Gå til innhold

Hva er persene deres i basic øvelsene?


Admira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 år, 68 kg, 171 høy.

Har pers i tre av basics'a hvertfall, men ikke 1RM.

Benk: 5x50 kg

Bøy: 4x80 kg

Mark: 3x95kg

Ønsker meg 1,5xKV i bøy og mark i første omgang, men har ikke like høye forhåpninger mtp bryst. I første omgang ønsker jeg meg stødigere kontakt med musklene, da jeg sliter med dette. Bryst er heller labert på denne fronten. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år, 69 kg, 174 cm

Startet med trening i september 2012 pga kneskade og nylig hatt en operasjon i ene kne så nybegynner i forhold til alle dere.

Benk: 52,5 kg

Knebøy: 60 kg

Strake mark: 75 kg

Stående millitærpress m/stang: 40 kg

Dips: 14-10-8

Chins: 6

Har ikke prøvd meg på å max hva jeg kan få til på en rep enda så det vet jeg ikke, men gått inn i 2013 med stor tro på en super fortsettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Jeg blir rimelig imponert av å se hvor mye folk både løfter og presser her :) Men bare for å spørre litt annerledes, hvor mye tok dere i baseøvelsene da dere begynte å trene dem? Er litt nysgjerrig på om alle har vært like lavt som meg da de startet :p

Testet egentlig ikke maks da jeg begynte, men trente med 25-30 kg i benk (1 år siden), 60 kg x 2 i mark (1/2 år siden) og rundt 30 kg i knebøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnmf94

Husker jeg feila på stanga som 14åring første gang jeg skulle prøve benk, snakk om å ha godt grunnlag:)

Knebøy og markløft eksisterte ikke i hodet på den tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...