Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle sende inn flere bestillinger i går, og ble også overrasket da jeg så at alle smakene jeg skulle ha var utsolgt. Står de får inn igjen 18. mars, så får bare håpe at de legges ut for salg igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken rettsak, hva skjer?

What you probably don’t know is that Quest Nutrition and GNC are currently being sued over mislabeling issues with Quest Bars. Specifically, it’s alleged that their fiber content is overstated by anywhere from 50% to 10x the actual amount; and that calories are understated by at least 20%.

http://www.leanitup.com/report-makers-quest-bars-sued-mislabeling-allegedly-overstated-fiber-750/

ETA: Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om denne forskjellen i kcalorier, det er ikke det det handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What you probably don’t know is that Quest Nutrition and GNC are currently being sued over mislabeling issues with Quest Bars. Specifically, it’s alleged that their fiber content is overstated by anywhere from 50% to 10x the actual amount; and that calories are understated by at least 20%.

http://www.leanitup.com/report-makers-quest-bars-sued-mislabeling-allegedly-overstated-fiber-750/

And thus the fitness world was shook to Its very foundations.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg jammen raskere enn lynet på tastaturet og sikret meg ny forsyning av mine to favoritter: Cookies & Cream og Raspberry White Chocolate :eek::D Takk for at du sa i fra, hihi! (y)

Haha, samme her - tok ikke mange sekundene før de var bestilt etter jeg fant det ut! Bare hyggelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What you probably don’t know is that Quest Nutrition and GNC are currently being sued over mislabeling issues with Quest Bars. Specifically, it’s alleged that their fiber content is overstated by anywhere from 50% to 10x the actual amount; and that calories are understated by at least 20%.

http://www.leanitup.com/report-makers-quest-bars-sued-mislabeling-allegedly-overstated-fiber-750/

Overrasker meg ikke:p Haha, klarte ikke la være å le da alle gikk bananas over at speltlumpene til buer viste seg å være noen kalorier mer enn antatt :lol: Jeg for min del tenker at en aldri skal stole 100% på næringsinnholdet på matvarer generelt. Mye av det er nok ganske så riktig, men har du lyst på en questbar eller en lumpe så tror jeg det går helt fint å kose seg med det uten å få dårlig samvittighet ass. For hvis du får det... dude u got problems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: denne questbar-crazen på alle forum fikk meg til å bestille to typer: white chocolate raspberry og apple pie. Jeg synes de begge er så fæle at jeg ikke klarer å spise en hel av gangen (jeg spiser en halv etter trening, mest for å få spist dem opp). Men har jeg vært uheldig med typene? Er sjokoladetypene bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: denne questbar-crazen på alle forum fikk meg til å bestille to typer: white chocolate raspberry og apple pie. Jeg synes de begge er så fæle at jeg ikke klarer å spise en hel av gangen (jeg spiser en halv etter trening, mest for å få spist dem opp). Men har jeg vært uheldig med typene? Er sjokoladetypene bedre?

Har du prøvd å varme dem litt i mikroen eller lage cookies av dem? :) Jeg synes også de smakene er ganske fæle når de er "rå", men kjempegode når de er varme og myke(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: denne questbar-crazen på alle forum fikk meg til å bestille to typer: white chocolate raspberry og apple pie. Jeg synes de begge er så fæle at jeg ikke klarer å spise en hel av gangen (jeg spiser en halv etter trening, mest for å få spist dem opp). Men har jeg vært uheldig med typene? Er sjokoladetypene bedre?

Jeg har testet 6 forskjellige typer, både sjokolade og andre, smaker kakedeig alle sammen...o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...