter trening, men det legger seg jo som muskelmasse. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du løfter jo ganske tungt (super bra!!) Men syns ikke du skal henge deg opp i tallet på vekta... Jeg er like høy som deg og veier 53kg, til gjengjeld har nok ikke samme muskelmasse som deg heller da - eller løfter like tungt (enda;)). Gikk opp et par kilo nå som jeg begynte å spise bedre måltider etter trening, men det legger seg jo som muskelmasse. Stå på!

Hei :)

Takk for det :)

Resultatene har forberedet seg siden det:)

Nye tall er:

Kroppsvekt 54 kg

Mark : 110 kg

Bøy: 80 kg

Benk : 55 kg

Militærpress: vært oppe i 40 kg så ned til 35 igjen nå

Chins: 22

Pullups 3

Dips : 12

Helt enig med deg.. Riktig sammensetning av mat er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Takk for det :)

Resultatene har forberedet seg siden det:)

Nye tall er:

Kroppsvekt 54 kg

Mark : 110 kg

Bøy: 80 kg

Benk : 55 kg

Militærpress: vært oppe i 40 kg så ned til 35 igjen nå

Chins: 22

Pullups 3

Dips : 12

Helt enig med deg.. Riktig sammensetning av mat er det viktigste :)

Du ser iallefall fantastisk ut :)

Men jeg skjønner ikke hvordan du klarer så mye i bøy. Selv klarer jeg bare 20kg, men tar frontbøy som regel. Dvs, jeg trenger my alene. Er jo lettere å kjøre maks når man har noen som kan hjelpe på vei opp, for skrekken er å ramle bakover eller framover :p

Pullups klarer jeg 1. Målet er 10! Økt fra 30 til 80kg i nedtrekk, så snart hiver jeg meg på det grusomme programmet med å holde igjen i ordentlige pullups. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser iallefall fantastisk ut :)

Men jeg skjønner ikke hvordan du klarer så mye i bøy. Selv klarer jeg bare 20kg, men tar frontbøy som regel. Dvs, jeg trenger my alene. Er jo lettere å kjøre maks når man har noen som kan hjelpe på vei opp, for skrekken er å ramle bakover eller framover :p

Pullups klarer jeg 1. Målet er 10! Økt fra 30 til 80kg i nedtrekk, så snart hiver jeg meg på det grusomme programmet med å holde igjen i ordentlige pullups. :o

Tusen takk :love:

Alltid vært sterk i beina, og trent mye bøy, men vært også heldig med treningspartnere som har presset meg masse i basisøvelsene og som jeg har full tiltro til :)

Pullups er det ikke lenge siden jeg fikk til :p Har liksom ikke klart å bruke riktig muskler eller noe hehe :) Uansett så slitt veldig med den.. :) Bruk den pullupsguiden på forumet her med negative pullups

Når du klarer så mye i nedtrekk så er det nok ikke lenge før du tar pullups lett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

230 i markløft, 150 i knebøy og 170 i benkpress. Er vel rundt 2 år siden.

Pr i dag ser jeg for meg rundt 190-200 i mark, 130-135 i bøy og 145 i benkpress. Blitt mye dårlig trening etter at bloggen ble mer seriøs :)

Hvorfor mer i benk enn bøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Hei :)

Takk for det :)

Resultatene har forberedet seg siden det:)

Nye tall er:

Kroppsvekt 54 kg

Mark : 110 kg

Bøy: 80 kg

Benk : 55 kg

Militærpress: vært oppe i 40 kg så ned til 35 igjen nå

Chins: 22

Pullups 3

Dips : 12

Helt enig med deg.. Riktig sammensetning av mat er det viktigste :)

Gratulerer da klarte du å nå målet i kroppsvekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...