Jump to content

Frida93

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Frida93

    Spiser jeg nok?

    Har gjort en liten fordring av kostholdet, for å prøve å gå mer ned i fettprosent mot sommeren, nå spiser jeg: Tirsdag: F: Havregrøt (1dl) kokt med vann + 30 gram proteinpulver L: 3 store hjemmelagede knekkebrød med ost, skinke og grønt + 1 eple M: 150-200g kyllingfilet, en porsjon fullkorspasta + grønnsaker MM: gresk yoghurt, mager cottage cheese og kesam blandet med havregryn, 1 neve nøttemiks, 1 banan K: samme som mellommåltid bare i større porsjon (en stor skål) + 1 glass skummet melk
  2. Frida93

    Spiser jeg nok?

    Det vil si at jeg trenger 2475 for å holde vekten? hva skal jeg spise mer av da?
  3. Frida93

    Spiser jeg nok?

    Høyde 168, vekt(usikker mellom 60-63) kalorier: vet ikke, kanskje 2000?
  4. Frida93

    Spiser jeg nok?

    Jeg er 21 år gammel, trener 6-7 dager i uken(styrke 3, kondisjon 4) Spiser dette sånn ca. i løpet av en dag Frokost: 1 dl havregryn kokt med vann sammen med en banan, 1ts peanøttsmør/sukkerfritt syltetøy + svart kaffe/vann Lunsj: 3 energirike knekkebrød med egg, skinke, ost + frukt/vann Etter trening: 30 gram proteinpulver m/ekstra lettmelk Middag: 1 stk kyllingfilet/fisk/eller 1/3 pk kjøttdeig med søtpotet/fullkornsris og masse grønnsaker/sukkerfri ketchup Kveldsmat: 1 grovt rundstykke med egg, skinke, ost + et glass naturellyoghurt med mager cc/kesam blandet med fryste bær, peanøttsmør, neve nøtter og frukt/musli Snacks: saltfrie nøtter, frukt Vil ned i fettprosent. Er det nok?
×
×
  • Create New...