Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som har opplved hodepine i forhold til Questbars? Har tatt en bar hver dag i ei uke nå, og har slitt med hodepine samtidig :( Tok en bar i 00-tiden i går kveld, og våknet opp med verkende hode idag.

Prøv en uke uten barene, og se om det blir bedre, så kan du prøve en igjen etter det. Får du hodepine, så er det sikkert lurest å slutte med dem, sadly enough.. Dersom det ikke bare er noen av dem, som kanskje inneholder noe du ikke toler. :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Anbefaler å kjøpe barene fra Ebay hvis man vil prøve alle smakene! Jeg kjøpte en pakke med 14 barer så jeg fikk smakt alle de forskjellige :phttp://www.ebay.co.uk/itm/Quest-Nutrition-Quest-Protein-Bars-14-Bars-one-of-each-flavour-/151153488638?pt=UK_Health_Beauty_Vitamins_Supplements&hash=item23317332fe (Jeg så selvfølgelig ikke at prisen var i pund før jeg kjøpte, så prisen ble over tollgrensa.. Sendte melding med en gang til selgeren, som endra verdien til 10 pund så det ordna seg.) Er jo litt dyrere enn Iherb, men da slipper man å kjøpe en hel boks for hver smak :)

Samme selger tilbyr en pakke med 16 barer også, der du får med Double Chocolate Chunk og Quest Cravings Bar Peanut Butter Cup: http://www.ebay.co.uk/itm/Quest-Nutrition-Protein-Bars-16-Bars-one-of-each-flavour-Lowest-Price-/161148661709?pt=UK_Health_Beauty_Vitamins_Supplements&hash=item2585356fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kokos dilla for tiden, og lurer litt på Quest sin Coconut Cashew bar, noen erfaringer :)? Er det for mye å forlange att den smaker kokos, som i bounty eller Atkins sin Chocolate Coconut bar :p?

Eventuelt andre kokos smakende varer å anbefale? (Sorry for off topic btw) :D

Jeg har smakt den og syntes den var veldig god og smakte mye kokos :) Konsistensen på de jeg fikk var litt "harde", så endte opp med å varme dem i mikroen! Virkelig gode, men minner ikke noe om Bounty eller kokosbaren fra Atkins dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Reeses Peanut Butter Cups og liker Questbars. Så gleden var stor når jeg fant Quest Craving Peanut Butter Cups. Fikk de i posten før i dag, åpnet en raskt og har nå lykkelig fortært hele.. Den var tørr, smakte litt mye fake søtning, og likevel klarer jeg ikke kvitte meg med følelsen av at jeg har spist en kjempegod Peanut Butter Cup og den var SUNN. *liker hjernen min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Double Chocolate Chunk i går - smaken er nydelig, men den ettersmaken man sitter igjen med - FYSJ! :hungover: Sukrin for alle penga! I tillegg fikk jeg et søtsug som er værre etter enn å ha spist sjokolade. Blir nok ikke flere med erythritol som søtning på meg nei :p

Prøv å kutt de opp i biter og sett de i ovnen på 200 c :p 3-5 min (til de blåser seg litt opp og blir gylne)

Da synst Ivertfall jeg att ettersmaken forsvinner og de smaker mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...