Gå til innhold

Questbaaaaaars :-)


Felicie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En konsekvens av å ha bodd i USA altfor lenge, sett bort fra litt ekstra magefett og sviktende norskkunnskaper, er at jeg har prøvd alle questbarene. Liker ikke frukt/bærsmakene, white chocolate raspberry, vanilla almond eller cashew coconut spesielt, smaker litt falskt IMO. Favoritter er derimot cinnamon roll, banana nut muffin, cookie dough og chocolate peanut butter. Har enda ikke prøvd PB-cupsene. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kutt de opp i biter og sett de i ovnen på 200 c :p 3-5 min (til de blåser seg litt opp og blir gylne)

Da synst Ivertfall jeg att ettersmaken forsvinner og de smaker mye bedre :)

Takk for tipset :) Men tanken var å ha dem med i veska som nød-rasjon eller som mellommåltid på treningshelger, og da er det lite med stekeovner tilgjengelig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :) Men tanken var å ha dem med i veska som nød-rasjon eller som mellommåltid på treningshelger, og da er det lite med stekeovner tilgjengelig :p

Uff, nei til det formålet vill jeg heller anbefale en nutrilett eller goodlife foreksempel :) Ikke så "avansert", men slår litt mer ifra seg og smaker mye bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Reeses Peanut Butter Cups og liker Questbars. Så gleden var stor når jeg fant Quest Craving Peanut Butter Cups. Fikk de i posten før i dag, åpnet en raskt og har nå lykkelig fortært hele.. Den var tørr, smakte litt mye fake søtning, og likevel klarer jeg ikke kvitte meg med følelsen av at jeg har spist en kjempegod Peanut Butter Cup og den var SUNN. *liker hjernen min*

Du burde prøve Peanut Butter Cups fra Atkins! Er myye bedre enn de fra Quest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også prøvd en del nå:)

Gode - sikkert gjenkjøp:

- Cookie Dough

- Double Chocolate Chunk

- Cinnamon Roll

- Apple Pie

Gode nok - men ikke gjenkjøp:

- Banana nut muffin

- White chocolate raspberry

- Vanilla almond crunch

ÆSJ: (og jeg er et sjokolademenneske)

- Brownie

- Chocolate peanutbutter

- Strawberry Cheesecake

Tenkte å prøve å varme opp C.Pean.butter, men kald var den uspiselig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Double Chocolate Chunk i går - smaken er nydelig, men den ettersmaken man sitter igjen med - FYSJ! :hungover: Sukrin for alle penga! I tillegg fikk jeg et søtsug som er værre etter enn å ha spist sjokolade. Blir nok ikke flere med erythritol som søtning på meg nei :p

Har samme erfaring som deg. Synes de er nydelige og veldig gode, men har litt sug etter å ha spist en sånn og får en rar ettersmak :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare smakt Cookie Dough og White Chocolate Raspberry. De er greie de. Jeg syntes de var voldsomt gode i begynnelsen, men kjenner, som noen her nevner, at ettersmaken kan bli litt kvalmende i lengden. Kanskje jeg bare har gått litt lei :p Har fått inntrykk av at Cinnamon Roll er en av de mest populære smakene, så jeg tenkte kanskje jeg skulle gi den en sjanse.

Forøvrig, er den beste baren jeg har smakt Chocolate Caramel Mousse Bar. Den er to die for! Kan jo like gjerne spise mars eller japp da, men nam, nam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde cookies av cookie dough bar'en igår... HIMMELSK!!!

Skjær bar'en i 4 like biter, sett dem på bakepapir inn i stekeovn på 150grader (eller mikrobølgeovn) til de er skikkelig myke. Ta de ut, legg på en flat plate o.l. og klem de flate med en skje. Legges til avkjøling i 5-10 min... myke cookies som er sunne ;) namnam :couchpotato:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere burde ta betalt for den pr jobben dere gjør for questbars :D;) Var innom hälsokostbolaget i Strömstad på fredag og kjøpte med meg noen questbars ene og alene pga denne tråden og iherbtråden :D

Cinnamonroll : Smaken var helt grei, kanskje litt svak.

Strawberry cheesecake : Meh, svak smak og litt salt.

Skal teste chocolate chip cookidough senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde cookies av cookie dough bar'en igår... HIMMELSK!!!

Skjær bar'en i 4 like biter, sett dem på bakepapir inn i stekeovn på 150grader (eller mikrobølgeovn) til de er skikkelig myke. Ta de ut, legg på en flat plate o.l. og klem de flate med en skje. Legges til avkjøling i 5-10 min... myke cookies som er sunne ;) namnam :couchpotato:

Kreds for kreativitet! :D Har sinnsykt lyst til å gjøre dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hvor i Oslo kan man kjøpe questbars? Orker ikke bestille på nettet, vil bare ha en eller to for å smake:happy:

Gymgrossisten selger to/tre smaker (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...